Anonym bruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Venter jente? Eller trenger hun klikk? Anonymkode: d66a4...5c5
Anonym bruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Du trenger tydeligvis klikk ja. Anonymkode: 76eed...838
Anonym bruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Desperat etter klikk nå, Anna? 😂 Anonymkode: 850b4...0a0
Anonym bruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Nei, Anna du er ikke gravid. Men kanskje all gåingen på ferie har gjort deg litt slapp og kvalm. Anonymkode: 44072...1bb
Anonym bruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august kunne ikke brydd med noen mindre om en kjendis er gravid eller ikke . hvorfor skal man det, det er jo ikke en person man kjenner en gang Anonymkode: e7895...729
Anonym bruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): ? Anonymkode: d66a4...5c5 Hvor gammel er du? Anonymkode: f4b97...494
Anonym bruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Det bildet gir meg frysninger, det ser ut som han sørger over en død baby. Har den slags mennesker ingen grenser eller selvrespekt. Anonymkode: 133a3...8d8
Anonym bruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det bildet gir meg frysninger, det ser ut som han sørger over en død baby. Har den slags mennesker ingen grenser eller selvrespekt. Anonymkode: 133a3...8d8 😬😬 Anonymkode: d66a4...5c5
Anonym bruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det bildet gir meg frysninger, det ser ut som han sørger over en død baby. Har den slags mennesker ingen grenser eller selvrespekt. Anonymkode: 133a3...8d8 Nei. Anonymkode: ba2a7...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå