Gå til innhold

Hvordan i alle dager skal dette bli når barna flytter ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge ungdommene er ute og flyr i kveld, noe de i større og større grad er.

Jeg og mannen har ingenting å snakke om. Vi kommer ikke på noe som vi kan gjøre sammen.. det er helt dødt.

Jeg tror ikke dette forholdet kan fungere når det bare blir oss to. Vi har ingenting til felles lenger.

Hvordan har dere det når dere er alene? 

Anonymkode: dd754...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en ny fase av livet, og man må velge å investere i forholdet tenker jeg.

Jeg og mannen har vært på ferie sammen bare vi to denne sommeren, mange mange år siden sist. Vi hadde 5 dager på tur og koste oss veldig.

Vi har denne sommeren vært ute og spist sammen, invitert venner hit, vært på besøk hos venner osv.

Vi har også begynt å gå turer sammen på kvelder og helger.  Det begynte vi med tidlig i våres og har fortsatt med. Bruker Ut.no og har vært på mange forskjellige turer i nærheten.

Ungene er nå fra 16 til 24 år gamle, fire barn har vi, og de to eldste har flyttet hjemmefra. Vi har brukt mange år på å organisere, drifte og ta oss av familie og barn, nå blir det plutselig mer og mer tid uten barn. Det er både fint og rart, men denne fasen av livet må vi også gjennom, og vi velger å gjøre det sammen.

Anonymkode: 29f40...9ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Begge ungdommene er ute og flyr i kveld, noe de i større og større grad er.

Jeg og mannen har ingenting å snakke om. Vi kommer ikke på noe som vi kan gjøre sammen.. det er helt dødt.

Jeg tror ikke dette forholdet kan fungere når det bare blir oss to. Vi har ingenting til felles lenger.

Hvordan har dere det når dere er alene? 

Anonymkode: dd754...d7e

Da har dere et enormt problem. Hva med å ha sex, se en film eller lage middag sammen. Dra ut og spise. Det er nok mobilen som ødelegger, legg den bort og snakk! 

Anonymkode: 7a714...a31

Skrevet

Vi har noen ting vi gjør sammen og så har vi en del tid som vi bruker på egne hobbyer. Ingen av oss trives med å tråkke i hælene på hverandre hele tida. På kvelden ser vi gjerne en film eller en serie sammen. Jeg husker at vi lurte veldig på hva vi skulle bruke tida på etter at ungene flyttet ut, men det gikk seg til helt av seg selv. Vi gjør i grunnen bare mer av det vi liker. Går på konserter, sammen eller hver for oss, sykler, går ut og spiser, lager oss noen prosjekter i hus og hage, er sammen med venner, driver med hobbyer osv. 

Anonymkode: 2dad0...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...