Anonym bruker Skrevet 31. august #26 Skrevet 31. august man betaler ikke noe for å passe en hund, det er jo du som får penger for det men det er jo selfølgelig helt greit at du ikke vil passe en hund Anonymkode: 6aeb5...3e4
Anonym bruker Skrevet 31. august #27 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Snevre? 😂😂😂. Hvis du ikke greier passe hunden noen dager får han du deler adresse med flytte hjem til sine foreldre og passe hunden mens de er vekke. Verre er det vel ikke?? Anonymkode: 92b26...f2f Jeg deler ikke postkasse med noen. Neida, vi ble ikke skilt pga pelsdyr. Men den historien får du ikke😘 Anonymkode: c574d...de5
Anonym bruker Skrevet 31. august #28 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Fordi jeg ville påpeke at det er en merkelig tråd. Anonymkode: 90231...4b3 😘 kjekt at jeg kunne plage deg litt da. Tvinge deg til å lese en totalt unyttig tråd. Anonymkode: c574d...de5
Anonym bruker Skrevet 31. august #29 Skrevet 31. august Regner med du forstår at hvis du passer et dyr så har du ikke utgifter til mat, dyrlege og forsikringer? Man passer dyr for å hjelpe et annet menneske en kort periode, men ønsker du ikke det så er det så klart ditt valg. Det er vel ikke så farlig at andre synes du er et dårlig menneske fordi du ikke vil hjelpe? Så lenge du ikke synes det selv. Anonymkode: 27875...607
Anonym bruker Skrevet 1. september #30 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Regner med du forstår at hvis du passer et dyr så har du ikke utgifter til mat, dyrlege og forsikringer? Man passer dyr for å hjelpe et annet menneske en kort periode, men ønsker du ikke det så er det så klart ditt valg. Det er vel ikke så farlig at andre synes du er et dårlig menneske fordi du ikke vil hjelpe? Så lenge du ikke synes det selv. Anonymkode: 27875...607 Selvsagt. Jeg har valgt å ikke ha dyr like mye fordi jeg ikke ønsker utgiftene. Jeg har valgt å ikke ha dyr, fordi dyret fortjener å havne hos en eier som kan oppdra det (hovedsak hund her), og har råd til ta seg av det på beste måten (uansett dyr). Jeg vil ikke ha sikkel, søl og hundehår i møbler, lodne klær og et hjem som stinker. Jeg vil ikke ansvaret for mas - derfor vil jeg ikke passe. Anonymkode: c574d...de5
Elizabeth Skrevet 1. september #31 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (11 timer siden): Dette var en merkelig tråd. Noen vil passe dyr. Andre vil ikke passe dyr. Hva er det egentlig å diskutere? Anonymkode: 90231...4b3 Ingenting selvfølgelig. Men for brukere som liker å hakke på hverandre er denne tråden en fornøyelsespark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå