MissSaigon Skrevet 27. august #26 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det er pga diagnoser og skolevegring. Er ikke meningen å komme med små drypp. Anonymkode: 665a3...e95 Hva tenker du at denne informasjonen gir oss? Hvem har skolevegring, hvem har diagnoser, hva sier barnevernet, hva sier fosterfamilien, hvorfor blir det for mye for deg.....
Anonym bruker Skrevet 27. august #27 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er pga diagnoser og skolevegring. Er ikke meningen å komme med små drypp. Anonymkode: 665a3...e95 En 5-åring har vært i fosterhjem som nå sier opp pga de ikke orker mer? Og skolevegring er årsaken til omplasseringen? En 5-åring går enten ikke på skole enda eller har akkurat begynt for noen dager siden. Da kan ikke det være grunnen til hvorfor du ikke klarte mer slik at fosterhjemmet måtte ta over og hvorfor forsterhjemmet ikke orker mer nå. Anonymkode: c331f...812
Anonym bruker Skrevet 27. august #28 Skrevet 27. august MissSaigon skrev (4 timer siden): Hva tenker du at denne informasjonen gir oss? Hvem har skolevegring, hvem har diagnoser, hva sier barnevernet, hva sier fosterfamilien, hvorfor blir det for mye for deg..... Fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke klarer barna ! Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 27. august #29 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): En 5-åring har vært i fosterhjem som nå sier opp pga de ikke orker mer? Og skolevegring er årsaken til omplasseringen? En 5-åring går enten ikke på skole enda eller har akkurat begynt for noen dager siden. Da kan ikke det være grunnen til hvorfor du ikke klarte mer slik at fosterhjemmet måtte ta over og hvorfor forsterhjemmet ikke orker mer nå. Anonymkode: c331f...812 5 åring har diagnoser. Søsken har diagnoser og skolevegring Anonymkode: 665a3...e95
MissSaigon Skrevet 27. august #30 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke klarer barna ! Anonymkode: 665a3...e95 Ja, og da må du jo forklare deg. Mange har barn med diagnoser uten å gå til grunne av den grunn. Hva sier barnevernet om veien videre for femåringen din?
Iiiiik Skrevet 27. august #31 Skrevet 27. august Det er vel du som bor ved siden av foreldrene dine, og som over tid har skrevet om at omsorgsbelastningen er for stor for deg? Uansett håper jeg vurderingen av hvorfor plasseringen ryker også inneholder en evaluering av samarbeidet mellom deg og fosterhjemmet. Kanskje kunne du selv gjort noe for å øke sannsynligheten for at det gikk bra. Og jeg håper at vurderingen av tilbakeføring baseres på barnets behov, ikke bare på at det er vanskelig å finne gode fosterhjem.
Anonym bruker Skrevet 27. august #32 Skrevet 27. august MissSaigon skrev (1 time siden): Ja, og da må du jo forklare deg. Mange har barn med diagnoser uten å gå til grunne av den grunn. Hva sier barnevernet om veien videre for femåringen din? Sier litt når fosterhjemmet ikke klarer 1 av de. Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 27. august #33 Skrevet 27. august Iiiiik skrev (1 time siden): Det er vel du som bor ved siden av foreldrene dine, og som over tid har skrevet om at omsorgsbelastningen er for stor for deg? Uansett håper jeg vurderingen av hvorfor plasseringen ryker også inneholder en evaluering av samarbeidet mellom deg og fosterhjemmet. Kanskje kunne du selv gjort noe for å øke sannsynligheten for at det gikk bra. Og jeg håper at vurderingen av tilbakeføring baseres på barnets behov, ikke bare på at det er vanskelig å finne gode fosterhjem. Nei. Bor ikke vedsiden av de. Grunnen er at fostermor er helt på felgen. Klarer ikke mer. Vi har et veldig godt samarbeid Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 27. august #34 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei. Bor ikke vedsiden av de. Grunnen er at fostermor er helt på felgen. Klarer ikke mer. Vi har et veldig godt samarbeid Anonymkode: 665a3...e95 Du er fader meg så irriterende. Hvorfor klarer du ikke å beskrive hva problemet er? Er det en ting som er sikkert så er det at det ikke er barnet sin skyld, den lille kjemper for livet for å bli tatt godt vare på. Anonymkode: 83877...d32
Anonym bruker Skrevet 27. august #35 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Nei. Bor ikke vedsiden av de. Grunnen er at fostermor er helt på felgen. Klarer ikke mer. Vi har et veldig godt samarbeid Anonymkode: 665a3...e95 Det er garamtert at det ligger mer bak enn det du kommer med. At du sitter å utleverer barna dine på nett i tråd etter tråd er så grovt. Anonymkode: cab5d...9f9
Anonym bruker Skrevet 27. august #36 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (18 timer siden): forsetter du med telegramstilen og bidrar til at folk må gjette seg frem og til slutt blir irritert og frustrert Nei, det må vi virkelig ikke. Det er fritt frem å la være å svare. Ta ansvar for deg selv og ditt eget humør. Anonymkode: 7fa79...d4c
Anonym bruker Skrevet 27. august #37 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er garamtert at det ligger mer bak enn det du kommer med. At du sitter å utleverer barna dine på nett i tråd etter tråd er så grovt. Anonymkode: cab5d...9f9 Først skriver hun altså for lite og deretter for mye. Tråden handler faktisk om en annen person enn dere som svarer her. Har ikke så mye å komme med, HI, annet enn at jeg ønsker det beste for deg og dine Anonymkode: 7fa79...d4c
Anonym bruker Skrevet 27. august #38 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er pga diagnoser og skolevegring. Er ikke meningen å komme med små drypp. Anonymkode: 665a3...e95 Men du gjør jo det. Presenterer det du vil diskutere i ørten innlegg med en kvart setning informasjon i hver. Evner du ikke å skrive en halvveis forståelig gjengivelse av situasjonen og hva du lurer på, er det nærliggende å tenke at omsorgsevnen også er redusert. Femåringen bor ikke i fosterhjem på grunn av at den har skolevegring. Anonymkode: afbe0...4d7
Anonym bruker Skrevet 27. august #39 Skrevet 27. august Hi her! Over og ut herfra Anonymkode: 665a3...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå