Anonym bruker Skrevet 31. august #51 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er det selvsagt ikke. Jeg jobber på vgs og vi har ingen slike forskjeller. Anonymkode: 49531...1b6 Nettopp! Det er ingen slike forskjeller på "min" vgs heller. Anonymkode: 51562...5b2
Anonym bruker Skrevet 31. august #52 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er det selvsagt ikke. Jeg jobber på vgs og vi har ingen slike forskjeller. Anonymkode: 49531...1b6 Ehhh. Vi har ingen slike forskjeller? Jo, det har dere, de finnes inne i elevenes hoder. Tro det eller ei, du bestemmer ikke hva elevene får lov å tenke. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #53 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Neida. Ingen mann tror at en kvinne kun vil ha sex fordi hun følger moten og har hull i buksa. Herlighet. https://www.zara.com/no/no/jeans-trf-rett-hull-normalt-liv-p04730239.html?v1=480584514 Anonymkode: 49531...1b6 Det får du jo bare tro. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #54 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hvis han tror han får sex på første date fordi jeg har på hullete jeans så blir han skuffet. Men er jo grei måte å luke ut på om det ikke skal mer til for at noen menn tror det Anonymkode: 3bb50...f7f OK, da sitter du jo på svaret. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #55 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nettopp! Det er ingen slike forskjeller på "min" vgs heller. Anonymkode: 51562...5b2 …hilsen den voksne som ikke forstår hva ungdommen tenker. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #56 Skrevet 31. august 19 minutes ago, Anonym bruker said: Du er uansett for gammel. Anonymkode: f3ed3...c10 Blir hullete jeans på date nå😊 1 minute ago, Anonym bruker said: OK, da sitter du jo på svaret. Anonymkode: 1fac3...cce Svaret på hva? Uansett nå blir det date i hullete jeans og høye hæler! Ønsk meg lykke til😊 Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #57 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Blir hullete jeans på date nå😊 Svaret på hva? Uansett nå blir det date i hullete jeans og høye hæler! Ønsk meg lykke til😊 Anonymkode: 3bb50...f7f Kos deg ☺️ Anonymkode: 64fdc...063
Anonym bruker Skrevet 31. august #58 Skrevet 31. august 5 minutes ago, Anonym bruker said: Kos deg ☺️ Anonymkode: 64fdc...063 Tusen takk😊 Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #59 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Ehhh. Vi har ingen slike forskjeller? Jo, det har dere, de finnes inne i elevenes hoder. Tro det eller ei, du bestemmer ikke hva elevene får lov å tenke. Anonymkode: 1fac3...cce Men hvem bryr seg om hva elevene tenker? For dem er alle over 35 haugamle uansett. Anonymkode: 49531...1b6
Anonym bruker Skrevet 31. august #60 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Men hvem bryr seg om hva elevene tenker? For dem er alle over 35 haugamle uansett. Anonymkode: 49531...1b6 De fleste oppegående mennesker ville det. Skjønner at det er fremmed her inne, hvor man generaliserer som bare det; Anonym bruker skrev (23 minutter siden): For dem er alle over 35 haugamle uansett. …men sånn er det. Vi er mange som var langt mer oppegående enn som så, allerede da vi gikk på videregående. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #61 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Blir hullete jeans på date nå😊 Svaret på hva? Uansett nå blir det date i hullete jeans og høye hæler! Ønsk meg lykke til😊 Anonymkode: 3bb50...f7f Javel. Poenget med tråden var å høre hva andre mener. Du er for gammel. Anonymkode: f3ed3...c10
Anonym bruker Skrevet 31. august #62 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Blir hullete jeans på date nå😊 Svaret på hva? Uansett nå blir det date i hullete jeans og høye hæler! Ønsk meg lykke til😊 Anonymkode: 3bb50...f7f Lykke til 🙌🏻 Anonymkode: 16a96...89d
Anonym bruker Skrevet 1. september #64 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (19 timer siden): Javel. Poenget med tråden var å høre hva andre mener. Du er for gammel. Anonymkode: f3ed3...c10 Det har du rett i. Det må være lov til å si hva en selv mener, når en blir spurt så direkte. Det viktigste er tross alt hva ts selv kan stå for, og hvordan den andre vil reagere på hennes antrekk. Begge deler er det ts som vet best. Vi svarer i vilden sky ut fra hva vi selv tenker og ville gjort, uten hensyn til hvilke to personer som dater. Det burde ikke være spesielt relevant. Det er morsomt å få delta, men vår mening bør ikke ha noen avgjørende innflytelser her. Hvis den andre kommer fra et forhold hvor partner var knipen på godtebutikken, da kan antrekket ts ser ut til å velge treffe blink. Lykke til! Anonymkode: 39643...ef0
MissSaigon Skrevet 1. september #65 Skrevet 1. september Bortsett fra magetopp som kun er ok i et ørlite tidsvindu i midten av tenårene så er man aldri for gammel til noen klesplagg, etter min mening. Hullete jeans og hæler kan være både stilig og vulgært, det kommer helt an på resten av stylingen + type menneske. Kle deg i noe du føler deg pen i, og heia kjærligheten!
Anonym bruker Skrevet 1. september #66 Skrevet 1. september HI her. Ble en hyggelig date i går. Vi bestemte oss til og med for å møtes igjen på torsdag Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 1. september #67 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (På 30.8.2025 den 23.11): Er 48 og har flere hullet jeans. Men bruker det ikke når jeg skal ut da, bare på jobb på kontor. Anonymkode: b1c90...fbb Og du jobber i en hule? Anonymkode: a2ee3...eb4
Gucci_Helene Skrevet 2. september #68 Skrevet 2. september Har selv passert 40 og bruker jeans med hull ofte. Har to tenåringsdøtrerog de synes jeg ser bra ut med det😀
Anonym bruker Skrevet 2. september #69 Skrevet 2. september Gucci_Helene skrev (4 timer siden): Har selv passert 40 og bruker jeans med hull ofte. Har to tenåringsdøtrerog de synes jeg ser bra ut med det😀 Unger liker jo ofte at foreldre er litt ungdommelige, ikke for mye da. Menn synes det kan være sexy. Ikke jeg da. Jeg har aldri likt slike bukser, men setter ingen i bås for en slik bagatell. Anonymkode: 39643...ef0
Gucci_Helene Skrevet 3. september #70 Skrevet 3. september Anonym bruker skrev (11 timer siden): Unger liker jo ofte at foreldre er litt ungdommelige, ikke for mye da. Menn synes det kan være sexy. Ikke jeg da. Jeg har aldri likt slike bukser, men setter ingen i bås for en slik bagatell. Anonymkode: 39643...ef0 Mannen liker veldig godt at jeg går ned hullete bukser, han liker det neste jeg går i så hører mer på døtrene mine enn han når det kommer til klær 😂
Anonym bruker Skrevet 3. september #71 Skrevet 3. september Jeg synes ikke det er noen aldersgrense for hullete jeans (eller andre klær), at folk må få ha sin stil og smak og gå i det de vil. Personlig liker jeg ikke hullete jeans og har aldri likt det eller brukt det og ønsker helst ikke at barna mine skal gå i hullete jeans heller, men de har fått bestemme det selv. Likevel er jeg helt for at en på 40 eller 50 år går i jeans hvis vedkommende liker det. Synes vi burde slutte med dette aldersgrense greiene på klær og sko. Jeg bruker Nike Air nå (overtok et par som datter vokste ut av nesten før prislappen var tatt av) og veldig mange mener visst at jeg ikke kan gå i Nike Air sko for det er sko for ungdommer. Jeg bryr meg ikke, liker skoa og synes de er gode å gå i og det er alt som betyr noe. Vi må slutte å bry oss så mye om hva andre mener. Så heia deg som går i hullete jeans fordi du synes det er fint og liker den stilen! Anonymkode: f7965...ab7
Anonym bruker Skrevet 3. september #72 Skrevet 3. september Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes ikke det er noen aldersgrense for hullete jeans (eller andre klær), at folk må få ha sin stil og smak og gå i det de vil. Personlig liker jeg ikke hullete jeans og har aldri likt det eller brukt det og ønsker helst ikke at barna mine skal gå i hullete jeans heller, men de har fått bestemme det selv. Likevel er jeg helt for at en på 40 eller 50 år går i jeans hvis vedkommende liker det. Synes vi burde slutte med dette aldersgrense greiene på klær og sko. Jeg bruker Nike Air nå (overtok et par som datter vokste ut av nesten før prislappen var tatt av) og veldig mange mener visst at jeg ikke kan gå i Nike Air sko for det er sko for ungdommer. Jeg bryr meg ikke, liker skoa og synes de er gode å gå i og det er alt som betyr noe. Vi må slutte å bry oss så mye om hva andre mener. Så heia deg som går i hullete jeans fordi du synes det er fint og liker den stilen! Anonymkode: f7965...ab7 Hvem er de veldig mange som ikke bare har en mening om skoene dine, men som også faktisk snakker om det? Anonymkode: 49531...1b6
Anonym bruker Skrevet 4. september #73 Skrevet 4. september Når det gjelder sko må nordmenn være de verste i verden til å velge. En liten unnskyldning er vær og klima, resten kan tilskrives generell likegyldighet, dårlig smak og dårlige skobutikker med lite utvalg. Anonymkode: 39643...ef0
Anonym bruker Skrevet 4. september #74 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Når det gjelder sko må nordmenn være de verste i verden til å velge. En liten unnskyldning er vær og klima, resten kan tilskrives generell likegyldighet, dårlig smak og dårlige skobutikker med lite utvalg. Anonymkode: 39643...ef0 Synes skoparken er ganske lik i hele Nord Europa Anonymkode: be7fe...eff
Anonym bruker Skrevet 4. september #75 Skrevet 4. september Livet er for kort til å bry seg om aldersgrenser for klær. Anonymkode: 39643...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå