Svømmetur Skrevet mandag kl 19:53 #1 Skrevet mandag kl 19:53 Trenger litt tips ❤️ Lettleste «typ sengekanten», der jeg ikke trenger å konsentrere meg for mye. Liker best, romaner, kjærlighet, krig/historie, samfunnskritiske eller gode biografier.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:27 #2 Skrevet mandag kl 20:27 Selv om den ikke er helt i den gaten du peker ut, så anbefaler jeg "Der åttende livet (Til Brilka)". Den er en murstein av en bok (1147 sider, tror jeg det var), men også en fantastisk bok. Veldig tankevekkende å lese. Den ble utgitt i 2014, og er veldig interessant å lese nå som vi vet at Russland samme år invaderte og okkuperte Krimhalvøyen, og at vi nå er inne i tredje år med ny krig i Ukraina. Det er en roman, det er kjærlighetshistorier, det er krig og historie, den er samfunnskritisk via sin handling og hvor handlingen er lagt. Forfatter er Nino Haratischwili. På sengen leser jeg normalt langt lettere romaner, men denne ble med meg i senga hver kveld! Anonymkode: 1225d...c26
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:04 #3 Skrevet mandag kl 21:04 Den frosne elven. Det er en fantastisk fin bok. Anonymkode: ea4b4...7fc
Svømmetur Skrevet mandag kl 21:11 Forfatter #4 Skrevet mandag kl 21:11 Takk for gode tips! Nå valgte jeg det åttende livet på e-bok / kindel. Så den var over 1000 sider som blir tungt på sengekanten 😅! Tips nr 2 er lagt på listen.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:09 #5 Skrevet mandag kl 22:09 Tatovøren i Auschwitz Anonymkode: 4a0bf...dca
Optatium Skrevet i går, 04:56 #6 Skrevet i går, 04:56 Hvis du kan lese på engelsk syns jeg du skal vurdere «Remarkably bright creatures». Nydelig bok😊
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Anbefaler «Svigermoren» eller «Skillsmissen» av Moa Herngren. Både underholdende og tankevekkende! Anonymkode: 3b9b3...f59
the amazing spidermamma Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Kniven i ilden av Ingeborg Arvola. Velskrevet om en liten del av norgeshistorien som jeg i hvert fall ikke visste noe om. https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_kniven-i-ilden_-av-ingeborg-arvola-1.16061741
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Svømmetur skrev (På 25.8.2025 den 23.11): Takk for gode tips! Nå valgte jeg det åttende livet på e-bok / kindel. Så den var over 1000 sider som blir tungt på sengekanten 😅! Tips nr 2 er lagt på listen. Ja, Det åttende livet var bokstavelig talt veldig tung på sengekanten - men likevel måtte jeg bare lese og lese og lese 😊 Anonymkode: 1225d...c26
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Svømmetur skrev (På 25.8.2025 den 21.53): Trenger litt tips ❤️ Lettleste «typ sengekanten», der jeg ikke trenger å konsentrere meg for mye. Liker best, romaner, kjærlighet, krig/historie, samfunnskritiske eller gode biografier. "Typ sengekanten"? Finn frem norskboken fra barneskolen, du. Anonymkode: 437c9...36e
sug lut Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden the amazing spidermamma skrev (7 timer siden): Kniven i ilden av Ingeborg Arvola. Velskrevet om en liten del av norgeshistorien som jeg i hvert fall ikke visste noe om. https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_kniven-i-ilden_-av-ingeborg-arvola-1.16061741 Og oppfølgerne!
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Til den som ikke har lest den, kultboken "Uten en tråd" av Bjørneboe. Litt gøy å lese den i dag, og tenke på hvor spesiell den var da den kom ut. Den er fremdeles aktuell, og den gir litt assosiasjoner til kommunelegen i Frosta. Anonymkode: a97e6...d5c
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Har du lest bøkene til Kate Morton? Anonymkode: 091dc...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå