Gå til innhold

Noen som har vært smittet av borreliose før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått det og blitt satt på antibiotika. Symptomer var (er), svimmelhet og ubalanse. Hatt det lenge og utredning på sykehuset ble altså det. Var gjennom CT og MR og diverse prøver.

Hva med andre som har opplevd dette? Leste om Lars Monsen som hadde lignende symptomer som meg. Andre som har vært smittet. Hvilke symptomer hadde du? Hvordan gikk det etter behandling startet?

Anonymkode: fda18...855

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt det selv, men tantebarnet mitt har hatt det.

Der var hovedsymptomet utmattelse, hun var fullstendig utladet og maktet ikke stå på bena lenge om gangen. Hun ble også utredet fra ende til annen, de fryktet jo alt fra kyssesyken til kreft. Svaret fant de i en ryggmargsprøve.

Hun fikk først intravenøs antibiotika i en uke også tabletter. Hun ble 100% frisk.

Men i følge legen på sykehuset blir barn som regel det, de som får evt langtidseffekter og skader er utelukket voksne.

Jeg har også en nabo som har hatt det, hun utviklet kjøttallergi etterpå. Det er visst uhyre sjeldent da, men kan skje. Hun var syk i et par år før de fant ut hva som egentlig var problemet. Nå spiser hun helt vegetarisk og er frisk.

https://flattsenteret.no/kjottallergi-etter-flattbitt/

Anonymkode: 92931...e1a

Skrevet

Jeg var syk på samme tid som Lars Monsen og med like dårlig behandlingstilbud. Det er andre tider nå, men ville DEFINITIVT valgt Sørlandet sykehus, de er de med peiling. 

Anonymkode: 153be...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...