Anonym bruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Han var veldig hyggelig, ville holde hånden min. Sa mye fint til meg. Ville ikke avslutte daten. Sa at han ville se meg igjen så fort som mulig. Og da han gikk så sa han at jeg ikke måtte slette han. Litt voldsomt eller? Rødt flagg? Anonymkode: 1654f...26d
Anonym bruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Er det samme person som skriver alle de her date, røde flagg, spørsmål om menn innleggene i det siste? Anonymkode: 5243d...dfb
Anonym bruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det samme person som skriver alle de her date, røde flagg, spørsmål om menn innleggene i det siste? Anonymkode: 5243d...dfb Det lurte jeg også på, veldig mye av det… Anonymkode: fb80a...d5f
Anonym bruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han var veldig hyggelig, ville holde hånden min. Sa mye fint til meg. Ville ikke avslutte daten. Sa at han ville se meg igjen så fort som mulig. Og da han gikk så sa han at jeg ikke måtte slette han. Litt voldsomt eller? Rødt flagg? Anonymkode: 1654f...26d 🙄🤦🏼♀️ Anonymkode: 54e20...1fb
Anonym bruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Ikke vær så forbanna dum, Hi. Anonymkode: 54e20...1fb
Anonym bruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Anonym bruker skrev (7 timer siden): Er det samme person som skriver alle de her date, røde flagg, spørsmål om menn innleggene i det siste? Anonymkode: 5243d...dfb Ja, det er nok for å forsøke å provosere fram noe. Dette er jo bare tull. Noen har trolling som den store hobbyen. Enkelte har innrømt at de konstruerer situasjoner og temaer, og sitter deretter og nyter hvor lang tråden blir. Anonymkode: a289a...883
Anonym bruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Kan godt hende det er noen som troller. Jeg har skrevet et innlegg, og mitt var i alle fall ekte. Jeg gledet meg, og gleder meg fremdeles til neste gang jeg ser han (i morgen)☺️. Anonymkode: 3fae0...7c0
Anonym bruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Kan godt hende det er noen som troller. Jeg har skrevet et innlegg, og mitt var i alle fall ekte. Jeg gledet meg, og gleder meg fremdeles til neste gang jeg ser han (i morgen)☺️. Anonymkode: 3fae0...7c0 Og du er hi? Anonymkode: 5243d...dfb
Anonym bruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august https://forum.kvinneguiden.no/topic/1853369-hvorfor-lager-så-mange-kvinner-drama-ut-av-ingenting/#comments Anonymkode: 54e20...1fb
Anonym bruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og du er hi? Anonymkode: 5243d...dfb Nei. Det kan du vel se på koden. Anonymkode: 3fae0...7c0
Anonym bruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Anonym bruker skrev (20 timer siden): Han var veldig hyggelig, ville holde hånden min. Sa mye fint til meg. Ville ikke avslutte daten. Sa at han ville se meg igjen så fort som mulig. Og da han gikk så sa han at jeg ikke måtte slette han. Litt voldsomt eller? Rødt flagg? Anonymkode: 1654f...26d Nei, ikke rødt flagg Anonymkode: 6afb2...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå