Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:08 #26 Skrevet søndag kl 16:08 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er ikke mye jobb å passe på en hund. Man skal gi mat, lufte og kose. Man skal ikke trene, ta pelsstell, følge opp veterinær eller klippe klør. Anonymkode: 8a7eb...8af Å jo, nå er ikke alle hunder like, svigermors lille hund er bortskjemt som bare det og har 0 grenser. Det er jo også en selskapshund og for meg som ikke er noe hundemenneske passer det dårligt inn. Har passet på en venninnes lille dverghamster før men det er jo langt i fra hva en hund krever. Man kan foresatt gå ut og møte folk og lage planer så lenge hamsteren fikk mat og vann. en hund er en annen sak da de nå på tur og alt det. Det er jo ikke en ære å passe på en hund Anonymkode: 0de92...53d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:11 #27 Skrevet søndag kl 16:11 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Å jo, nå er ikke alle hunder like, svigermors lille hund er bortskjemt som bare det og har 0 grenser. Det er jo også en selskapshund og for meg som ikke er noe hundemenneske passer det dårligt inn. Har passet på en venninnes lille dverghamster før men det er jo langt i fra hva en hund krever. Man kan foresatt gå ut og møte folk og lage planer så lenge hamsteren fikk mat og vann. en hund er en annen sak da de nå på tur og alt det. Det er jo ikke en ære å passe på en hund Anonymkode: 0de92...53d Gled dere til dere får barn, din forhatte svigermor står neppe først i køen for å hjelpe deg. Anonymkode: 314fa...aba
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:12 #28 Skrevet søndag kl 16:12 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Stikke innom og vanne planter og ta inn posten, ja selvsagt, helt greit. Ta vare på ett levende vesen, en hund? I mitt hjem? Nei, nei, nei. Hundehår, sikkel, skitt og møkk, tur, bjeff og gnelder. Det er det en hund er for meg. Vil du hatt meg til å passe dyret ditt? Anonymkode: 1fbcb...eec Enig her. Jeg ba samboer at vis han føler han MÅ passe på hunden kan han bo hos svigers mens han passer på den. Vi har også fikset parketten her så ønsker ikke hundeklør som skraper gulv og vegger eller dører. Ikke ønsker jeg hunden inn i bilen da man må kjøre vis man skulle ha hatt den her. Anonymkode: 0de92...53d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:13 #29 Skrevet søndag kl 16:13 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gled dere til dere får barn, din forhatte svigermor står neppe først i køen for å hjelpe deg. Anonymkode: 314fa...aba Gleder meg som bare det svigermor er en fast røyker. Pluss her har jeg egen mor som gjerne stiller opp😃 Anonymkode: 0de92...53d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:22 #30 Skrevet søndag kl 16:22 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Tenk å bli så fornærmet over at noen ikke orker å passe en hund. 😬 Det er mye jobb med en hund. Man kan ikke anta at andre deler den samme hobbyen. Anonymkode: 7c792...727 Enig. Kanskje for folk som elsker og har hunder selv er dette ikke et stort ork da de er vandt og elsker a ha hunder rundt seg. Men for andre som ikke har hund eller ønsker å ha hund så er det ikke bare å passe.. fordi da må man tilpasse seg hundens liv og hva den trenger. Ut på noe spontant? Hva med hunden? Ut på restaurant med venner? Hva med hunden? Invitert i hytta med vennegjengen? Hva med hunden? Det legger demper i hva man kan gjøre fordi hundeeier tenker på egne behov og ferie før sitt eget dyr de tok til seg og tenker at da er det bare å hive ansvaret og belemre alle andre for hvorfor ikke.. enten kennel eller for folk ta med seg hunden sin på ferie. Samboer hadde jo egentlig ikke lyst å passe på den heller. Anonymkode: 0de92...53d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:23 #31 Skrevet søndag kl 16:23 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Gleder meg som bare det svigermor er en fast røyker. Pluss her har jeg egen mor som gjerne stiller opp😃 Anonymkode: 0de92...53d Svigermor kan jo uansett ikke gjøre noe riktig i dine øyne, stakkars som har fått svigerdatter fra helvete. Anonymkode: 314fa...aba
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:39 #32 Skrevet søndag kl 16:39 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Svigermor kan jo uansett ikke gjøre noe riktig i dine øyne, stakkars som har fått svigerdatter fra helvete. Anonymkode: 314fa...aba Ja og du bestefar fra helvete Anonymkode: 0de92...53d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:40 #33 Skrevet søndag kl 16:40 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja og du bestefar fra helvete Anonymkode: 0de92...53d 😂 Anonymkode: 314fa...aba
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:37 #34 Skrevet søndag kl 17:37 En hund kan ikke og skal ikke være alene over lengre tid! Passer man hund så har man den hos seg slik at man kan lufte ved behov... Anonymkode: 99a2d...3d1
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:57 #35 Skrevet søndag kl 18:57 Anonym bruker skrev (2 timer siden): 😂 Anonymkode: 314fa...aba 👏🏻👏🏻 Anonymkode: ca1db...6b2
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:04 #36 Skrevet søndag kl 19:04 Elizabeth skrev (3 timer siden): Utrolig at du evner å lire av deg så mye vrøvl i en så kort setning... nei hvorfor det? Jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr. Verre er det ikke. Anonymkode: 8e4f2...b55
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:13 #37 Skrevet søndag kl 21:13 Anonym bruker skrev (2 timer siden): nei hvorfor det? Jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr. Verre er det ikke. Anonymkode: 8e4f2...b55 Tipper du det er dyr du ikke liker? Edderkopper? Snegler? Rotter? Slanger? Men det er helt okei å ikke like? Hunde folk er så one sided Anonymkode: 0de92...53d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 04:16 #38 Skrevet mandag kl 04:16 Anonym bruker skrev (9 timer siden): nei hvorfor det? Jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr. Verre er det ikke. Anonymkode: 8e4f2...b55 Du er pinlig! Anonymkode: 1fbcb...eec
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:15 #39 Skrevet mandag kl 06:15 Det er da merkelig. Jeg hadde aldri sendt hunden min til noen som ikke liker hund. Men hva mener du med å stikke innom og passe? Bor den alene hjemme med daglig tilsyn? Det er jo ulovlig. Når det er sagt, håper dere behandler hunden bra da, for den er tross alt uskyldig i dette. Slik blir det jo når man ikke våger kommunisere om de ubehagelige tingene. Nei, vi vil ikke passe hunden, burde holde som beskjed. Kanskje hun blir fornærmet men det får bare være. Anonymkode: d6750...e68
Pobie Skrevet mandag kl 08:49 #40 Skrevet mandag kl 08:49 Hunden kan ikke være alene i huset i to uker med noen som bare stikker innom. Da må samboeren din bo der mens moren hans er bortreist, eller så må den på kennel. Du skal seff ikke passe hund hvis du ikke vil, men du må jo si ifra hva som skal skje, du kan ikke bare furte og ikke si noe og så klage over at dere må passe.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:51 #41 Skrevet mandag kl 15:51 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Du er pinlig! Anonymkode: 1fbcb...eec På andre kjenner man seg selv best. Anonymkode: 8e4f2...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå