Anonym bruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august På hvilken måte kommer den manglende evnen til å forstå dere emosjonelt, og egoisme, til uttrykk i forholdet deres? Anonymkode: b1d75...fb5
Anonym bruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Hvor god tid har du…? Han ser aldri mine behov. Han forstår ikke når jeg er sliten. Han skjønner ikke hvis jeg eksploderer for en «filleting» så handler det om langvarig mas om akkurat det samme. Han forstår ikke ungenes relasjoner på ting, eller at det kan ligge ting bakom som gjør at de agerer som de gjør. Han skjønner ikke at når jeg er gjennomsyra sliten så kan han ta med ungene (nå ungen) på ett eller annet så jeg får puste… Ganske nyoppdaga diagnose, og null vilje (evne) til å sette seg inn i det, lese seg opp eller forsøke å lære seg selv å kjenne Anonymkode: ad82d...472
Anonym bruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvor god tid har du…? Han ser aldri mine behov. Han forstår ikke når jeg er sliten. Han skjønner ikke hvis jeg eksploderer for en «filleting» så handler det om langvarig mas om akkurat det samme. Han forstår ikke ungenes relasjoner på ting, eller at det kan ligge ting bakom som gjør at de agerer som de gjør. Han skjønner ikke at når jeg er gjennomsyra sliten så kan han ta med ungene (nå ungen) på ett eller annet så jeg får puste… Ganske nyoppdaga diagnose, og null vilje (evne) til å sette seg inn i det, lese seg opp eller forsøke å lære seg selv å kjenne Anonymkode: ad82d...472 ❤️ Anonymkode: b1d75...fb5
Anonym bruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hvor god tid har du…? Han ser aldri mine behov. Han forstår ikke når jeg er sliten. Han skjønner ikke hvis jeg eksploderer for en «filleting» så handler det om langvarig mas om akkurat det samme. Han forstår ikke ungenes relasjoner på ting, eller at det kan ligge ting bakom som gjør at de agerer som de gjør. Han skjønner ikke at når jeg er gjennomsyra sliten så kan han ta med ungene (nå ungen) på ett eller annet så jeg får puste… Ganske nyoppdaga diagnose, og null vilje (evne) til å sette seg inn i det, lese seg opp eller forsøke å lære seg selv å kjenne Anonymkode: ad82d...472 Høres dessverre kjent ut... Anonymkode: b1d75...fb5
Anonym bruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Har alltid opplevd det stikk motsatte, at han er fantastisk god til å forstå meg emosjonelt. Egoisme…har lært å ta mer plass selv og være direkte. Det må jeg bare. Anonymkode: 1d987...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå