Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:08 #26 Skrevet lørdag kl 22:08 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nå er flyvertinner alt av utseende, tykke som slanke. Ingenting å si. De har ingen utdanning og går under lavutdannet, det er poenget. Anonymkode: 13915...3f2 Man ser ikke mange tykke flyverter, det kommer vel rett og slett av at de har det trangt om plassen. Ellers er det en skammelig underbetalt jobb og flyselskapene burde ikke få lov å drive slik. Anonymkode: 5a131...47a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:10 #27 Skrevet lørdag kl 22:10 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Man ser ikke mange tykke flyverter, det kommer vel rett og slett av at de har det trangt om plassen. Ellers er det en skammelig underbetalt jobb og flyselskapene burde ikke få lov å drive slik. Anonymkode: 5a131...47a Ser ganske mange over normalvektig, altså dobbelthake o.l. Ikke tjukke men fyldige. Det går an å være tjukk uten å være bred, da kommer man fint gjennom gangene. Anonymkode: 13915...3f2
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:14 #28 Skrevet lørdag kl 22:14 Elizabeth skrev (5 timer siden): I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. Må si meg enig i det. Yrker som innebærer å være særs selvsentrert treffer meg dårlig. Utover det har jeg ganske så respekt for det meste som må gjøres. Anonymkode: b487e...78c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:26 #29 Skrevet lørdag kl 22:26 Elizabeth skrev (5 timer siden): I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. Det er jeg veldig enig med deg i. Det er så lite attraktivt at selv dem som følger influencere er lite attraktive. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:30 #30 Skrevet lørdag kl 22:30 For min del må jeg si at jeg ikke bryr meg om lengde på utdannelse, den betyr ikke så mye som noen vil ha det til at den gjør. Yrkesvalg hos partner har for meg med holdninger å gjøre. Jeg kunne ikke vært sammen med en person som står på helt motsatt side fra meg politisk eller annet. All verdens utdannelse hadde heller ikke hjulpet om mannen var navlebeskuende og dørgende kjedelig, gjerrig og lite morsom. Det finnes bra folk med gode tanker i alle leire, og det er utrolig sneversynt å late som om lang utdannelse er et must. De fleste trenger ikke gå særlig langt tilbake i slektene sine før de finner folk uten utdannelse som like fullt har mye å fare med. Anonymkode: c6b7a...674
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #31 Skrevet 21 timer siden Elizabeth skrev (15 timer siden): I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. Det er ikke veldig lite attraktivt engang, det er nesten frastøtende. Dessuten er det en fornærmelse av alle i ordentlig arbeid å si influensere og nettpersonligheter jobber. Anonymkode: 44d73...e94
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #32 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Det er ikke veldig lite attraktivt engang, det er nesten frastøtende. Dessuten er det en fornærmelse av alle i ordentlig arbeid å si influensere og nettpersonligheter jobber. Anonymkode: 44d73...e94 Helt enig. Inntekter fra en så unødvendig og tåpelig virksomhet burde skattes like mye som alkohol. Hvor er de skattekåte myndighetene når vi trenger dem? Her kan de virkelig bruke skatter og avgifter for å begrense skadene i samfunnet. Influensere er jo bare unyttig tull. Det samme gjelder for popmusikere. Tenk at popmusikere får støtte, kulturstøtte for å synge og spille for oss. Det er enklere å starte et band i Norge, enn å skape næringsvirksomhet. Næringsvirksomhet er grådighet og ondskap tydeligvis. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #33 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Helt enig. Inntekter fra en så unødvendig og tåpelig virksomhet burde skattes like mye som alkohol. Hvor er de skattekåte myndighetene når vi trenger dem? Her kan de virkelig bruke skatter og avgifter for å begrense skadene i samfunnet. Influensere er jo bare unyttig tull. Det samme gjelder for popmusikere. Tenk at popmusikere får støtte, kulturstøtte for å synge og spille for oss. Det er enklere å starte et band i Norge, enn å skape næringsvirksomhet. Næringsvirksomhet er grådighet og ondskap tydeligvis. Anonymkode: b3ed1...f30 Eh? Selvsagt er det enklere å starte band enn næring - er du sikker på at du har tenkt dette ordentlig gjennom før du postet?? Anonymkode: 5a131...47a
Admin Skrevet 18 timer siden #34 Skrevet 18 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå