Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:25 #1 Skrevet lørdag kl 13:25 Traff en på tinder, (jeg er 41) - han var lege. Ikke ofte jeg skriver med så høyutdannet menn, iallefall ikke i denne bransjen. Han ville kjapt legge meg til på snap. Han var ganske ivrig på mld helt til at jeg sa jeg var renholder og jobbet litt i klesbutikk. Han ble ganske stille og jeg merket at tonen endret seg etter drt. Er utdanning så viktig? Kommer aldri til å få meg mann skal det være slik 😉 kan godt bare være jeg overtenker. Men har dere hørt om en lege som fant seg en reise renholdsbransjen? Anonymkode: bf92c...1e8
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:35 #2 Skrevet lørdag kl 13:35 Selvsagt er utdanning viktig. Ikke for å snakke fag, men for å være på samme nivå og en gjenkjennelighet i diskursmønstre og kunnskapsparadigmer. Anonymkode: 8e2c0...7b2
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:40 #3 Skrevet lørdag kl 13:40 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Selvsagt er utdanning viktig. Ikke for å snakke fag, men for å være på samme nivå og en gjenkjennelighet i diskursmønstre og kunnskapsparadigmer. Anonymkode: 8e2c0...7b2 Så en lege vil absolutt ikke finne seg en butikkansatte? Anonymkode: bf92c...1e8
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:42 #4 Skrevet lørdag kl 13:42 For meg spiller det ikke noe rolle, men har fått med meg at det er viktig for en del. Anonymkode: 52086...a72