Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:44 #1 Skrevet tirsdag kl 18:44 Jeg og han jeg treffer til tider hadde en løs avtalte om å treffes denne uken. Jeg spurte han i går om når vi skulle møtes. INGEN svar på det. Men han fortsetter å sende snap, hver dag... hatt kontakt i 5 mnd (hver dag) Anonymkode: 7f67f...b24
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:12 #2 Skrevet tirsdag kl 20:12 Fikk han ikke med seg spørsmålet? Skal jeg spørre igjen? Anonymkode: 7f67f...b24
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:17 #3 Skrevet tirsdag kl 20:17 Han fikk det med seg. Han vil bare ikke, av en eller annen grunn Anonymkode: ad365...da6
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:28 #4 Skrevet tirsdag kl 20:28 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Fikk han ikke med seg spørsmålet? Skal jeg spørre igjen? Anonymkode: 7f67f...b24 På hvilken måte tror du at noen her inne vet hva han fikk med seg?! Du kan som en regel gå ut fra at de fleste får med seg ting de syns er viktige, så jeg syns ikke at du skal spør igjen. Anonymkode: 10f6d...ac1
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:42 #5 Skrevet tirsdag kl 20:42 Hvordan spurte du? Min erfaring med menn er man må spørre rett ut og ikke hinte Anonymkode: 4cbfe...2ac
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:08 #6 Skrevet tirsdag kl 23:08 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han fikk det med seg. Han vil bare ikke, av en eller annen grunn Anonymkode: ad365...da6 Det tenker jeg og. Men skjønner ikke hvorfor han fremdeles sender snap. Hver dag.. hi Anonymkode: 7f67f...b24
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:42 #7 Skrevet tirsdag kl 23:42 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Fikk han ikke med seg spørsmålet? Skal jeg spørre igjen? Anonymkode: 7f67f...b24 Bare spør. Hva er greia med å bli passiv for noe du tror. Bare spør. Får du ikke svar- innen en uke, ikke håp om 1 min..., så et det bare å se seg om etter en ny fisk. Anonymkode: 43c97...94e
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:43 #8 Skrevet tirsdag kl 23:43 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Det tenker jeg og. Men skjønner ikke hvorfor han fremdeles sender snap. Hver dag.. hi Anonymkode: 7f67f...b24 Jeg tenker det kokte vekk i kålen . Bare spør igjen. Anonymkode: 43c97...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå