Anonym bruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Sånne som dette Jeg er i utgangspunktet ikke så begeistret for bønner, så dette har jeg aldri brukt før. Anonymkode: 9172b...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august prekæs skrev (8 minutter siden): Bruk dem som tilbehør til omelett. Bare sånn som de er? Hi Anonymkode: 9172b...3b0
prekæs Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Bare sånn som de er? Hi Anonymkode: 9172b...3b0 Ja. Bare å varme opp og helle av væsken.
Anonym bruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august prekæs skrev (1 minutt siden): Ja. Bare å varme opp og helle av væsken. Takk for tips, men jeg må nok kamuflere smaken litt siden jeg ikke er så glad i bønner. Hi Anonymkode: 9172b...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Takk for tips, men jeg må nok kamuflere smaken litt siden jeg ikke er så glad i bønner. Hi Anonymkode: 9172b...3b0 Ha dem i omeletten sammen med andre ingredienser med god smak. Kan også brukes i grønnsaks- eller kjøttsupper. Varmet med smør og hvitløk kan også være godt. Tenk kreativt Anonymkode: 0b358...88d
TheWitch Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Sjekk ut bloggen Et kjøkken i Istanbull, for i Tyrkia har de mange retter hvor brekkbønner brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå