Gå til innhold

Dobbeltstandard i politi og norsk presse

Anbefalte innlegg

Skrevet
MissSaigon skrev (4 timer siden):

Jeg spør oppriktig. I videoen jeg linker til så regner de antall mennesker pr m2 og kom frem til antallet ca 96 000 personer i gatene. Så da lurer jeg på hva som er feil med det regnestykket. 

En annen video jeg så hvor en engelsk ekspert på sånn rregning, kom frem til at det var minst 350 000 der. Husker ikke hvor jeg leste det, så har ikke link.

Mamge som bor der sier og at det må ha vært mange fler der enn politiet sitt anslag på 110 000.

Anonymkode: 4cce3...05e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi, når bortimot 3 millioner briter demonstrerer for et samlet UK, mot masseinnvandring og mot urettferdighet, er det en gigantisk nyhetssak. Men den norske presse later som ingenting, de lager heller en kjempesak ut av at andre mener de undergraver dette, og fyrer av med at de andre er konspirasjonsteoretikere. Snakk om å ha fokus på feil sted. At ekstremt mange mennesker er ute i gatene i London og demonstrerer, blir en fotnote i hovedstrømsmediene. 
Det at de ignorerer hva som foregår, at de i stedet kaller vanlige mennesker for konspirasjonsteoretikere og høyreekstreme er det som er farlig her. Det er det som er polariserende. 

Anonymkode: 0bdc0...b6f

Men hvorfor? Hva tjener norske medier på dette?

Anonymkode: efe80...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...