Anonym bruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Finnes det egentlig noen bedre følelse enn når man har hatt på ei (for) stram bukse hele dagen også komme hjem og sette seg ned å kneppe opp buksa Anonymkode: 53887...e78
Anonym bruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Ja, det å ta av seg hold-in undertøy og strømpebukse er enda bedre, det er som å slippe ut av et fengsel 😆 Anonymkode: c7103...43f
Anonym bruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august 2 minutes ago, Anonym bruker said: Ja, det å ta av seg hold-in undertøy og strømpebukse er enda bedre, det er som å slippe ut av et fengsel 😆 Anonymkode: c7103...43f Haha det er sant, heldigvis brukes det sværrt sjeldent😅 Anonymkode: 53887...e78
Anonym bruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Oooog bh'en! Orker ikke ha den på hjemme. Anonymkode: 54889...168
Anonym bruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august 18 minutes ago, Anonym bruker said: Oooog bh'en! Orker ikke ha den på hjemme. Anonymkode: 54889...168 Samme her, men buksa må kneppes opp først før bh går av som en god nr 2😅 Anonymkode: 53887...e78
Himmel og hav Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Ta av hårstrikken og slippe hestehalen ned er også ganske deilig etter en lang dag.
Anonym bruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august 5 minutes ago, sug lut said: Det som slår absolutt alt er å komme ut av bunaden. Det er himmelsk å få den av, heldigvis er den bare på ca 1 gang pr år😅 Anonymkode: 53887...e78
sug lut Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er himmelsk å få den av, heldigvis er den bare på ca 1 gang pr år😅 Anonymkode: 53887...e78 Min er på oftere enn det, og det er ingen plagg man er finere i eller ser bedre ut i enn bunad, men det er altså noen kilo ullstoff og ikke akkurat stretch heller, så det er en glede å ta den på men en enorm lettelse å ta den av.
Anonym bruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august 8 minutes ago, sug lut said: Min er på oftere enn det, og det er ingen plagg man er finere i eller ser bedre ut i enn bunad, men det er altså noen kilo ullstoff og ikke akkurat stretch heller, så det er en glede å ta den på men en enorm lettelse å ta den av. Ja ser veldig fin ut i den, men jeg bruker den bare 17 mai og til barnedåper Anonymkode: 53887...e78
Anonym bruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Oooog bh'en! Orker ikke ha den på hjemme. Anonymkode: 54889...168 Jaaa, ombestemmer meg, dette er definitivt det beste. Anonymkode: c7103...43f
Iiiiik Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august Å ta av skoene når jeg kommer hjem står høyt på lista, trives best barbeint. Å ta av bunaden er også deilig. Og det aller beste er å ikke måtte diskutere med folk det ikke er nødvendig å gi oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Just now, Iiiiik said: Å ta av skoene når jeg kommer hjem står høyt på lista, trives best barbeint. Å ta av bunaden er også deilig. Og det aller beste er å ikke måtte diskutere med folk det ikke er nødvendig å gi oppmerksomhet. Enig i alt dette😅 Anonymkode: 53887...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå