Anonym bruker Skrevet 31. august #26 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Om man sprader rundt i høyhælte sko og hullete jeans på jobb når man er over 50 så oser det desperasjon av en eller annen sort. Ferdig snakka. Anonymkode: 5f7ce...a32 Det er lett å være enig med seg selv. Å mene noe er greit, men det er tross alt bare klær. Jeg synes det er helt greit at ikke alle bruker en uniform som hører alderen til. At noen skal mene mye om det er nokså typisk norsk. Vi som er så tolerante liksom. Mangfold osv blablabla. Anonymkode: 39643...ef0
Anonym bruker Skrevet 31. august #27 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Enig så lenge man snakker om på byen. Ikke på jobb. Så nettopp SATC 2 filmen, hvor flere kommenterer at en kjole som Samantha vil gå med, er «too young». Hun går med den likevel, Miley Cyrus (2010) dukker opp med samme kjole, og de blir spurt om de er mor og datter. Jeg syntes kjolen var helt super, mye mer passende enn mye av det andre Samantha gikk med. Men på jobb? Der er det mye som ikke er innafor. Det handler ikke om at man ikke er fin, men om at man er del av et samfunn og tar hensyn til hverandre. Anonymkode: 1fac3...cce Men det handler jo ikke om alder. Er det innafor å gå med dette på jobb for en som er 25 er det innafor om en på samme jobben har samme stil selv om vedkommende er 40 Anonymkode: d3299...9d4
Anonym bruker Skrevet 31. august #28 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Men det handler jo ikke om alder. Er det innafor å gå med dette på jobb for en som er 25 er det innafor om en på samme jobben har samme stil selv om vedkommende er 40 Anonymkode: d3299...9d4 Helt enig. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #29 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det var nok det man trodde, men det er ikke slik at voksne bikker 30 år og deretter skal gå med svarte kjoler med store røde roser og fotformsko. Har man en stil så beholder man gjerne denne selv om man blir eldre. Noen av stilene blir populære igjen etter ca 30 år så ens stil kan sa sammenfalle med hva yngre mennesker som akkurat har oppdaget denne stilen bruker. Jeg synes ikke alder skal styre hva voksne kan gå i eller hvilke hårstil osv. de kan ha. Det er akkurat like greit at en på 50 går i hullete jeans som en som er 25. Og nei, men går ikke i en slik mote for de man vil være en av ungdommen, man gjør det fordi man liker stilen (og ofte har likt og hatt den en stund allerede). Anonymkode: d3299...9d4 Absolutt ikke. På jobb skjerper man seg, hvis ikke risikerer man alt fra at andre synes synd på en, til at man får sparken. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #30 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Helt enig. Anonymkode: 1fac3...cce Du snakker mot deg selv. Anonymkode: 64fdc...063
Anonym bruker Skrevet 31. august #31 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Absolutt ikke. På jobb skjerper man seg, hvis ikke risikerer man alt fra at andre synes synd på en, til at man får sparken. Anonymkode: 1fac3...cce Her er det ikke snakk om klær som ikke er passende på jobb vs. fritid. Det er snakk om klær som er passende, men der noen mener det er en aldergrense. En ansatt på 40 skal kunne gå med det samme som en på 25 og en lærer kan ha samme stil som en elev så lenge som det passer som arbeidsantrekk. Anonymkode: d3299...9d4
Anonym bruker Skrevet 31. august #32 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Her er det ikke snakk om klær som ikke er passende på jobb vs. fritid. Det er snakk om klær som er passende, men der noen mener det er en aldergrense. En ansatt på 40 skal kunne gå med det samme som en på 25 og en lærer kan ha samme stil som en elev så lenge som det passer som arbeidsantrekk. Anonymkode: d3299...9d4 Nei, det er forskjell på å være 25 og gå med hullete jeans og det å være 50 å gå med hullete jeans, hvis begge er ansatt på videregående skole. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #33 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Du snakker mot deg selv. Anonymkode: 64fdc...063 Nei. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #34 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er forskjell på å være 25 og gå med hullete jeans og det å være 50 å gå med hullete jeans, hvis begge er ansatt på videregående skole. Anonymkode: 1fac3...cce Hvorfor det? Anonymkode: 51562...5b2
Anonym bruker Skrevet 31. august #35 Skrevet 31. august 13 hours ago, Anonym bruker said: Går dere med hullete bukser på jobb? Hva slags jobb er dette? Høres veldig merkelig ut. Anonymkode: 1fac3...cce Jobber på kontor med liten/ingen ekstern kontakt utenfor bedriften. HI Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #36 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor det? Anonymkode: 51562...5b2 Hvis ikke du skjønner det, så kan dessverre ikke jeg hjelpe deg. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #37 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jobber på kontor med liten/ingen ekstern kontakt utenfor bedriften. HI Anonymkode: 3bb50...f7f Ja, det er noe helt annet enn å jobbe på videregående skole og være 50 og ha hullete bukser. Det blir mer som hun som jobber i byggebransjen hvor alle går med arbeidsklær. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #38 Skrevet 31. august 1 hour ago, Anonym bruker said: Ikke hullete jeans og høye hæler! Anonymkode: 4f1f4...599 Hvorfor ikke høye hæler? HI Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #39 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvis ikke du skjønner det, så kan dessverre ikke jeg hjelpe deg. Anonymkode: 1fac3...cce Sånn svarer man når man ikke kan svare på spørsmålet. Anonymkode: 64fdc...063
Anonym bruker Skrevet 31. august #40 Skrevet 31. august 18 minutes ago, Anonym bruker said: Ja, det er noe helt annet enn å jobbe på videregående skole og være 50 og ha hullete bukser. Det blir mer som hun som jobber i byggebransjen hvor alle går med arbeidsklær. Anonymkode: 1fac3...cce Så sant det ikke er noen kleskode så synes jeg det er kult at lærere har hullete jeans, men om jeg selv hadde hatt det om jeg var lærer vet jeg ikke siden det bare blir hypoteisk for meg. HI Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #41 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så sant det ikke er noen kleskode så synes jeg det er kult at lærere har hullete jeans, men om jeg selv hadde hatt det om jeg var lærer vet jeg ikke siden det bare blir hypoteisk for meg. HI Anonymkode: 3bb50...f7f Du kan jo ha vært elev og dannet din mening om «lærere som kler seg som ungdom». Jeg husker hva jeg selv tenkte om sånne. Særlig menn som krampaktig forsøkte å være kule. De var bra inne i en alderskrise, var det jeg tenkte på den tiden (da var jeg 17-19 år og fullt ut i stand til å vurdere voksne). Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #42 Skrevet 31. august 49 minutes ago, Anonym bruker said: Du kan jo ha vært elev og dannet din mening om «lærere som kler seg som ungdom». Jeg husker hva jeg selv tenkte om sånne. Særlig menn som krampaktig forsøkte å være kule. De var bra inne i en alderskrise, var det jeg tenkte på den tiden (da var jeg 17-19 år og fullt ut i stand til å vurdere voksne). Anonymkode: 1fac3...cce Kan ikke huske at jeg tenkte noe om hvordan lærere var kledd, bortsett fra en som hadde band t-skjorte med band jeg likte Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #43 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (16 timer siden): Når er man for gammel for å bruke hullete jeans? Jeg er 43, kan jeg gå med hullte jeans med kule sko og topp til på byen? Anonymkode: 3bb50...f7f Hullete dongeribukser har aldri vært kult. Anonymkode: f3ed3...c10
Anonym bruker Skrevet 31. august #44 Skrevet 31. august 32 minutes ago, Anonym bruker said: Hullete dongeribukser har aldri vært kult. Anonymkode: f3ed3...c10 Jeg synes det er kult😊 HI Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #45 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hullete dongeribukser har aldri vært kult. Anonymkode: f3ed3...c10 Det er nok her uenigheten oppstår. Hadde vært én ting om det var snakk om steinvaskede bukser eller rysjer eller frynser. Men hull, det er som utringning eller korte skjørt, det er bare for å vise mer hud, og det er det mange av oss som synes er tacky og udannet. Så på en date? Da kan du risikere at han tenker det samme, at her er det en dame som kun vil ha sex, og ikke mer, og at han ikke er interessert i mer med deg etterpå. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #46 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, det er forskjell på å være 25 og gå med hullete jeans og det å være 50 å gå med hullete jeans, hvis begge er ansatt på videregående skole. Anonymkode: 1fac3...cce Det er det selvsagt ikke. Jeg jobber på vgs og vi har ingen slike forskjeller. Anonymkode: 49531...1b6
Anonym bruker Skrevet 31. august #47 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ok, kan forstå den.. ..men ikke denne 😳 Anonymkode: 1fac3...cce Hvorfor kan du ikke forstå det? Anonymkode: b5848...aff
Anonym bruker Skrevet 31. august #48 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Det er nok her uenigheten oppstår. Hadde vært én ting om det var snakk om steinvaskede bukser eller rysjer eller frynser. Men hull, det er som utringning eller korte skjørt, det er bare for å vise mer hud, og det er det mange av oss som synes er tacky og udannet. Så på en date? Da kan du risikere at han tenker det samme, at her er det en dame som kun vil ha sex, og ikke mer, og at han ikke er interessert i mer med deg etterpå. Anonymkode: 1fac3...cce Neida. Ingen mann tror at en kvinne kun vil ha sex fordi hun følger moten og har hull i buksa. Herlighet. https://www.zara.com/no/no/jeans-trf-rett-hull-normalt-liv-p04730239.html?v1=480584514 Anonymkode: 49531...1b6
Anonym bruker Skrevet 31. august #49 Skrevet 31. august 34 minutes ago, Anonym bruker said: Det er nok her uenigheten oppstår. Hadde vært én ting om det var snakk om steinvaskede bukser eller rysjer eller frynser. Men hull, det er som utringning eller korte skjørt, det er bare for å vise mer hud, og det er det mange av oss som synes er tacky og udannet. Så på en date? Da kan du risikere at han tenker det samme, at her er det en dame som kun vil ha sex, og ikke mer, og at han ikke er interessert i mer med deg etterpå. Anonymkode: 1fac3...cce Hvis han tror han får sex på første date fordi jeg har på hullete jeans så blir han skuffet. Men er jo grei måte å luke ut på om det ikke skal mer til for at noen menn tror det Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august #50 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg synes det er kult😊 HI Anonymkode: 3bb50...f7f Du er uansett for gammel. Anonymkode: f3ed3...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå