Anonym bruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Skal jeg ta barnet hjem? Jeg makter ikke alt Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Det må du nesten avklare med barnevernstjenesten. Anonymkode: 5f69c...d6a
Anonym bruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det må du nesten avklare med barnevernstjenesten. Anonymkode: 5f69c...d6a Ja. Selvsagt. Men det er jo ingen alternativer Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august dem blir kanskje plasert et sted midlertidig til den finner et nytt hjem Anonymkode: fd064...9a0
pele Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august Sikkert i beredskapshjem så nytt fosterhjem. Men med ein kø på 400 barn så kan det ta tid. Hvorfor sa de opp?
Anonym bruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august pele skrev (7 minutter siden): Sikkert i beredskapshjem så nytt fosterhjem. Men med ein kø på 400 barn så kan det ta tid. Hvorfor sa de opp? De orker ikke mer. Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (20 minutter siden): De orker ikke mer. Anonymkode: 665a3...e95 Stakkars barn. 🥺 Anonymkode: 98a27...ac0
Anonym bruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Stakkars barn. 🥺 Anonymkode: 98a27...ac0 Samme sier jeg Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Det er ingen automatikk i at barnet blir tilbakeført. Enten beredskapshjem eller nytt fosterhjem. Dersom barnet er frivillig plassert i fosterhjem kan alternativet være hjem og er hjem ikke egnet så blir det beredskapshjem i påvente av en 5.1-sak i barnevern- og helsenemnda Anonymkode: 38ee8...012
Anonym bruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Hvor gammelt er barnet? Om det ikke kan være hos deg er jo beredskapshjem, nytt fosterhjem eller evt instutusjon om det er gammelt nok alternativene. Anonymkode: 9c148...683
Anonym bruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det er ingen automatikk i at barnet blir tilbakeført. Enten beredskapshjem eller nytt fosterhjem. Dersom barnet er frivillig plassert i fosterhjem kan alternativet være hjem og er hjem ikke egnet så blir det beredskapshjem i påvente av en 5.1-sak i barnevern- og helsenemnda Anonymkode: 38ee8...012 Barnet er frivillig plassert. Bvt gikk til 5,1. Men de trakk saken. Så nå kan barnet komme hjem regner jeg med Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Om det ikke kan være hos deg er jo beredskapshjem, nytt fosterhjem eller evt instutusjon om det er gammelt nok alternativene. Anonymkode: 9c148...683 Barnet er 5 Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Barnet er frivillig plassert. Bvt gikk til 5,1. Men de trakk saken. Så nå kan barnet komme hjem regner jeg med Anonymkode: 665a3...e95 Vil du ikke ha hn hjem? Anonymkode: 83877...d32
Anonym bruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Barnet er 5 Anonymkode: 665a3...e95 Så du har en 5-åring hverken du eller fosterhjemmet klarer håndtere? Det høres jo litt spesielt ut, er det noen diagnoser i bildet? Barnet trenger jo stabilitet, klarer du ikke håndtere han med hjelpetiltak heller? Tenker på avlastning o.l. Anonymkode: 9c148...683
Anonym bruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Vil du ikke ha hn hjem? Anonymkode: 83877...d32 Jo. Er jo det jeg sier. Selvsagt vil jeg ha barnet hjem Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Så du har en 5-åring hverken du eller fosterhjemmet klarer håndtere? Det høres jo litt spesielt ut, er det noen diagnoser i bildet? Barnet trenger jo stabilitet, klarer du ikke håndtere han med hjelpetiltak heller? Tenker på avlastning o.l. Anonymkode: 9c148...683 Ja. Diagnoser. Er ikke lett når jeg har 4 barn fra før alene Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ja. Diagnoser. Er ikke lett når jeg har 4 barn fra før alene Anonymkode: 665a3...e95 Du er alene med fem barn? Har du da ingen evne til konsekvenstenkning? Anonymkode: 83877...d32
Anonym bruker Skrevet 26. august #18 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du er alene med fem barn? Har du da ingen evne til konsekvenstenkning? Anonymkode: 83877...d32 Jo. Men i dette tilfellet er det for seint. Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #19 Skrevet 26. august Det er vel ulempen med å bruke sine egne foreldre som fosterhjem. Anonymkode: 1a2ea...188
Anonym bruker Skrevet 26. august #20 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Det er vel ulempen med å bruke sine egne foreldre som fosterhjem. Anonymkode: 1a2ea...188 Er ikke familie jeg snakker om Anonymkode: 665a3...e95
pele Skrevet 26. august #21 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Stakkars barn. 🥺 Anonymkode: 98a27...ac0 Kan hende det ble veldig krevende, kanskje det gikk ut over egne barn?Det er en STOR oppgave å vere fosterhjem. Barna har ofte tung bagasje.
Anonym bruker Skrevet 26. august #22 Skrevet 26. august pele skrev (Akkurat nå): Kan hende det ble veldig krevende, kanskje det gikk ut over egne barn?Det er en STOR oppgave å vere fosterhjem. Barna har ofte tung bagasje. De har ikke egne barn Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 26. august #23 Skrevet 26. august Hvis du vil ha konstruktive råd må du komme med mer enn de små dryppene med informasjon du gir nå. Enten så lager du en tråd med relevant informasjon og får råd deretter eller så forsetter du med telegramstilen og bidrar til at folk må gjette seg frem og til slutt blir irritert og frustrert. Du må fortelle hvorfor du ikke klarer å ta deg av barna dine og hva barnevernet sier om situasjonen om vi skal ha noen sjans til å svare på ‘hva nå’. Anonymkode: 83877...d32
Anonym bruker Skrevet 27. august #24 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hvis du vil ha konstruktive råd må du komme med mer enn de små dryppene med informasjon du gir nå. Enten så lager du en tråd med relevant informasjon og får råd deretter eller så forsetter du med telegramstilen og bidrar til at folk må gjette seg frem og til slutt blir irritert og frustrert. Du må fortelle hvorfor du ikke klarer å ta deg av barna dine og hva barnevernet sier om situasjonen om vi skal ha noen sjans til å svare på ‘hva nå’. Anonymkode: 83877...d32 Det er pga diagnoser og skolevegring. Er ikke meningen å komme med små drypp. Anonymkode: 665a3...e95
Anonym bruker Skrevet 27. august #25 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er pga diagnoser og skolevegring. Er ikke meningen å komme med små drypp. Anonymkode: 665a3...e95 En 5 årring med skolevegring? Anonymkode: 9c148...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå