Gå til innhold

Dårlig magefølelse? Eller rart... (date)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Nettopp. Magefølelsen min forteller meg dette. Jeg sa rett ut til han at hvis han ikke vil treffe meg, så si ifra. Da sa han at han ville treffe meg 🤷🏻‍♀️🙈

Anonymkode: 404a0...0b3

Han er null interessert. Du var i utgangspunktet en inngangsbillett til en norsk moderne samfunn. Så fant han en annen billett.

Anonymkode: ddee8...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Han er null interessert. Du var i utgangspunktet en inngangsbillett til en norsk moderne samfunn. Så fant han en annen billett.

Ok

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Unnskyld meg, men er du helt rar?

Eller vil du bare ødelegge forumet og diskusjonene mest mulig?

Anonymkode: 69480...2cd

Ja, det ser sånn ut. Gjennomgåande i tråder, om å gjøre å kverulere og komme med idiotiske påstander. Veldig morsomt. Not.

Anonymkode: e9068...151

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Nei. Egentlig ikke. Han har bodd i Norge i 12 år. Har masse venner her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Egentlig ikke. Han har bodd i Norge i 12 år. Har masse venner her. 

12 år i Norge uten å orke seg å lære seg norsk. Bare det er jo et rødt flagg.

Anonymkode: b77dd...2f0

Skrevet

OMG, om denne tråden mot formodning er bygget på en reell historie så kan du takke deg selv dersom du ikke får en bra kjæreste. Du oppfører deg så underdanig at kun de verste mannfolkene ever, gidder å bruke tid på deg. Og selv de, gidder det jo knapt, kun når du kaster deg etter de - slik som i tråden her.

Vil du ha valgmuligheter og bra menn?

Få deg litt selvrespekt ASAP!

Anonymkode: e3693...622

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

OMG, om denne tråden mot formodning er bygget på en reell historie så kan du takke deg selv dersom du ikke får en bra kjæreste. Du oppfører deg så underdanig at kun de verste mannfolkene ever, gidder å bruke tid på deg. Og selv de, gidder det jo knapt, kun når du kaster deg etter de - slik som i tråden her.

Vil du ha valgmuligheter og bra menn?

Få deg litt selvrespekt ASAP!

Forklar meg hva jeg gjør galt ?!

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 29.8.2025 den 3.11):

Hadde jeg vært mann, hadde jeg heller ikke svart deg. Du maser og er irriterende. 

Anonymkode: 9926a...caf

Det innlegget du siterer var skrevet til meg, og jeg skal innrømme at jeg holdt meg unna tråden etter å ha fått det svaret, av de grunnen du nevner her.

Her er det DEG som er problemet, HI. Du kan velge å gjøre noe med det, og du kan velge å ikke gjøre det. Men all den tid du ikke gjør noe, så vil du ende opp såret og ulykkelig.

Du kryper langs bakken og slikker slimet etter de verste sneglene av noen menn, i stedet for å kreve å bli behandlet godt og med respekt. Det kommer aldri noe godt ut av dette. Du ender opp som en nevrotisk masekopp som ikke forstår at sneglene ikke blir menn.

Men det gjør de altså ikke. Snegler er snegler. Kun menn er menn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Forklar meg hva jeg gjør galt ?!

Du kryper som en ryggslikkende underdanig dørmatte etter menn. Det er ingen bra menn som vil ha sånne damer. Og selv de verste mennene vil kun ha deg når de ikke har annet å gjøre.

Det du må gjøre er å skaffe deg selvrespekt, la mannfolkene jobbe for å få deg, skuffe de dårlige mennene (som han her) langt vekk fra livet ditt.

Vanskelig å forklare over et innlegg, men les om selvrespekt og oppsøk gjerne en terapeut. Det er verdt det. Man bruker ofte penger og tid på å skaffe utdannelse for å kunne jobbe, man bør bruke penger og tid på å skaffe seg kjæreste-kompetanse for å få et bra forhold. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det innlegget du siterer var skrevet til meg, og jeg skal innrømme at jeg holdt meg unna tråden etter å ha fått det svaret, av de grunnen du nevner her.

Her er det DEG som er problemet, HI. Du kan velge å gjøre noe med det, og du kan velge å ikke gjøre det. Men all den tid du ikke gjør noe, så vil du ende opp såret og ulykkelig.

Du kryper langs bakken og slikker slimet etter de verste sneglene av noen menn, i stedet for å kreve å bli behandlet godt og med respekt. Det kommer aldri noe godt ut av dette. Du ender opp som en nevrotisk masekopp som ikke forstår at sneglene ikke blir menn.

Men det gjør de altså ikke. Snegler er snegler. Kun menn er menn. 

Kan u komme med noen konkrete råd? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du kryper som en ryggslikkende underdanig dørmatte etter menn. Det er ingen bra menn som vil ha sånne damer. Og selv de verste mennene vil kun ha deg når de ikke har annet å gjøre.

Det du må gjøre er å skaffe deg selvrespekt, la mannfolkene jobbe for å få deg, skuffe de dårlige mennene (som han her) langt vekk fra livet ditt.

Vanskelig å forklare over et innlegg, men les om selvrespekt og oppsøk gjerne en terapeut. Det er verdt det. Man bruker ofte penger og tid på å skaffe utdannelse for å kunne jobbe, man bør bruke penger og tid på å skaffe seg kjæreste-kompetanse for å få et bra forhold. 

Jeg går allerede i terapi. Føler ikke at det hjelper. Men skal lese meg opp. Livet er så ekstremt komplisert 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg går allerede i terapi. Føler ikke at det hjelper. Men skal lese meg opp. Livet er så ekstremt komplisert 

Hi

Ta gjerne med denne tråden og vis behandleren den. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Livet er så ekstremt komplisert 

Det har du den greia igjen. Det er ingen som orker å høre på sånn sutring.

Livet er vondt og vanskelig, jeg kan ingenting, jeg får ikke kjæreste, sutre sutre…du ser vel at dette ikke tiltrekker andre enn de mest desperate som kun vil ha sex?

Vil du ha bra venner og bra kjæreste? Se positivt på livet og kommenter det som er bra og ikke det som er dårlig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Kan u komme med noen konkrete råd? 

Konkrete råd er som allerede nevnt å

- se positivt på livet og kommentere fine og hyggelige ting

- kun slippe inn menn som er fantastiske, og kaste vekk de som ikke er bra

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Livet er vondt og vanskelig, jeg kan ingenting, jeg får ikke kjæreste, sutre sutre…du ser vel at dette ikke tiltrekker andre enn de mest desperate som kun vil ha sex?

Vil du ha bra venner og bra kjæreste? Se positivt på livet og kommenter det som er bra og ikke det som er dårlig. 

Jeg er alltid smilende og positiv utad. Men her sier jeg hvordan det er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har forresten ingen problem med å få meg kjæreste!  Jeg vil ikke ha de. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...