Anonym bruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Når er man for gammel for å bruke hullete jeans? Jeg er 43, kan jeg gå med hullte jeans med kule sko og topp til på byen? Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august 2 minutes ago, Anonym bruker said: Hva er kule sko? Anonymkode: 64fdc...063 Høye hæler, pumps eller sandaler. HI Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Jeg vet ikke hvorfor en skal være for gammel til å bruke det, en kan vel bruke det uansett om en vil, uansett alder? Hva legger du i hullete jeans? Tenker du at det er ungdommelig og sexy? Jeg synes ikke det er fint, så alder er ikke viktig. Men jeg kan vel si at det er verre jo eldre du er, for da kan du ikke skylde på at du er ung og følger moten eller noe slikt. Om du tenker det er sexy, og ønsker å være litt sexy, så er det selvsagt helt fint uansett alder. Selv om jeg synes helt andre ting er sexy enn akkurat hullete jeans. Anonymkode: 39643...ef0
Anonym bruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august 18 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg vet ikke hvorfor en skal være for gammel til å bruke det, en kan vel bruke det uansett om en vil, uansett alder? Hva legger du i hullete jeans? Tenker du at det er ungdommelig og sexy? Jeg synes ikke det er fint, så alder er ikke viktig. Men jeg kan vel si at det er verre jo eldre du er, for da kan du ikke skylde på at du er ung og følger moten eller noe slikt. Om du tenker det er sexy, og ønsker å være litt sexy, så er det selvsagt helt fint uansett alder. Selv om jeg synes helt andre ting er sexy enn akkurat hullete jeans. Anonymkode: 39643...ef0 Synes det fint og litt sexy også ja. Skal på en første date i morgen Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Er 48 og har flere hullet jeans. Men bruker det ikke når jeg skal ut da, bare på jobb på kontor. Anonymkode: b1c90...fbb
Anonym bruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Synes det fint og litt sexy også ja. Skal på en første date i morgen Anonymkode: 3bb50...f7f Da går du i det! Det viktigste er at du føler deg vel og føler deg fin. Lykke til på date! Anonymkode: 7c545...945
Anonym bruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august Just now, Anonym bruker said: Da går du i det! Det viktigste er at du føler deg vel og føler deg fin. Lykke til på date! Anonymkode: 7c545...945 Tusen takk Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august 11 minutes ago, Anonym bruker said: Er 48 og har flere hullet jeans. Men bruker det ikke når jeg skal ut da, bare på jobb på kontor. Anonymkode: b1c90...fbb Bruker ofte både på kontorjobb og når jeg går ut. HI Anonymkode: 3bb50...f7f
Anonym bruker Skrevet 30. august #10 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Er 48 og har flere hullet jeans. Men bruker det ikke når jeg skal ut da, bare på jobb på kontor. Anonymkode: b1c90...fbb Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Bruker ofte både på kontorjobb og når jeg går ut. HI Anonymkode: 3bb50...f7f Går dere med hullete bukser på jobb? Hva slags jobb er dette? Høres veldig merkelig ut. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Da går du i det! Det viktigste er at du føler deg vel og føler deg fin. Lykke til på date! Anonymkode: 7c545...945 Enig, er det deg så er det deg. La det stå til. Anonymkode: 39643...ef0
Anonym bruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Går dere med hullete bukser på jobb? Hva slags jobb er dette? Høres veldig merkelig ut. Anonymkode: 1fac3...cce Ikke alle kontorer er like sterile. Jeg er i byggebransjen, så her går 95% i arbeidsklær. Anonymkode: b1c90...fbb
Anonym bruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Går dere med hullete bukser på jobb? Hva slags jobb er dette? Høres veldig merkelig ut. Anonymkode: 1fac3...cce Jeg jobber i videregående skole og jeg går i hullete jeans selv om alderen er 50+. Anonymkode: 51562...5b2
Anonym bruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ikke alle kontorer er like sterile. Jeg er i byggebransjen, så her går 95% i arbeidsklær. Anonymkode: b1c90...fbb Ok, kan forstå den.. Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Jeg jobber i videregående skole og jeg går i hullete jeans selv om alderen er 50+. Anonymkode: 51562...5b2 ..men ikke denne 😳 Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber i videregående skole og jeg går i hullete jeans selv om alderen er 50+. Anonymkode: 51562...5b2 Uff det er litt despo. Anonymkode: 5f7ce...a32
Anonym bruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Uff det er litt despo. Anonymkode: 5f7ce...a32 Haha, ja det brakte frem minner fra da jeg selv gikk på videregående og enkelte av de voksne ville være «en av oss». Ikke særlig tillitsvekkende… Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Haha, ja det brakte frem minner fra da jeg selv gikk på videregående og enkelte av de voksne ville være «en av oss». Ikke særlig tillitsvekkende… Anonymkode: 1fac3...cce Men elementær folkeskikk i form av: Har du ikke noe pent å si, la være å si noe! Den festet seg ikke, ser jeg. Anonymkode: 16a96...89d
Anonym bruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (12 timer siden): Høye hæler, pumps eller sandaler. HI Anonymkode: 3bb50...f7f Ikke hullete jeans og høye hæler! Anonymkode: 4f1f4...599
Anonym bruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men elementær folkeskikk i form av: Har du ikke noe pent å si, la være å si noe! Den festet seg ikke, ser jeg. Anonymkode: 16a96...89d HI ber om andres meninger her! Anonymkode: 4f1f4...599
Anonym bruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): HI ber om andres meninger her! Anonymkode: 4f1f4...599 Du kan fint gi HI en tilbakemelding uten å kommentere hva som er feil med stilen til andre brukere som svarer i tråden. Anonymkode: 16a96...89d
Anonym bruker Skrevet 31. august #21 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (9 minutter siden): HI ber om andres meninger her! Anonymkode: 4f1f4...599 Jepp Og det å svare hva vi synes om andre, som sitter på kontor på henholdsvis byggebransjen og videregående skole, sier litt om hva vi mener og hvorfor. Jeg kjente da jeg leste om det å sitte på kontor i byggebransjen, at det var noe helt annet enn det å sitte på kontor der jeg jobber. Tenker nok en del føler seg truffet. Det å mangle utdanning er tydeligvis det store temaet her inne for tiden. Så rart, at man vil ha noen som kan forklare hva de mener, fremfor noen som hyler og skriker. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #22 Skrevet 31. august Sjelden jeg ser på andre og tenker ufff.. Syntes alle er fine jeg, så lenge man føler seg fin og vel i det man går i så skinner selvtilliten gjennom uansett. Da kler man alt Anonymkode: 7374e...880
Anonym bruker Skrevet 31. august #23 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sjelden jeg ser på andre og tenker ufff.. Syntes alle er fine jeg, så lenge man føler seg fin og vel i det man går i så skinner selvtilliten gjennom uansett. Da kler man alt Anonymkode: 7374e...880 Enig så lenge man snakker om på byen. Ikke på jobb. Så nettopp SATC 2 filmen, hvor flere kommenterer at en kjole som Samantha vil gå med, er «too young». Hun går med den likevel, Miley Cyrus (2010) dukker opp med samme kjole, og de blir spurt om de er mor og datter. Jeg syntes kjolen var helt super, mye mer passende enn mye av det andre Samantha gikk med. Men på jobb? Der er det mye som ikke er innafor. Det handler ikke om at man ikke er fin, men om at man er del av et samfunn og tar hensyn til hverandre. Anonymkode: 1fac3...cce
Anonym bruker Skrevet 31. august #24 Skrevet 31. august Om man sprader rundt i høyhælte sko og hullete jeans på jobb når man er over 50 så oser det desperasjon av en eller annen sort. Ferdig snakka. Anonymkode: 5f7ce...a32
Anonym bruker Skrevet 31. august #25 Skrevet 31. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Haha, ja det brakte frem minner fra da jeg selv gikk på videregående og enkelte av de voksne ville være «en av oss». Ikke særlig tillitsvekkende… Anonymkode: 1fac3...cce Det var nok det man trodde, men det er ikke slik at voksne bikker 30 år og deretter skal gå med svarte kjoler med store røde roser og fotformsko. Har man en stil så beholder man gjerne denne selv om man blir eldre. Noen av stilene blir populære igjen etter ca 30 år så ens stil kan sa sammenfalle med hva yngre mennesker som akkurat har oppdaget denne stilen bruker. Jeg synes ikke alder skal styre hva voksne kan gå i eller hvilke hårstil osv. de kan ha. Det er akkurat like greit at en på 50 går i hullete jeans som en som er 25. Og nei, men går ikke i en slik mote for de man vil være en av ungdommen, man gjør det fordi man liker stilen (og ofte har likt og hatt den en stund allerede). Anonymkode: d3299...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå