Gå til innhold

Inspirert av andre tråder. Hvilket yrke er minst attraktivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bussjåfør, frisør, barnehageansatte, renholdere eller butikkarbeidere? 

Til dere kresne som søker damer/menn i høyutdannet stilling? 

Hvilken høres mest stusselig ut? 

Anonymkode: 13915...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaktmester 

Anonymkode: 8765b...df6

Skrevet

Ingen yrker er i seg selv uattraktive, men en mann med mindre enn seks års utdannelse, derimot - ikke noe for meg.

Anonymkode: c7606...012

Skrevet

Yrkespolitiker.

Anonymkode: b84fb...530

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ingen yrker er i seg selv uattraktive, men en mann med mindre enn seks års utdannelse, derimot - ikke noe for meg.

Din tankegang i seg selv er så lite attraktivt at veldig mange menn velger deg bort helt automatisk. 

Anonymkode: b8968...744

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Din tankegang i seg selv er så lite attraktivt at veldig mange menn velger deg bort helt automatisk. 

Det lever jeg helt fint med, skjønner du, det er nok av smarte velutdannete menn å velge blant.

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Bussjåfør, frisør, barnehageansatte, renholdere eller butikkarbeidere? 

Til dere kresne som søker damer/menn i høyutdannet stilling? 

Hvilken høres mest stusselig ut? 

Hvorfor kom barnehageansatte med i dette? Barnehagelærere har bachelorutdannelse, det samme som en sykepleier. Barne-og ungdomsarbeidere  er en 4-åring utdannelse.

Anonymkode: ccf89...2d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det lever jeg helt fint med, skjønner du, det er nok av smarte velutdannete menn å velge blant.

Det er det jo ikke. De smarte og velutdannede er tatt, tilbake er røkla - og det helt uavhengig av lengden på utdannelse. 

For å svare på spørsmålet så er ingen yrker stusselige, men som godt voksen hadde jeg ikke valgt en voksen mann med dårlig råd. 

Anonymkode: 5a131...47a

Skrevet

I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. 

Skrevet

Septiktanktømmer. 

Anonymkode: a58b7...1d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Septiktanktømmer. 

Mener du det er den offisielle tittelen? 

Skrevet
Elizabeth skrev (22 minutter siden):

I den grad influensere og internettpersonlighet er yrker går jeg for det. Veldig lite attraktivt. 

Må si meg enig her. Nederst på listen. 

Anonymkode: 94ea7...453

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du vet vel at menn med lang utdannelse, ofte er en dårlig partner ( særlig med tanke på penger), men her høres jo du helt lik ut!

Alle jobber er like viktige, men tunge jobber er ofte mindre atraktive

Anonymkode: ad53c...196

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Mener du det er den offisielle tittelen? 

Det har jeg ingen mening om.

Skrevet

Synes ingen yrker verken er attraktive elle uattraktive 

Anonymkode: 4a5a2...7a2

Skrevet

Selgere er ikke noe for meg.

Anonymkode: c9d85...b56

Skrevet

Takk og lov for at mannen min ser verdien i meg, selcom jeg ble ufør som 22 åring, etter en brutal ulykke. Stor sorg å ikke kunne jobbe. Vært gift i 20 år. Alle yrker er bra. Skjønner ikke rangeringen. Advokat - yrket er ikke for alle. Å ha en inntekt må være målet. 

For meg er hvordan man er som person viktigst, ikke hvilket yrket. 

Anonymkode: 0beba...055

Skrevet

Ts her. Jeg er ikke ute etter menn med store jobber som leger, sivilingeniør, eller annet som er godt tjent. Jeg føler nok jo mindre utdannet (men en 100% jobb er viktig) jo mer kjærlig og tid har han. Jeg liker for eks snekkeren/elektrikere/murere som ikke tar med seg jobben hjem OG som er handy. Leger har ofte mye de må gjøre hjemme. Ser for meg lærere også har det. 

Skrevet

Men selv jobber jeg som barnehageansatt men utdannet frisør. Føler d er få menn å velge ettersom flere menn har større krav. 

Skrevet

For meg er det umulig å si. En kan tenke at klisjeer som flyvertinner, leger, modeller osv er attraktive yrker, kanskje noe innen finans, men så kan en tenke hva får du da? Som sagt, umulig å si. Jeg ønsker å prate med en partner, leve med en partner, og ha sex med en partner. Så da er det personlighet og oppførsel som er avgjørende. Er du et ok menneske med normale ferdigheter til å oppføre deg, da kommer utdannelse langt bak i rekken over hva som er viktig.

Anonymkode: b3ed1...f30

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

For meg er det umulig å si. En kan tenke at klisjeer som flyvertinner, leger, modeller osv er attraktive yrker, kanskje noe innen finans, men så kan en tenke hva får du da? Som sagt, umulig å si. Jeg ønsker å prate med en partner, leve med en partner, og ha sex med en partner. Så da er det personlighet og oppførsel som er avgjørende. Er du et ok menneske med normale ferdigheter til å oppføre deg, da kommer utdannelse langt bak i rekken over hva som er viktig.

Flyvertinne er uten utdanning, kun kurs, så det er nok for mangesidig lite attraktivt. 

Men leger og disse høyt oppe er som regel veldig utilgjengelige. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Flyvertinne er uten utdanning, kun kurs, så det er nok for mangesidig lite attraktivt. 

Men leger og disse høyt oppe er som regel veldig utilgjengelige. 

Før woke var flyvertinner pene, det var viktig for menn før i tiden. I dag teller kanskje penger mer enn før, kall det gjerne intelligens. Jeg valgte kona først og fremst pga kroppen hennes. Det var den jeg trengte mest, men jeg visste selvsagt også at hun var helt normal og grei ellers. Men kroppen var det viktigste til å begynne med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Før woke var flyvertinner pene, det var viktig for menn før i tiden. I dag teller kanskje penger mer enn før, kall det gjerne intelligens. Jeg valgte kona først og fremst pga kroppen hennes. Det var den jeg trengte mest, men jeg visste selvsagt også at hun var helt normal og grei ellers. Men kroppen var det viktigste til å begynne med. 

"...penger, kall det gjerne intelligens"? :D 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ts her. Jeg er ikke ute etter menn med store jobber som leger, sivilingeniør, eller annet som er godt tjent. Jeg føler nok jo mindre utdannet (men en 100% jobb er viktig) jo mer kjærlig og tid har han. Jeg liker for eks snekkeren/elektrikere/murere som ikke tar med seg jobben hjem OG som er handy. Leger har ofte mye de må gjøre hjemme. Ser for meg lærere også har det. 

Det er en myte at leger flest tjener veldig godt. 

Anonymkode: 55fbb...70e

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Nå er flyvertinner alt av utseende, tykke som slanke. Ingenting å si. De har ingen utdanning og går under lavutdannet, det er poenget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...