Anonym bruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Gutt 13 år ønsker seg armbåndsur som ikke er smartklokke. Gjerne svart eller sølvfarget. Er det noen om har tips til hva som er kult i verden nå? Hilsen tante på ca 300 år som ikke aner hva som er kult eller døllt. Anonymkode: 87697...099
Anonym bruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Min sønn som er litt eldre har en helt klassisk en med lenke. Den er sikkert 25 år gammel, men mannen min utviklet noe allergigreier så han kunne ikke bruke den lenger, så lå den bare til sønnen oppdaget den. Husker ikke merke og aner ikke pris, men den typen her liksom: https://www.gullfunn.no/produkter/91174/dilligaf--herreklokke-med-solvfarget-stallenke Den andre sønnen min fikk en klokke fra Gant til konfirmasjonen, som han bruker. Den har lenke i skinn, sort. Noe i stil med denne: https://www.gant.no/park-hill-day-date-ii-435mm-herreklokke-6 Anonymkode: 43bca...b05
Anonym bruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Mine sønner på 16 og 23 har begge klassiske herreklokker fra urmaker/gullsmed. Den ene med skinnrem den andre med lenke. Anonymkode: 5a3d8...370
Anonym bruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Hadde kjøpt en Seiko, mer klokke for pengene finner du ikke. Anonymkode: 9bb30...1a4
the amazing spidermamma Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Casio Aq230A er kult for mine gutter på 12 og 15. 15-åringen er veldig opptatt av klær og fikk denne i gave fra noen andre motebevisste kompiser. Google, så ser du mange varianter, den har både urskive og digital klokke. Nå vet jeg ikke hvor mye penger du har tenkt å bruke, men denne klokka koster rundt 800kr. Jeg vil ikke at mine aktive unger skal måtte passe veldig på ei dyr klokke. (De er relativt forsiktige, men det er ikke krise om de mister eller ødelegger den ved et uhell) Mange "voksen-klokker" ser store ut på en barne/ungdomsarm, denne klokka er unisex, så ikke så stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå