Gå til innhold

Dere som har en mann med aspergers

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvilken måte kommer den manglende evnen til å forstå dere emosjonelt, og egoisme,  til uttrykk i forholdet deres? 

Anonymkode: b1d75...fb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor god tid har du…? 

Han ser aldri mine behov. Han forstår ikke når jeg er sliten. Han skjønner ikke hvis jeg eksploderer for en «filleting» så handler det om langvarig mas om akkurat det samme. Han forstår ikke ungenes relasjoner på ting, eller at det kan ligge ting bakom som gjør at de agerer som de gjør. Han skjønner ikke at når jeg er gjennomsyra sliten så kan han ta med ungene (nå ungen) på ett eller annet så jeg får puste… 

Ganske nyoppdaga diagnose, og null vilje (evne) til å sette seg inn i det, lese seg opp eller forsøke å lære seg selv å kjenne 

Anonymkode: ad82d...472

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvor god tid har du…? 

Han ser aldri mine behov. Han forstår ikke når jeg er sliten. Han skjønner ikke hvis jeg eksploderer for en «filleting» så handler det om langvarig mas om akkurat det samme. Han forstår ikke ungenes relasjoner på ting, eller at det kan ligge ting bakom som gjør at de agerer som de gjør. Han skjønner ikke at når jeg er gjennomsyra sliten så kan han ta med ungene (nå ungen) på ett eller annet så jeg får puste… 

Ganske nyoppdaga diagnose, og null vilje (evne) til å sette seg inn i det, lese seg opp eller forsøke å lære seg selv å kjenne 

❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvor god tid har du…? 

Høres dessverre kjent ut... 

Skrevet

Har alltid opplevd det stikk motsatte, at han er fantastisk god til å forstå meg emosjonelt. Egoisme…har lært å ta mer plass selv og være direkte. Det må jeg bare.

Anonymkode: 1d987...6f5

Skrevet

Det var grusomt! 

Anonymkode: 2ddbc...d9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...