Gå til innhold

Misbruk av rapporteringsfunksjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det har vært flere type tråder over tid.

Jeg har aldri nevnt noe som helst om gjenger, så det får de som kommer med det stå for.

Hi

Anonymkode: 6cd2c...022

Ok. Flere typer tråder over tid. Opplysende. 

Det er mye som er fysisk mulig, men som det må en helt spesiell type forvridd hjerne til for å spekulere i. Jeg tror at mange her inne overdriver hvor mye tid og energi folk legger ned i dette forumet. 

Anonymkode: 9374e...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ok. Flere typer tråder over tid. Opplysende. 

Hva er det du vil ha, navn på trådene?

Hi

Anonymkode: 6cd2c...022

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ingen interesser av sild, men spørsmålet om hvordan det oppstår gjenger på et anonymforum står seg. 

Og jeg registrerer at du ikke kan svare, som vanlig er blant konspirasjonsteoretikere. Det er stort sett store ord og lite substans. 

Konspirasjonsteoretikere :fnise: den var ny.

Men kanskje dere som ikke forstår så mye, og som må manipulere mennesker til å forklare dere ting, har sluppet opp for hva dere kan kalle mennesker for?

Trodde «mangler kunnskap» og «det sier mye om deg» var i bruk enda. 

Anonymkode: ae3f0...f90

Skrevet

Admin kan kanskje kaste litt lys over dette. For det handler jo ikke bare om en tråd har tråkket over grensa til noen av forumreglene, men om også om hvor rapporteringsivrige de ulike grupperingene her på forumet er. Gjetningen min er at det er få konservative stemmer som rapporterer inn, og at de fleste trådene eller innleggene som rapporteres, er fra den delen av forumet som ikke er så glade i innvandringskritiske tråder, innlegg som er negative til Pride, eller pro-israelske diskusjoner. De som er pro-palestina, støtter Pride i skolen, og har en innvandringsliberal holdning, bryter garantert forumregler de også, men jeg tviler sterkt på at man finner masserapportering fra den konservative blokka her av den grunn. Personlig tenker jeg det forteller noe om høyden under taket hos "venstre"-blokka, når de er så innmari glade i den rapporteringsknappen.

Skrevet
Lus skrev (5 minutter siden):

Admin kan kanskje kaste litt lys over dette. For det handler jo ikke bare om en tråd har tråkket over grensa til noen av forumreglene, men om også om hvor rapporteringsivrige de ulike grupperingene her på forumet er. Gjetningen min er at det er få konservative stemmer som rapporterer inn, og at de fleste trådene eller innleggene som rapporteres, er fra den delen av forumet som ikke er så glade i innvandringskritiske tråder, innlegg som er negative til Pride, eller pro-israelske diskusjoner. De som er pro-palestina, støtter Pride i skolen, og har en innvandringsliberal holdning, bryter garantert forumregler de også, men jeg tviler sterkt på at man finner masserapportering fra den konservative blokka her av den grunn. Personlig tenker jeg det forteller noe om høyden under taket hos "venstre"-blokka, når de er så innmari glade i den rapporteringsknappen.

Igjen: Hvordan vet du om denne voldsomme rapporteringen?

Skrevet
Lus skrev (7 minutter siden):

Hvis Admin sier noe slikt så vil det mistenkliggjøre alle som hører til venstresiden på forumet. Så selv om det er sant så håper jeg at Admin ikke forteller det. Men ja, høyresiden er opptatt av de rent objektive fakta i sakene, venstresiden er opptatt av følelser. Derfor er det lett å trekke slutningen at de som føler noe negativt når de leser noe rapporterer oftere enn noen andre.

Anonymkode: bc62a...d4e

Skrevet
Østerdølen skrev (5 minutter siden):

Igjen: Hvordan vet du om denne voldsomme rapporteringen?

Admin legger ofte ut hvorfor tråden er skjult for moderering

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerangrep, brukerdebatt og avsporinger. 

Får å oppklare noen misforståelser. Antallet rapporter som trengs er høyere enn tre, ønsker ikke å gå ut med nøyaktig antall.

Brukerangrep, brukerdebatt o.s.v. er det som er en gjenganger og som blir slettet i disse trådene som blir skjult. Altså blir trådene ryddet i 99% av tilfellene hvor trådene må moderes. Det legges også igjen ryddemelding som gjør at tråden kommer tilbake øverst. 

Denne tråden forblir stengt siden folk ikke greier å unngå brukerdebatt og brukerangrep og skaper store mengder merarbeid. 

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...