Anonym bruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Er det vanlig å ta seg betalt for å passe foreldres økonomi? Tenker da den som blir utpekt av en fremtidsfullmakt. Og evt. hvor mye per år? Anonymkode: 772fc...ce9
Anonym bruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Er det vanlig å ta seg betalt for å passe foreldres økonomi? Tenker da den som blir utpekt av en fremtidsfullmakt. Og evt. hvor mye per år? Anonymkode: 772fc...ce9 Verger får betalt en fast sum Anonymkode: d06b5...4ae
Anonym bruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Tror det er vanlig med mellom 4 og 10.000 i året, litt etter hvor mye jobb det er. Det er faktisk litt jobb, for vergen må vel sende inn regnskap hvert år også er det statsforvalteren som godkjenner på en måte. Anonymkode: f1791...f54
Anonym bruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Familiære verger får ikke alltid betalt. Jeg får/tar ingenting. Anonymkode: 00768...95e
Anonym bruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Ville aldri falt meg inn å ta betalt. Hva slags verden lever vi i egentlig? Anonymkode: 44461...c07
Anonym bruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ville aldri falt meg inn å ta betalt. Hva slags verden lever vi i egentlig? Anonymkode: 44461...c07 Enig! Herregud, ta deg betalt for å passe på egne foreldres økonomi.,,, Anonymkode: 1e1ca...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå