Anonym bruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Synes du det er riktig eller galt gjort av barnehagen at de malt en gutts negler med rosa neglelakk? Jeg synes det er helt riktig av bestemoren å reagere! Gutter skal være trygge i sin maskulinitet. Anonymkode: 0eb09...57b
Anonym bruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Herregud, er det rart det er krig i verden. Anonymkode: 17c34...1a6
Anonym bruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Samtykke fra hvem? Hvis gutten ville ha neglelakk var det vel greit? Anonymkode: 5d8a3...f1f
Anonym bruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Om gutten ville ha rosa neglelakk - helt klart ok Anonymkode: b911b...04c
Anonym bruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august jeg syns ingen i den aldren bør ha neglelakk. men jeg syns det er helt greit hvis dem for eks vil ha rosa klær Anonymkode: c82ff...ee8
Anonym bruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Selvfølgelig er det greit . Guttungen ville nok veldig ha det. Det er vel der guttene med feks neglelakk som nettopp er trygge på seg selv, og sin maskulinitet. Har to barn. Ei jente og en gutt. Gutten har sminket seg, og hatt på seg en kjole fra Kp. Sabeltann. De har kosa seg glugg. Han er veldig gutt. Dilla på jenter nå, fotball, leke med sverd. Går så fint så. Anonymkode: a6a3d...1d1
Anonym bruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Er det fargen eller konseptet neglelakk som er problemet? Anonymkode: c91b9...84f
sug lut Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Jeg hadde blitt svært lite glad for at mitt barn ble påført kjemikalier uansett kjønn og farge. Selv ikke bhg-ansatte trenger å være så blåst.
Anonym bruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Går ut fra at dette er neglelakk beregnet på barn, og da hadde det vært greit for meg om barnehagen hadde lakkert neglene til barnet mitt uansett kjønn. Gutten var sikkert stolt av neglene, og det må ha vært litt av en nedtur om det ble slikt oppstyr utav det. Anonymkode: f92af...db5
Anonym bruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august Synes det er tull at de skal male neglene sine barnehagen uansett gutt eller jente! Anonymkode: f7e6b...bbb
Anonym bruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august For det første er jeg enig med de som sier at neglelakk på barn ikke er greit. For det andre er dette ganske så skummelt, hadde dette barnet tilhørt en ektremt konservativ muslimsk familie hadde de riskiert at gutten fikk kjeft og bank hjemme. Anonymkode: 67603...29b
Anonym bruker Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august Ingen barn burde ha neglelakk da de ofte biter på neglene, men skal de ha, er det seff samme hva farge. Dette definerer da ikke barnet! Då vi var små og mine barn var barnehagebarn, hadde gjerne gutter på seg kjoler og jenter dress, de hadde og « omvendt « party. Og ingen av desse har blitt til noe annet enn de var fra fødsel! Anonymkode: 7014d...34b
Anonym bruker Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august Såklart det er greit, hvorfor skulke det ikke være det???? Anonymkode: 283eb...6ea
Anonym bruker Skrevet 27. august #15 Skrevet 27. august Er spørsmålet om det var neglelakk generelt, eller at den var rosa? For oss som ikke har tik tok. Helt greit å være prinsipielt i mot neglelakk i barnehage hvis den inneholder kjemikalier. Jeg ville nok ikke laget en stor sak, vi får i oss kjemikalier gjennom så mangt i dag, Alt fra springvann til hermetikk til regntøy. Til og med luften vi puster inn. Tørket neglelakk er ikke farlig, ingen grunn til å klikke i så fall. Anonymkode: 4294f...22b
Anonym bruker Skrevet 27. august #16 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For oss som ikke har tik tok. Anonymkode: 4294f...22b Jeg har heller ikke tiktok. Jeg får likevel sett videoen. Du trenger ikke tiktok for å kunne se tiktok. Akkurat som at du ikke trenger å ha youtube for å kunne se youtube. Anonymkode: 0eb09...57b
Twinntippen Skrevet 27. august #17 Skrevet 27. august Ja, det er et ikke-problem! Skjønner hvorfor ansatte får såkalte favorittbarn basert på foreldrene..
Anonym bruker Skrevet 27. august #18 Skrevet 27. august Nå har jeg ikke sett videoen, men ja klart det er ok! Det må være helt forferdelig å jobbe i barnehage hvor man blir «tatt» for alt.Er så mye de må ta hensyn til, unødvendige ting. Er ikke rart det er krig i verden! Anonymkode: ee9c2...4ea
Anonym bruker Skrevet 27. august #19 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (12 timer siden): Synes du det er riktig eller galt gjort av barnehagen at de malt en gutts negler med rosa neglelakk? Jeg synes det er helt riktig av bestemoren å reagere! Gutter skal være trygge i sin maskulinitet. Anonymkode: 0eb09...57b Helt feil av barnehagen. Riktig av bestemoren å reagere. Anonymkode: a6873...0e4
Anonym bruker Skrevet 27. august #20 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har heller ikke tiktok. Jeg får likevel sett videoen. Du trenger ikke tiktok for å kunne se tiktok. Akkurat som at du ikke trenger å ha youtube for å kunne se youtube. Anonymkode: 0eb09...57b Jeg må laste ned app for å se den 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4294f...22b
Anonym bruker Skrevet 27. august #23 Skrevet 27. august sug lut skrev (23 timer siden): Jeg hadde blitt svært lite glad for at mitt barn ble påført kjemikalier uansett kjønn og farge. Selv ikke bhg-ansatte trenger å være så blåst. Hva legger du i den siste setningen din? At selv ikke bhg-ansatte trenger å være så blåst? Anonymkode: de031...910
Rhapsody in blue Skrevet 27. august #24 Skrevet 27. august Sønnen min ville ha neglelakk fordi han så meg påføre mine negler. Han er i dag 29 år og har ikke tatt skade av det: Jeg tror det er mer skadelig om man gjør det til skam.
Anonym bruker Skrevet 27. august #25 Skrevet 27. august Absolutt ikke greit. Gutter skal være gutter. Anonymkode: f467b...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå