Anonym bruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Barna er hos far og jeg kjeder meg. Føler meg ensom og dust. Orker ikke helt begynne å vaske vinduer, eller rydde. Prøver å se White Lotus, men liker’n ikke så godt. Vet det er ilandsproblem, men blæææ. Hva ville du gjort? Anonymkode: 7c6d7...33b
Anonym bruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Jeg driver med strikking og diamond painting så hadde nok gjort det (men regner med du sikkert ikke tilfeldigvis har dette hjemme?) så da ville jeg gått en tur. Anonymkode: 862c3...be4
Anonym bruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Onani funker for min del. Kan onanere opptil flere timer. Hadde noen timer i morges, orket ikke å stå opp. Anonymkode: 1fdff...092
oslofrk Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg driver med strikking og diamond painting så hadde nok gjort det (men regner med du sikkert ikke tilfeldigvis har dette hjemme?) så da ville jeg gått en tur. Anonymkode: 862c3...be4 Takk! Ikke HI, men ble inspirert! Tok med bikkja en liten tur i skogen og alt føles litt bedre 😊 Endret 30. august av oslofrk
Anonym bruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august oslofrk skrev (2 minutter siden): Takk! Ikke HI, men ble inspirert! Tok med bikkja en liten tur i skogen og alt føles litt bedre 😊 Så fint å høre 😊 Anonymkode: 862c3...be4
Anonym bruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Jeg kjørte yngste datter (16 år) til en venninne for en times tid siden, og kjørte videre og parkerte ved en skog/lysløype jeg aldri har gått i før. Kom akkurat hjem og sitter nå og slapper av etter en time i skogen, angrer aldri på en god tur i frisk luft. Anonymkode: 47d00...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå