Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:08 #26 Skrevet lørdag kl 22:08 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nå er flyvertinner alt av utseende, tykke som slanke. Ingenting å si. De har ingen utdanning og går under lavutdannet, det er poenget. Anonymkode: 13915...3f2 Man ser ikke mange tykke flyverter, det kommer vel rett og slett av at de har det trangt om plassen. Ellers er det en skammelig underbetalt jobb og flyselskapene burde ikke få lov å drive slik. Anonymkode: 5a131...47a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:10 #27 Skrevet lørdag kl 22:10 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Man ser ikke mange tykke flyverter, det kommer vel rett og slett av at de har det trangt om plassen. Ellers er det en skammelig underbetalt jobb og flyselskapene burde ikke få lov å drive slik. Anonymkode: 5a131...47a Ser ganske mange over normalvektig, altså dobbelthake o.l. Ikke tjukke men fyldige. Det går an å være tjukk uten å være bred, da kommer man fint gjennom gangene. Anonymkode: 13915...3f2
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:14 #28 Skrevet lørdag kl 22:14 Elizabeth skrev (5 timer siden): I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. Må si meg enig i det. Yrker som innebærer å være særs selvsentrert treffer meg dårlig. Utover det har jeg ganske så respekt for det meste som må gjøres. Anonymkode: b487e...78c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:26 #29 Skrevet lørdag kl 22:26 Elizabeth skrev (5 timer siden): I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. Det er jeg veldig enig med deg i. Det er så lite attraktivt at selv dem som følger influencere er lite attraktive. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:30 #30 Skrevet lørdag kl 22:30 For min del må jeg si at jeg ikke bryr meg om lengde på utdannelse, den betyr ikke så mye som noen vil ha det til at den gjør. Yrkesvalg hos partner har for meg med holdninger å gjøre. Jeg kunne ikke vært sammen med en person som står på helt motsatt side fra meg politisk eller annet. All verdens utdannelse hadde heller ikke hjulpet om mannen var navlebeskuende og dørgende kjedelig, gjerrig og lite morsom. Det finnes bra folk med gode tanker i alle leire, og det er utrolig sneversynt å late som om lang utdannelse er et must. De fleste trenger ikke gå særlig langt tilbake i slektene sine før de finner folk uten utdannelse som like fullt har mye å fare med. Anonymkode: c6b7a...674
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:54 #31 Skrevet søndag kl 07:54 Elizabeth skrev (15 timer siden): I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. Det er ikke veldig lite attraktivt engang, det er nesten frastøtende. Dessuten er det en fornærmelse av alle i ordentlig arbeid å si influensere og nettpersonligheter jobber. Anonymkode: 44d73...e94
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:56 #32 Skrevet søndag kl 08:56 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Det er ikke veldig lite attraktivt engang, det er nesten frastøtende. Dessuten er det en fornærmelse av alle i ordentlig arbeid å si influensere og nettpersonligheter jobber. Anonymkode: 44d73...e94 Helt enig. Inntekter fra en så unødvendig og tåpelig virksomhet burde skattes like mye som alkohol. Hvor er de skattekåte myndighetene når vi trenger dem? Her kan de virkelig bruke skatter og avgifter for å begrense skadene i samfunnet. Influensere er jo bare unyttig tull. Det samme gjelder for popmusikere. Tenk at popmusikere får støtte, kulturstøtte for å synge og spille for oss. Det er enklere å starte et band i Norge, enn å skape næringsvirksomhet. Næringsvirksomhet er grådighet og ondskap tydeligvis. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:58 #33 Skrevet søndag kl 08:58 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Helt enig. Inntekter fra en så unødvendig og tåpelig virksomhet burde skattes like mye som alkohol. Hvor er de skattekåte myndighetene når vi trenger dem? Her kan de virkelig bruke skatter og avgifter for å begrense skadene i samfunnet. Influensere er jo bare unyttig tull. Det samme gjelder for popmusikere. Tenk at popmusikere får støtte, kulturstøtte for å synge og spille for oss. Det er enklere å starte et band i Norge, enn å skape næringsvirksomhet. Næringsvirksomhet er grådighet og ondskap tydeligvis. Anonymkode: b3ed1...f30 Eh? Selvsagt er det enklere å starte band enn næring - er du sikker på at du har tenkt dette ordentlig gjennom før du postet?? Anonymkode: 5a131...47a
Admin Skrevet søndag kl 10:56 #34 Skrevet søndag kl 10:56 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Admin
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 03:48 #35 Skrevet tirsdag kl 03:48 Anonym bruker skrev (På 30.8.2025 den 17.56): Hvorfor kom barnehageansatte med i dette? Barnehagelærere har bachelorutdannelse, det samme som en sykepleier. Barne-og ungdomsarbeidere er en 4-åring utdannelse. Anonymkode: ccf89...2d9 Jeg jobbet i barnehage uten utdanning. Anonymkode: 13915...3f2
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:26 #36 Skrevet tirsdag kl 07:26 For å holde seg til tema. For meg er det ikke utdannelsen som kreves som er attraksjonen, det er mer hvem som vanligvis har slike jobber, og hvilket antrekk de har, som er avgjørende. Feks det å jobbe i resepsjonen på et hotell kan gjøre en person attraktiv for meg. Det er en person med ok utseende, pene klær, en som er høflig og blid, og som kan behandle mennesker. Det er også ofte en ung person. Da blir det meste attraktivt, helt uten tanke på utdannelse. Hva som er minst attraktivt er det motsatte av det jeg ramser opp. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:37 #37 Skrevet tirsdag kl 07:37 Det å snakke om utdannelse nå være en kvinne greie, jobber på et sted med flest menn og tror aldri jeg har hørt noen snakke om hvilken utdannelse de har Anonymkode: c0926...cb0
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:29 #38 Skrevet tirsdag kl 08:29 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Det å snakke om utdannelse nå være en kvinne greie, jobber på et sted med flest menn og tror aldri jeg har hørt noen snakke om hvilken utdannelse de har Anonymkode: c0926...cb0 Jeg tror generelt sett at menn er lite opptatt av kvinners utdannelse. Om de er opptatt av utdannelse er det først og fremst deres egen de er opptatt av. Men jeg tviler seriøst på at mange menn tillegger utdannelse vesentlig betydning når de vurderer hvor attraktiv en kvinne er. Det er andre sider ved kvinner som glatt gjør utdannelse mindre viktig. Så klart teller utdannelse litt, men bare i den grad den påvirker personligheten i en positiv retning, at utdannelsen har gitt henne en jobb hun trives i, slik at hun er positiv og hyggelig. Det som gjør kvinner attraktive er at de er positive, en god venn og samtalepartner, og interessante sexobjekter. Det siste kan kompensere for mye av det andre. Utdannelse er kun viktig i den grad den bidrar til slike personlige egenskaper. Slike enkle krav krever sjelden en høy utdannelse. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:54 #39 Skrevet tirsdag kl 08:54 Anonym bruker skrev (På 31.8.2025 den 10.58): Eh? Selvsagt er det enklere å starte band enn næring - er du sikker på at du har tenkt dette ordentlig gjennom før du postet?? Anonymkode: 5a131...47a Eh... hva har du tenkt? Poenget var HVORFOR støttes da band, når det er så enkelt å starte et band, og veldig lite nyttig og verdiskapende for samfunnet, mens næringsvirksomhet møter uendelig mange hindringer. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 09:48 #40 Skrevet tirsdag kl 09:48 Anonym bruker skrev (På 30.8.2025 den 17.23): Bussjåfør, frisør, barnehageansatte, renholdere eller butikkarbeidere? Til dere kresne som søker damer/menn i høyutdannet stilling? Hvilken høres mest stusselig ut? Anonymkode: 13915...3f2 Finans og eiendomsmegler! Anonymkode: 17775...a0d
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:13 #41 Skrevet tirsdag kl 14:13 Yrket skjemmer ingen. Alt kommer an på personen. Men må innrømme at influensere, tik-tokere og lignende internettpersonligheter ikke er spesielt attraktivt for meg, selv om de tjener mye. Anonymkode: 9400c...053
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:15 #42 Skrevet tirsdag kl 19:15 Ts her , nå prater jeg plutselig med en sykepleier sol jobber på bevrologisk avdeling. Vi skal møtes, så her viser det seg at han ikke bryr seg om hvor jeg jobber. Men nå aner jeg ikke hva slags forhold han isåfall ville hatt til meg, noen vil kun ha sex så vi får se. Håpe det er noe der, det virker tilsynelatende bra til nå. Anonymkode: 13915...3f2
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:15 #43 Skrevet tirsdag kl 19:15 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ts her , nå prater jeg plutselig med en sykepleier sol jobber på bevrologisk avdeling. Vi skal møtes, så her viser det seg at han ikke bryr seg om hvor jeg jobber. Men nå aner jeg ikke hva slags forhold han isåfall ville hatt til meg, noen vil kun ha sex så vi får se. Håpe det er noe der, det virker tilsynelatende bra til nå. Anonymkode: 13915...3f2 Skulle stå nevrologisk* Anonymkode: 13915...3f2
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #44 Skrevet tirsdag kl 19:16 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg tror generelt sett at menn er lite opptatt av kvinners utdannelse. Om de er opptatt av utdannelse er det først og fremst deres egen de er opptatt av. Men jeg tviler seriøst på at mange menn tillegger utdannelse vesentlig betydning når de vurderer hvor attraktiv en kvinne er. Det er andre sider ved kvinner som glatt gjør utdannelse mindre viktig. Så klart teller utdannelse litt, men bare i den grad den påvirker personligheten i en positiv retning, at utdannelsen har gitt henne en jobb hun trives i, slik at hun er positiv og hyggelig. Det som gjør kvinner attraktive er at de er positive, en god venn og samtalepartner, og interessante sexobjekter. Det siste kan kompensere for mye av det andre. Utdannelse er kun viktig i den grad den bidrar til slike personlige egenskaper. Slike enkle krav krever sjelden en høy utdannelse. Anonymkode: b3ed1...f30 Godt sagt 🩷 Anonymkode: 13915...3f2
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #45 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (14 timer siden): Godt sagt 🩷 Anonymkode: 13915...3f2 Takk! Mange kvinner kritiserer menn for å være enkle og overfladiske, for mye fiksert på en ting, og føler seg nedverdiget av det. Men, om det er riktig, hvorfor ikke bruke denne kunnskapen til noe positivt. Er en mann interessert i deg, så er det en god grunn for han. Da blir det dumt å kritisere han fordi han elsker deg av feil grunn. Så vanskelig er det ikke nødvendig å være. Det er mye mer gøy å være glad. Anonymkode: b3ed1...f30
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #46 Skrevet 12 timer siden Det mest stusselige er de som jobber innen noe de hater. Andre plass er de som blir noe stort, kan gå i dress og kun følger penger. Det er noe vulgært og usympatisk med imaget uansett hvor snille de måtte være. Fint de har en tykk lommebok, men da bør de også engasjere seg i frivillig arbeid eller noe for å vise en softere side av seg selv. Griskhet er aldri pent selv om penger helt klart er viktig for å leve bra. Har størst respekt for de som velger det de virkelig brenner for, uavhengig av ytre påvirkning. Det vitner om karakter, og er den personen jeg hadde funnet mest tilrekkende gitt at de er intelligente, for det er viktit for meg. Anonymkode: f1a88...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå