Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:09 #26 Skrevet søndag kl 12:09 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er HI i tråden om moralpoliti, hadde ikke lest tråden din, før min tråd ble pepret med utsagn om den. Har ikke så mye å tilføye, vet ikke så mye om dette med masserspportering, men basert på min tråd, så ser jeg problemet med gjenger her inne. Jeg leste en gang om bakterier og sild tror jeg det var, som er mange små organismer og som likevel beveger seg som én. Kom på den artikkelen nå, skal se om jeg finner ut hva det het. Om ikke for annet enn for en shout-out fra en HI til en annen Anonymkode: ae3f0...f90 Igjen denne påstanden om gjenger. Hvordan danner man gjenger på et anonymt forum hvor 90 % signerer nettopp anonymt? Anonymkode: 9374e...89b
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:09 #27 Skrevet søndag kl 12:09 Det er nok med rapportering av samme innlegg/kommentar fra tre forskjellige brukere så blir hele tråden automatisk skjult. Samme hvorfor. Systemet synser ikke. Det er som en lysbryter, den skrur seg ikke på avhengig av om du synes det er mørkt ute, den skrur seg på fordi noen vrir på den. Når tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar blir tråden skjult. Ikke fordi noe med at folk synes, men fordi tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar. Og så vanskelig er det ikke å sende meldinger mellom et par forskjellige brukere og koordinere masserapportering av en tråd eller kommentar for å få skjult hele tråden. Anonymkode: bc62a...d4e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:10 #28 Skrevet søndag kl 12:10 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Igjen denne påstanden om gjenger. Hvordan danner man gjenger på et anonymt forum hvor 90 % signerer nettopp anonymt? Anonymkode: 9374e...89b En har to venninner på facebook som chatter sammen. Vanskeligere er det ikke. Anonymkode: bc62a...d4e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:15 #29 Skrevet søndag kl 12:15 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er nok med rapportering av samme innlegg/kommentar fra tre forskjellige brukere så blir hele tråden automatisk skjult. Samme hvorfor. Systemet synser ikke. Det er som en lysbryter, den skrur seg ikke på avhengig av om du synes det er mørkt ute, den skrur seg på fordi noen vrir på den. Når tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar blir tråden skjult. Ikke fordi noe med at folk synes, men fordi tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar. Og så vanskelig er det ikke å sende meldinger mellom et par forskjellige brukere og koordinere masserapportering av en tråd eller kommentar for å få skjult hele tråden. Anonymkode: bc62a...d4e Paranoid much? Det er ikke mulig at 3+ brukere bare rett og slett reagerer på skrikende uhyrligheter i tråden som bryter med reglementet og uavhengig av hverandre rapporterer? Koordinerte forfølgelsesaksjoner er mer trolig? Anonymkode: 2e9c8...282
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:18 #30 Skrevet søndag kl 12:18 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er nok med rapportering av samme innlegg/kommentar fra tre forskjellige brukere så blir hele tråden automatisk skjult. Samme hvorfor. Systemet synser ikke. Det er som en lysbryter, den skrur seg ikke på avhengig av om du synes det er mørkt ute, den skrur seg på fordi noen vrir på den. Når tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar blir tråden skjult. Ikke fordi noe med at folk synes, men fordi tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar. Og så vanskelig er det ikke å sende meldinger mellom et par forskjellige brukere og koordinere masserapportering av en tråd eller kommentar for å få skjult hele tråden. Anonymkode: bc62a...d4e Det høres ærlig talt fryktelig søkt ut og forutsetter at flere brukere kjenner hverandre utenom forumet. Uansett vil innlegg som ikke bryter reglene poppe opp igjen med en gang moderator har sett på det, så det er ingen vits. Anonymkode: efb81...a10
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:33 #31 Skrevet søndag kl 12:33 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Igjen denne påstanden om gjenger. Hvordan danner man gjenger på et anonymt forum hvor 90 % signerer nettopp anonymt? Anonymkode: 9374e...89b Hvordan danner sild stimer, de ser jo helt like ut? Anonymkode: ae3f0...f90
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:33 #32 Skrevet søndag kl 12:33 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Paranoid much? Det er ikke mulig at 3+ brukere bare rett og slett reagerer på skrikende uhyrligheter i tråden som bryter med reglementet og uavhengig av hverandre rapporterer? Koordinerte forfølgelsesaksjoner er mer trolig? Anonymkode: 2e9c8...282 Syk i hodet fordi jeg vet hvordan det lar seg gjøre? Nå vet du også hvordan det er mulig å få skjult tråder her inne. Er du paranoid bare fordi du vet det? Jeg aner ikke hva folk har for motiv. Jeg tillegger ikke noen noe motiv. Jeg forklarer bare hvordan det program som dette forum kjører på fungerer. Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det høres ærlig talt fryktelig søkt ut og forutsetter at flere brukere kjenner hverandre utenom forumet. Uansett vil innlegg som ikke bryter reglene poppe opp igjen med en gang moderator har sett på det, så det er ingen vits. Anonymkode: efb81...a10 Ja, det er rett og slett helt umulig for folk å kjenne hverandre utenom forumet. Kjære vene... Hvis noen gjør det så ser de tydelig en vits i å gjøre det. Du ser ingen vits i det og det er bra. Men ikke alle er som du. Det finnes folk som synes det er artig å være ondskapsfulle. Enten mot enkelte brukere eller bare liker å ødelegge generellt. Anonymkode: bc62a...d4e
Østerdølen Skrevet søndag kl 12:34 #33 Skrevet søndag kl 12:34 Dette er vel like reelt som at russiske myndigheter har infiltrert forumet... Eller kanskje det er "eliten", eventuelt alien-øgler.... Like trolig som at folk skal bedrive et koordinert masseangrep på andre fordi de har en agenda og ingen argumenter....
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:37 #34 Skrevet søndag kl 12:37 On 8/30/2025 at 10:57 AM, Anonym bruker said: Igjen så forsvinner en tråd, denne gangen "trenger-hjelp-politisk-ståsted" fordi enkelte brukere driver med masserapportering for å få en tråd skjult. Hva er greia med det egentlig, tåler virkelig ikke folk at tråder de ikke liker får stå, bare fordi de er postet feil sted. Anonymkode: 6cd2c...022 Den forsvant vel fordi den var postet på feil sted? Anonymkode: 51d54...73f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:41 #35 Skrevet søndag kl 12:41 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg har reagert på det samme som HI. Masserapportering fører til at tråden blir skjult for moderering. Men ikke sjelden kommer den jo tilbake med bare små/ingen endringer. Så jeg er ikke i tvil om at en del bruker rapportering for å fjerne tråder de ikke liker. Ikke at det nødvendigvis var feil å flytte akkurat denne tråden, men generelt. Siden man nå må "bruke nick for å diskutere politikk", er det som forventet oppstått et problem, når noe på skravle, etter hvert blir oppfattet som politikk, og må flyttes. Anonymkode: 34488...f72 Akkurat dette., endelig noen som skjønner hva jeg mener. For det handler ikke bare om politiske tråder i feil forum, for som du sier så kommer de ofte tilbake med små/ingen endringer, så da var det ingen brudd på forumreglene. Men det benyttes for å få tråder som ikke likes av andre grunner vekk, for når de kommer tilbake har det gått såpass tid at tråden er død og havner langt ned på lista over tråder på anonymforumet. Hi Anonymkode: 6cd2c...022
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:43 #36 Skrevet søndag kl 12:43 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er HI i tråden om moralpoliti, hadde ikke lest tråden din, før min tråd ble pepret med utsagn om den. Har ikke så mye å tilføye, vet ikke så mye om dette med masserspportering, men basert på min tråd, så ser jeg problemet med gjenger her inne. Jeg leste en gang om bakterier og sild tror jeg det var, som er mange små organismer og som likevel beveger seg som én. Kom på den artikkelen nå, skal se om jeg finner ut hva det het. Om ikke for annet enn for en shout-out fra en HI til en annen Anonymkode: ae3f0...f90 Nei, det du snakker om er noe helt annet. Hi Anonymkode: 6cd2c...022
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:55 #37 Skrevet søndag kl 12:55 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Det er nok med rapportering av samme innlegg/kommentar fra tre forskjellige brukere så blir hele tråden automatisk skjult. Samme hvorfor. Systemet synser ikke. Det er som en lysbryter, den skrur seg ikke på avhengig av om du synes det er mørkt ute, den skrur seg på fordi noen vrir på den. Når tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar blir tråden skjult. Ikke fordi noe med at folk synes, men fordi tre forskjellige brukere har rapportert samme innlegg/kommentar. Og så vanskelig er det ikke å sende meldinger mellom et par forskjellige brukere og koordinere masserapportering av en tråd eller kommentar for å få skjult hele tråden. Anonymkode: bc62a...d4e Mener du for alvor at folk sender pm for å få skult tråder????? Sorry, men nå er jeg faktisk sjokkert. Anonymkode: 9374e...89b
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:56 #38 Skrevet søndag kl 12:56 Anonym bruker skrev (På 30.8.2025 den 10.57): Igjen så forsvinner en tråd, denne gangen "trenger-hjelp-politisk-ståsted" fordi enkelte brukere driver med masserapportering for å få en tråd skjult. Hva er greia med det egentlig, tåler virkelig ikke folk at tråder de ikke liker får stå, bare fordi de er postet feil sted. Anonymkode: 6cd2c...022 Dagens krenkehysteri vet du... Anonymkode: dadd8...8a6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:00 #39 Skrevet søndag kl 13:00 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hvordan danner sild stimer, de ser jo helt like ut? Anonymkode: ae3f0...f90 Det vet jeg ikke, men hvis du googler finner du sikkert ut av det. Så kan du kanskje forklare meg relevansen til mitt spørsmål. Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Akkurat dette., endelig noen som skjønner hva jeg mener. For det handler ikke bare om politiske tråder i feil forum, for som du sier så kommer de ofte tilbake med små/ingen endringer, så da var det ingen brudd på forumreglene. Men det benyttes for å få tråder som ikke likes av andre grunner vekk, for når de kommer tilbake har det gått såpass tid at tråden er død og havner langt ned på lista over tråder på anonymforumet. Hi Anonymkode: 6cd2c...022 Hvilke type tråder gjelder dette? Hvilke emner er det som utløser denne kontakten og ikke minst, hvordan har disse gjengene oppstått? Dette er faktisk helt vilt, og jeg føler at jeg er uvitende med i et sosialt eksperiment. Anonymkode: 9374e...89b
Østerdølen Skrevet søndag kl 13:01 #40 Skrevet søndag kl 13:01 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Mener du for alvor at folk sender pm for å få skult tråder????? Sorry, men nå er jeg faktisk sjokkert. Anonymkode: 9374e...89b Det ville jo Admin oppdaget rimelig fort...
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:04 #41 Skrevet søndag kl 13:04 Østerdølen skrev (1 minutt siden): Det ville jo Admin oppdaget rimelig fort... Nei, det er ikke mulig for admin å lese private meldinger mellom folk med mindre de blir rapportert. Koden gjør pm helt skjult for andre enn de meldingene er sendt mellom. Og før du fortsetter med hysteriet ditt, jeg kommer med faktaopplysning om hvordan det er mulig, ikke hva jeg tror og mener. At det er mulig er helt uavhengig av hva jeg måtte tro eller mene, eller hva du tror eller mener for den saks skyld. Anonymkode: bc62a...d4e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:05 #42 Skrevet søndag kl 13:05 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Nei, det du snakker om er noe helt annet. Hi Anonymkode: 6cd2c...022 OK. Tenkte bare dette med gjenger var felles, men tar til meg at det ikke er det. Anonymkode: ae3f0...f90
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:06 #43 Skrevet søndag kl 13:06 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det vet jeg ikke, men hvis du googler finner du sikkert ut av det. Så kan du kanskje forklare meg relevansen til mitt spørsmål. Nei, du kan google selv. Det er jo du som lurer. Anonymkode: ae3f0...f90
Østerdølen Skrevet søndag kl 13:07 #44 Skrevet søndag kl 13:07 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke mulig for admin å lese private meldinger mellom folk med mindre de blir rapportert. Koden gjør pm helt skjult for andre enn de meldingene er sendt mellom. Og før du fortsetter med hysteriet ditt, jeg kommer med faktaopplysning om hvordan det er mulig, ikke hva jeg tror og mener. At det er mulig er helt uavhengig av hva jeg måtte tro eller mene, eller hva du tror eller mener for den saks skyld. Anonymkode: bc62a...d4e Ja, det er sikkert mye som er mulig bare man er paranoid nok. På seg selv kjenner man andre, sier ett ordtak. Og det gjelder vel i høyeste grad i denne tråden ser jeg.
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:10 #45 Skrevet søndag kl 13:10 Østerdølen skrev (1 minutt siden): Ja, det er sikkert mye som er mulig bare man er paranoid nok. På seg selv kjenner man andre, sier ett ordtak. Og det gjelder vel i høyeste grad i denne tråden ser jeg. Åja, så du er paranoid? Anonymkode: bc62a...d4e
Østerdølen Skrevet søndag kl 13:13 #46 Skrevet søndag kl 13:13 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Åja, så du er paranoid? Anonymkode: bc62a...d4e Er det jeg som påstår at folk rotter seg sammen, sender private meldinger enten på Facebook eller her inne for å samkjøre og koordinere felles angrep på tråder man ikke liker? Eller er det blant annet du?
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:15 #47 Skrevet søndag kl 13:15 19 minutes ago, Anonym bruker said: Mener du for alvor at folk sender pm for å få skult tråder????? Sorry, men nå er jeg faktisk sjokkert. Anonymkode: 9374e...89b Enig, er noen som virker å tro dette forumet betyr litt for mye for folk Anonymkode: 51d54...73f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:17 #48 Skrevet søndag kl 13:17 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nei, du kan google selv. Det er jo du som lurer. Anonymkode: ae3f0...f90 Jeg har ingen interesser av sild, men spørsmålet om hvordan det oppstår gjenger på et anonymforum står seg. Og jeg registrerer at du ikke kan svare, som vanlig er blant konspirasjonsteoretikere. Det er stort sett store ord og lite substans. Anonymkode: 9374e...89b
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:18 #49 Skrevet søndag kl 13:18 Østerdølen skrev (2 minutter siden): Er det jeg som påstår at folk rotter seg sammen, sender private meldinger enten på Facebook eller her inne for å samkjøre og koordinere felles angrep på tråder man ikke liker? Eller er det blant annet du? Du påsto at på seg selv kjenner en andre. Og det er ikke måte på hvor mange du mener lider av paranoid personlighetsforstyrrelse her. Jeg har ikke sagt at noen har gjort det, jeg har forklart hva som er fysisk mulig. Uavhengig av hva du, jeg eller andre måtte synes, mene eller hva du har av personlighetsforstyrrelser. Anonymkode: bc62a...d4e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:20 #50 Skrevet søndag kl 13:20 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvilke type tråder gjelder dette? Hvilke emner er det som utløser denne kontakten og ikke minst, hvordan har disse gjengene oppstått? Dette er faktisk helt vilt, og jeg føler at jeg er uvitende med i et sosialt eksperiment. Anonymkode: 9374e...89b Det har vært flere type tråder over tid. Jeg har aldri nevnt noe som helst om gjenger, så det får de som kommer med det stå for. Hi Anonymkode: 6cd2c...022
Anbefalte innlegg