Gå til innhold

Dårlig magefølelse? Eller rart... (date)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt han noen ganger. Men svarer liksom ikke helt på spørsmål jeg stiller. Syns det er rart..? Han sa at i morgen er siste dag på jobb. Jeg spurte han.. siste dag før helg eller skal du slutte i jobben. Han svarer "kanskje". Jeg får litt rar magefølelse... hvorfor ikke ha god kommunikasjon..?.. 

Anonymkode: 404a0...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han har litt rar magefølelse om deg? Fordi han ikke stoler helt på deg? "kanskje"? Er du til å stole på da? Har du løyet for noen før?

Anonymkode: 8b9b1...29b

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Fordi han har litt rar magefølelse om deg? Fordi han ikke stoler helt på deg? "kanskje"? Er du til å stole på da? Har du løyet for noen før?

Nei. Hallo...?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Hallo...?

Du har aldri løyet for noen før? Nei, ikke jeg heller! Aldri.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du har aldri løyet for noen før? Nei, ikke jeg heller! Aldri.

Jeg bare føler at han ikke er så intressert...

Skrevet

Jeg har alltid hatt jævlig uflaks i kjærlighetslivet. Så må bare innse det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg bare føler at han ikke er så intressert...

Siste kommentaren viser noe av problemet ditt. Du har en oppgitthet fra begynnelsen av. Du går alt ut fra og du leter etter bekreftelse på at det ikke er kjærlighet. Han fornemmer kanskje det. Derfor er han tilbaketrukken, han føler ikke helt tillit til deg (ennå). Du er ikke helt åpen med han. Han er usikker på deg tilbake, akkurat som du er med han.

Skrevet

Problemet ditt er at du er fiksert på hva han mener og føler og ikke på hva du selv mener og føler. Hva synes du om å være sammen med en som svarer kanskje på et ja/nei spørsmål? Jeg ville ikke likt det.

Og sånne mennesker finner du overalt, mennesker som enten ikke forstår bedre, som mangler sosiale antenner, som ikke kan språket, som er passivt aggressive, eller andre ting. Så da må man luke ut de tingene som er viktige for en.

Først når du har luket bort mer enn 90-95% av menn, så må du gå i deg selv og spørre om du er for hard. Du behøver bare én, så det å redusere til 5-10% er ideelt. 

Anonymkode: e3693...622

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Siste kommentaren viser noe av problemet ditt. Du har en oppgitthet fra begynnelsen av. Du går alt ut fra og du leter etter bekreftelse på at det ikke er kjærlighet. Han fornemmer kanskje det. Derfor er han tilbaketrukken, han føler ikke helt tillit til deg (ennå). Du er ikke helt åpen med han. Han er usikker på deg tilbake, akkurat som du er med han.

Hva er det jeg ikke er åpen om egentlig?  

Og hvorfor er det så hemmelig å skifte jobb? Hvis det var det

Skrevet

Problemet ditt er at du er fiksert på hva han mener og føler og ikke på hva du selv mener og føler. Hva synes du om å være sammen med en som svarer kanskje på et ja/nei spørsmål? Jeg ville ikke likt det.

Og sånne mennesker finner du overalt, mennesker som enten ikke forstår bedre, som mangler sosiale antenner, som ikke kan språket, som er passivt aggressive, eller andre ting. Så da må man luke ut de tingene som er viktige for en.

Først når du har luket bort mer enn 90-95% av menn, så må du gå i deg selv og spørre om du er for hard. Du behøver bare én, så det å redusere til 5-10% er ideelt. 

Anonymkode: e3693...622

Jeg fikk bare en rar magefølelse... jeg spurte hva han mente og han svarte ikke tilbake.

Problemet er at det ikke finnes noen for meg.. for hard? Hva mener du? 

Skrevet

Jeg fikk bare en rar magefølelse... jeg spurte hva han mente og han svarte ikke tilbake.

Nettopp. Du stilte et helt normalt spørsmål, han svarte som en evneveik. Trenger du en evneveik i livet ditt?

Anonymkode: 5db42...056

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Nettopp. Du stilte et helt normalt spørsmål, han svarte som en evneveik. Trenger du en evneveik i livet ditt?

Nei. Trenger ikke det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har møtt han noen ganger. Men svarer liksom ikke helt på spørsmål jeg stiller. Syns det er rart..? Han sa at i morgen er siste dag på jobb. Jeg spurte han.. siste dag før helg eller skal du slutte i jobben. Han svarer "kanskje". Jeg får litt rar magefølelse... hvorfor ikke ha god kommunikasjon..?.. 

Snakket dere ikke mer etter det? Ikke alle er god på kommunikasjon, hvordan er han når dere har møttes?

Anonymkode: b77dd...2f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Snakket dere ikke mer etter det? Ikke alle er god på kommunikasjon, hvordan er han når dere har møttes?

Anonymkode: b77dd...2f0

Vi bare chattet. Snakker ikke i tlf. Var veldig god kjemi da jeg traff han sist. Han er ikke norsk, så kommuniserer på engelsk. Aner ikke om han vil treffe meg igjen. Har en magefølelse på at han ikke er så veldig interessert 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hadde jeg vært mann, hadde jeg heller ikke svart deg. Du maser og er irriterende. 

Anonymkode: 9926a...caf

Skrevet

Dere er sannsynligvis ikke noen god match.  

Hensikten med å date er å finne ut av om du ønsker å gå videre til et skikkelig forhold.  Hvis svaret er nei, så bør du heller lete videre.  

Jeg synes et eventuelt bytte av jobb er en stor ting.  Hvis noen ikke vil fortelle hvor de jobber så er det veldig rart.  

Tenk mindre på om han vil treffe deg igjen.  Tenk mer på om du vil treffe ham igjen.  Du kan ikke kontrollere ham.  Du kan kontrollere dine egne handlinger  Ser du røde flagg så gå videre uten ham. 

Anonymkode: 6ce98...1f7

Skrevet

Magefølelsen din har rett. Er han engelsk, eller er han en som forsøker å snakke engelsk? Det kan være bare et språkproblem. Er det ikke det så er han problemet. Dette høres ikke bra ut dessverre.

Anonymkode: ddee8...331

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Magefølelsen din har rett. Er han engelsk, eller er han en som forsøker å snakke engelsk? Det kan være bare et språkproblem. Er det ikke det så er han problemet. Dette høres ikke bra ut dessverre.

Anonymkode: ddee8...331

Han er ikke engelsk. 

Men har en rar magefølelse 

Skrevet

Jeg har skrevet om han før. Vi var på en veldig bra date, han spurte om vi skulle møtes igjen på kvelden. Men jeg hørte ingenting den kvelden.

Han sa unnskyld neste dag, etter at jeg tok kontakt. Men da blir jeg liksom usikker... 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Unnskyld meg, men er du helt rar?

Eller vil du bare ødelegge forumet og diskusjonene mest mulig?

Anonymkode: 69480...2cd

Skrevet

Men, altså, det høres ut som om han har noe å skjule når han ikke vil svare ordentlig på et sånt spørsmål. 

Det der hadde jeg ikke giddet. 

Skrevet

Han høres ut som en merkelig fyr. Du stilte et helt vanlig spørsmål, og han har problemer med å svare. Så kjedelig det må være å kommunisere med ham. Styr unna. 

Anonymkode: a0f4a...184

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Han høres ut som en merkelig fyr. Du stilte et helt vanlig spørsmål, og han har problemer med å svare. Så kjedelig det må være å kommunisere med ham. Styr unna. 

Anonymkode: a0f4a...184

Vi hadde en halvveis avtalte om å treffes I dag. Spurte om vi skulle treffes. Så sier han ar han skal på konsert.. møtes etterpå sa han.

Jeg sa ja. Han sier at jeg heller kan være med mine venner. Og møtes en annen gang 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi hadde en halvveis avtalte om å treffes I dag. Spurte om vi skulle treffes. Så sier han ar han skal på konsert.. møtes etterpå sa han.

Jeg sa ja. Han sier at jeg heller kan være med mine venner. Og møtes en annen gang 

Hi

Da er det jo ikke noe mer å lure på. Han er ikke interessert.

Skrevet

Da er det jo ikke noe mer å lure på. Han er ikke interessert.

Ja. Nettopp. Magefølelsen min forteller meg dette. Jeg sa rett ut til han at hvis han ikke vil treffe meg, så si ifra. Da sa han at han ville treffe meg 🤷🏻‍♀️🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...