Anonym bruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Jeg er ny med garasje. Den er ikke isolert og heller ikke loftet, men det er en isolert og oppvarmet bod i garasjen. Hva bør jeg oppbevare hvor? Julepynt, slalomsko, campingstoler, telt, redningsvester, kofferter, gamle klær som skal tas vare på osv. Mye får jeg i tette plastkasser og setter på loft med noen poser silica gel i. Men hva med det som ikke går i kasser, hvor fort får ting jordslag feks? Dekke til med tynne tepper? Er begrenset hva jeg får i boden. Anonymkode: 5dc02...1f1
Himmel og hav Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Vi har tette plastkasser (de er jo ikke hermetisk tette, men mus kommer ikke inn) på trevet i uooppvarmet garasje. Der har vi nesten alt det du nevner. Det eneste jeg ikke legger opp der er sånn julepynt med vann og "snø" inni. De sprekker når det blir kaldt. Campingstolene får litt jordslag, men det går bort med en skikkelig vask på våren.
Anonym bruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Julepynt og klær som skal tas vare på putter jeg ikke ut i garasjen, men alt det andre kan du jo ha der. Anonymkode: ee94f...c4a
Anonym bruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Himmel og hav skrev (12 timer siden): Vi har tette plastkasser (de er jo ikke hermetisk tette, men mus kommer ikke inn) på trevet i uooppvarmet garasje. Der har vi nesten alt det du nevner. Det eneste jeg ikke legger opp der er sånn julepynt med vann og "snø" inni. De sprekker når det blir kaldt. Campingstolene får litt jordslag, men det går bort med en skikkelig vask på våren. Men jordslag går vel ofte ikke av og smitter fort til andre ting? Anonymkode: 5dc02...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå