Gå til innhold

Har dere gitt tapt for kjøpspresset - Labubu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av mine er interessert i Labubu. Eneste jeg vet om som har kjøpt er noen yngre damer på jobb som liker å ha barmser på veskene😂

Anonymkode: ec0b4...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine er heldigvis intelligente nok til ikke å ønske seg overprisede, stygge bamser. Og OM de hadde ønsket seg, hadde de selvsagt aldri fått, da vi boikotter kinesiske varer så langt det lar seg gjøre.

Anonymkode: 5959d...194

Skrevet

Hvorfor er de blitt så populære egentlig? 

Anonymkode: 7d73e...928

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Barna mine er heldigvis intelligente nok til ikke å ønske seg overprisede, stygge bamser. Og OM de hadde ønsket seg, hadde de selvsagt aldri fått, da vi boikotter kinesiske varer så langt det lar seg gjøre.

Anonymkode: 5959d...194

🤣 Gratulerer med så intelligente barn 🤣 Alle som ønsker seg labubu er mindre intelligente de da? 🥲

Anonymkode: 557eb...afe

Skrevet

Mine barn har eeeelskey squismallows og LOL-dukker, så jeg kan ikke påberope meg barn som motstår gruppepress, men heldigvis har vi unngått Labubu til nå. Tusen kroner er jo helt vilt. 

Anonymkode: 0abe9...dac

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Alle som ønsker seg labubu er mindre intelligente de da?

Å bruke 1000,- på en liten bamse ER mindre intelligent. Like dumt som å bruke tusenvis av kroner på snus, Pepsi Max, sigaretter etc. 

Skrevet
16 minutes ago, Anonym bruker said:

Å bruke 1000,- på en liten bamse ER mindre intelligent. Like dumt som å bruke tusenvis av kroner på snus, Pepsi Max, sigaretter etc. 

Å bruke penger er jo hele meningen med å ha penger er det ikke?

Anonymkode: 618a9...a76

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Å bruke penger er jo hele meningen med å ha penger er det ikke?

Anonymkode: 618a9...a76

Dette. Har man råd og ønsker seg, så kjør på. Jeg skal ikke sitte med mange millioner på bok når jeg dør fordi jeg ønsket å være så intelligent som mulig og ikke bruke penger på tull. Pengene koser vi og barna oss med når vi lever. Har heldigvis nok av det, så vi kjøper labubu om den koster 500 eller 1000.

Anonymkode: 557eb...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...