Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:16 #1 Skrevet søndag kl 07:16 Har noen av dere her vært på det hotellet? Anonymkode: ecef3...a68
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:38 #2 Skrevet søndag kl 07:38 På Las Palmas? Anonymkode: cf12c...989
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:58 #3 Skrevet søndag kl 07:58 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): På Las Palmas? Anonymkode: cf12c...989 Ja, Las Palmas. Anonymkode: ecef3...a68
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:00 #4 Skrevet søndag kl 08:00 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): På Las Palmas? Anonymkode: cf12c...989 Det står så i overskriften. Hadde du mer å bidra med? Anonymkode: af3f1...323
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:15 #5 Skrevet søndag kl 10:15 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, Las Palmas. Anonymkode: ecef3...a68 Ble litt usikker faktisk om du mente på øya La Palma men fikk staveleif med siden du skrev på som i «på Oslo». Men i Las Palmas ville jeg sjekket anmeldelser på f.eks. hotels.com og på Google. Ofte mye bra å hente der. Vi bruker alltid det som referanse når vi bestiller hotell nedover Europa. Anonymkode: cf12c...989
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:27 #6 Skrevet søndag kl 20:27 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ble litt usikker faktisk om du mente på øya La Palma men fikk staveleif med siden du skrev på som i «på Oslo». Men i Las Palmas ville jeg sjekket anmeldelser på f.eks. hotels.com og på Google. Ofte mye bra å hente der. Vi bruker alltid det som referanse når vi bestiller hotell nedover Europa. Anonymkode: cf12c...989 Takk for svar. Jeg sjekket anmeldelser, og de var både bra og ikke bra. Dette var det eneste ledige hotellet, så vi endte med å bestille det i høstferien. Selv om jeg synes det ser litt ‘shabby’ ut. Anonymkode: ecef3...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå