Anonym bruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Jeg har en gutt som skal konfirmere seg til neste år,å har allerede begynt å inn litt pynt. Har hørt at vi bør pynte med noe som ungdommen er intressert i,men ikke så lett når det er fly og gaming han er intressert i. Har funnet bordkort som er formet som ett fly så de er jeg fornøyd med,men har noen tips til andre ting jeg kan kjøpe inn? Er sikkert ikke bare meg som har en ungdom som er opptatt av gaming Anonymkode: cf2c2...a7c
Anonym bruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august 1. Mye kan forandre seg på ett år. 2. Det er ikke barnebursdag Jeg har pyntet med voksen pynt i konfirmanten favoritt farge. Min elsker biler, men han hadde krympet seg hvis jeg satte bilpynt rundt på bordet. Anonymkode: f26a6...609
amandine Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Pynt klassisk og pent for den høytidelige anledningen en konfirmasjon er. Dropp tema, som hun over sier hører det til på barneskolen.
Anonym bruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (9 minutter siden): 1. Mye kan forandre seg på ett år. 2. Det er ikke barnebursdag Jeg har pyntet med voksen pynt i konfirmanten favoritt farge. Min elsker biler, men han hadde krympet seg hvis jeg satte bilpynt rundt på bordet. Anonymkode: f26a6...609 Det var da voldsomt til positive vi var idag da. Bordet skal selvsagt bestå av blomster, kubbelys,pene servietter osv, men det kan forsatt også være pyntet med noen ting som ungdommen er opptatt av. Anonymkode: cf2c2...a7c
Anonym bruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august Det er en høytidelig anledning, ikke lag en vulgær barnebursdag. Hvite duker, blomster, pent servise, pent bestikk, lys, ikke noe plast og tull. Anonymkode: ec588...f10
Anonym bruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det var da voldsomt til positive vi var idag da. Bordet skal selvsagt bestå av blomster, kubbelys,pene servietter osv, men det kan forsatt også være pyntet med noen ting som ungdommen er opptatt av. Anonymkode: cf2c2...a7c Det har jeg aldri opplevd, faktisk. Bordet har vært pyntet med blomster, lys og pene servietter (gjerne stoff) i alle konfirmasjoner jeg både har vært i og arrangert selv. Anonymkode: c2ae6...d09
Anonym bruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det har jeg aldri opplevd, faktisk. Bordet har vært pyntet med blomster, lys og pene servietter (gjerne stoff) i alle konfirmasjoner jeg både har vært i og arrangert selv. Anonymkode: c2ae6...d09 Det ene utelukker ikke det andre. Pene servietter i stoff med nydelig mønster på er bestillt. Men vil også ha noe pynt som viser noe om hva ungdommen er opptatt av. Bordkort formet som fly er som sagt bestillt men hadde tenkt å kjøpe noen ting til,men dette var visst ikke rette plassen å spørre på 🤣 Anonymkode: cf2c2...a7c
Anonym bruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august 48 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg har en gutt som skal konfirmere seg til neste år,å har allerede begynt å inn litt pynt. Har hørt at vi bør pynte med noe som ungdommen er intressert i,men ikke så lett når det er fly og gaming han er intressert i. Har funnet bordkort som er formet som ett fly så de er jeg fornøyd med,men har noen tips til andre ting jeg kan kjøpe inn? Er sikkert ikke bare meg som har en ungdom som er opptatt av gaming Anonymkode: cf2c2...a7c Hvordan vet du nå hva han er interessert i om et år Anonymkode: 2693e...4fd
Anonym bruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det ene utelukker ikke det andre. Pene servietter i stoff med nydelig mønster på er bestillt. Men vil også ha noe pynt som viser noe om hva ungdommen er opptatt av. Bordkort formet som fly er som sagt bestillt men hadde tenkt å kjøpe noen ting til,men dette var visst ikke rette plassen å spørre på 🤣 Anonymkode: cf2c2...a7c Nei dessverre går det ikke an å spørre om noe som helst her inne uten å bli halshugget. Tror de som henger mest her inne har voksne barn for lengst, og begynner å bli gamle og sure for alt. Jeg har ikke svar på det du spør om, men synes det høres fint ut det du har tenkt ang. konfirmasjonen. 😊 Anonymkode: fa1a5...3e7
Anonym bruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg har en gutt som skal konfirmere seg til neste år,å har allerede begynt å inn litt pynt. Har hørt at vi bør pynte med noe som ungdommen er intressert i,men ikke så lett når det er fly og gaming han er intressert i. Har funnet bordkort som er formet som ett fly så de er jeg fornøyd med,men har noen tips til andre ting jeg kan kjøpe inn? Er sikkert ikke bare meg som har en ungdom som er opptatt av gaming Anonymkode: cf2c2...a7c Jeg søkte på gaming konfetti på nett. Dukket opp noe fint der man kan pynte med. Det er bare koselig. 😊 Anonymkode: fa1a5...3e7
Anonym bruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Nei dessverre går det ikke an å spørre om noe som helst her inne uten å bli halshugget. Tror de som henger mest her inne har voksne barn for lengst, og begynner å bli gamle og sure for alt. Jeg har ikke svar på det du spør om, men synes det høres fint ut det du har tenkt ang. konfirmasjonen. 😊 Anonymkode: fa1a5...3e7 Det er vel ingen som halshugger hi. Man svarer ut fra egne erfaringer, og min erfaring er at ingen har pyntet med annet enn blomster og lys. At det klør deg er jo en strålende bonus da. Hi, pynt med det som passer din konfirmant, jeg er sikker på at det blir kult og pent. Tips til fly/gamingtema har jeg dog ikke. Anonymkode: c2ae6...d09
Anonym bruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det ene utelukker ikke det andre. Pene servietter i stoff med nydelig mønster på er bestillt. Men vil også ha noe pynt som viser noe om hva ungdommen er opptatt av. Bordkort formet som fly er som sagt bestillt men hadde tenkt å kjøpe noen ting til,men dette var visst ikke rette plassen å spørre på 🤣 Anonymkode: cf2c2...a7c Pynt med hva du vil, tankene dine høres helt greie ut, synes jeg. Jeg mener at noe av det viktigste når det gjelder bordpynt, er å ikke overdrive, man må stoppe i tide. Veldig mye pynt gir ofte et veldig rotete og kaotisk inntrykk. Anonymkode: 6b9cc...726
Anonym bruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Her brukte vi farger som samstemte med det de var interessert i og gjorde noe gøy ut av bordkort. En hadde natur som tema, da hadde vi bordkort av stein og bjørkeskiver som underlag til lys og nestemann lagde vi bordkort i sjokolade til. Bare gøy med noe som gjenspeiler interessene til konfirmanten 😊 Anonymkode: 2a5e7...865
Anonym bruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Hva sier konfirmanten? Min eldste gutt ville ha pynt i sort og turkis, ikke vet jeg hvor han fikk det fra, men det var det vi gikk for da. Brettet ensfargede servietter i sort og turkis sammen og kjøpte faktisk ballonger i sort og turkis. Så ble det bare blomster egentlig. Hadde hvit duk og hvitt servise. Vi hadde ikke bordkort for konfirmanten ønsket ikke det, han ville at folk skulle få sitte der de ville. Det er et høytidelig selskap, men det er også konfirmantens fest. Han endte med å sitte ved siden av fetteren sin, som er ett år yngre og bor et stykke unna så de ikke ser hverandre så ofte. Min sønn var strålende fornøyd med selskapet, og det er da det viktigste synes jeg. Ble et veldig fint bord det altså, selv om ballonger sikkert hører barneselskap til 😅 Anonymkode: 686dc...473
Himmel og hav Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august Jeg er nok på lag med de som tenker at det klassiske er fint til en høytidsdag. Her fikk ungene velge farger på blomster og pynt, og så lot vi det være med det. Jeg har vært i konfirmasjoner med blomsteroppsats på skateboard og med småbiler på duken. Alle får gjøre som de vil, men etter min smak er det lett å vippe over til barneselskap i en feiring som skal være en velkomst inn mot voksenlivet. Det viktigste er vel hva gutten synes selv? Vil han ha bordkort med fly og leker på bordet eller synes han at det er barnslig mens du synes det er gøy?
Iiiiik Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Vi har hatt et gavebord med pynt som gjenspeiler konfirmanten. Der har de første skoene stått, en favorittleke fra de var små, og også ting de var opptatt av akkurat da. Dermed lå det en PS-konsoll der for den ene, en fotballdrakt for den andre, og en fotball for den tredje. I tillegg var en av kakene pyntet med samme tema. Vi hadde også en skjerm stående der en bildefremvisning rullet og gikk. Der var det bilder av konfirmanten sammen med mange av gjestene, og bilder av konfirmanten i hverdagslivet. For oss holdt det i massevis. Selve bordet hadde farger tilpasset konfirmanten, og var klassisk pyntet med lys, blomster og servietter.
Anonym bruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Du skal markere at sønnen din blir voksen, de bordkortene med fly bør du kutte ut, med mindre han har en tilstand som gjør han mer umoden enn andre ungdommer. Fine servietter, hvite duker, lys og enkle små blomsteroppsatser på bordet holder mer enn nok. Anonymkode: 6c6cc...287
Anonym bruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Iiiiik skrev (2 timer siden): Vi har hatt et gavebord med pynt som gjenspeiler konfirmanten. Der har de første skoene stått, en favorittleke fra de var små, og også ting de var opptatt av akkurat da. Dermed lå det en PS-konsoll der for den ene, en fotballdrakt for den andre, og en fotball for den tredje. I tillegg var en av kakene pyntet med samme tema. Vi hadde også en skjerm stående der en bildefremvisning rullet og gikk. Der var det bilder av konfirmanten sammen med mange av gjestene, og bilder av konfirmanten i hverdagslivet. For oss holdt det i massevis. Selve bordet hadde farger tilpasset konfirmanten, og var klassisk pyntet med lys, blomster og servietter. Takk! Det var en god ide å heller la gavebordet gjenspeile ungdommen,kanskje vi bruke det. Anonymkode: cf2c2...a7c
Anonym bruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august Vi pyntet gavebordet og en vegg med minner fra livet så langt, de første skoene, de første skiene, den første konkurransedrakta fra kunstløp, favorittdokka, den første stikka bunaden osv. Gutten vår gikk i barnehagen da Cars var i vinden. han hadde sikkert 100 carsbiler og de ble brukt som «pynt» på langbordet. Det var også stas for alle de små gjestene i konfirmasjonen som fikk leke med de😀 Jenta vår var utrolig interessert i kunst. Hun lagde mye avsindig egen bordpynt, blant annet masse små blomstervaser laget av gamle brusbokser som ble formet og spraymalt minstemann er idrettstalenter i familien. Der brukte vi an haug med gamle pokaler som blomstervaser og hadde bordkort formet som små startnummer. Gudsønnen vår var svært interessert i jakt. Han fikk jaktprøve i konfirmasjonsgave av oss. Pynten var preget av natur; steiner, markblomster, mose osv. bordkortene var laget av trefliser fra bjørk. Sønnen til søstra mi er interessert i gaming. Han hadde en kake med gamingtema og bordkortene var formet som konsoller. I tillegg hadde de en del gamingfigurer som bordpynt. Selvfølgelig var bordene i tillegg pent pyntet med hvite duker, servietter, pent service etc:) Det ene utelukker ikke det andre! Anonymkode: 755c0...b48
Anonym bruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (23 timer siden): Det ene utelukker ikke det andre. Pene servietter i stoff med nydelig mønster på er bestillt. Men vil også ha noe pynt som viser noe om hva ungdommen er opptatt av. Bordkort formet som fly er som sagt bestillt men hadde tenkt å kjøpe noen ting til,men dette var visst ikke rette plassen å spørre på 🤣 Anonymkode: cf2c2...a7c Barnebursdag altså Anonymkode: f26a6...609
Anonym bruker Skrevet 31. august #21 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Barnebursdag altså Anonymkode: f26a6...609 Herregud, så utrolig kjipe mange av dere er. Anonymkode: a097d...e38
Anonym bruker Skrevet 1. september #22 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (15 timer siden): Barnebursdag altså Anonymkode: f26a6...609 Konfirmanten ønsket disse bordkortene å da bryr jeg meg lite om hva dere måtte mene om det Anonymkode: cf2c2...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå