Anonym bruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Tenker ikke da på gave, men lokalet, pynt, mat osv? Og hvor mange var det i selskapet? Vi blir nesten 70 stk i selskap til våren, og jeg gruer meg litt til den utgiften allerede. Anonymkode: 375e0...3a8
Anonym bruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Mellom 20 og 25.000, har ikke finregnet helt. Kursavgift, leid lokale, pynt, bittelitt catering og mye selvlaget, mest kjøpte kaker, to innleide ungdommer til å servere. Vi var 45 inkludert oss selv. Anonymkode: ab1d2...bcd
Anonym bruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Mellom 20 og 30.000 kr. Vi var ca 25 stykker. Anonymkode: 5245a...135
Anonym bruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Vi var 35 til middag, samt 80 til kaffe. Betalte takkekort nå og samlet endte vi på 47 000 kroner. Anonymkode: 84564...387
Anonym bruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Men dette har du jo vist i mange år, så du burde jo spare til det??? Vi hadde ca 50 gjester. Lokale + pynt ca 7000 kr + mat ca 3000 kr Anonymkode: d4cbe...20f
hysterika Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Vi sparte fast hver måned i flere år for å ha råd til konfirmasjonene. Endte på ca. 40.000.
Anonym bruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Takk for svar alle! Selvfølgelig har jeg spart, dessverre ble jeg skilt i mellomtiden, far gifter seg på nytt nå i vinter, mine foreldre ble skilt og fant seg nye partnere på hver sin kant, og vips var vi dobbelt så mange inviterte som opprinnelig planlagt. Uansett ser jeg at jeg forhåpentligvis har spart nok pluss litt til, så dette skal gå bra. Har ingen venner med barn på samme alder, jeg var senest ute i venneflokken, og deres barn ble konfirmert for 10+ år siden, så prisene har jo endret seg og jeg tenkte det var lurt å ta en sjekk i tilfelle jeg måtte spare inn enda mer det kommende året Anonymkode: 375e0...3a8
Anonym bruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Vi var 45 stk og med mat( tapas catering), pynt, lokalet, invitasjoner, takkekort kom det på ca 35 000. Men leie av lokalet var inkludert servitører og rydde/vasking. Så var det bunaden i tillegg...Dyrt syns jeg. Vi kunne fått det billigere om vi gjorde mer selv, men vi jobber enormt mye begge 2 og har et yngre barn med store behov/funksjonsnedsettelser...valgte å spare godt i forkant og dermed stresse mindre før og under selskapet. Alle kakene ble bakt av tanter, onkler osv. Anonymkode: e5260...c4a
Anonym bruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Uten gave kom det på ca. 13-14.000. Vi var 25 stk. Leide lokale, kjøpte catering og laget salat ved siden av. Kakene ble laget av meg/mamma/svigermor. Anonymkode: 6d041...4de
Anonym bruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi var 35 til middag, samt 80 til kaffe. Betalte takkekort nå og samlet endte vi på 47 000 kroner. Anonymkode: 84564...387 😯 sykt mange!! Er jo fler enn mange ber i bryllup....! Anonymkode: f7e37...230
Anonym bruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Vi var ca 35 stk, blir nok samme antall nå. Maten kom på ca 9000 + , pynt og duker og slik hadde jeg kjøpt inn etterhvert og ofte kommet over tilbud, så kaker. Hadde det hjemme, gikk akuratt heldigvis. Ellers var det bunad og gaver Anonymkode: 1c3fb...b03
Anonym bruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (6 timer siden): 😯 sykt mange!! Er jo fler enn mange ber i bryllup....! Anonymkode: f7e37...230 Det er tradisjon i familien vår å be naboer, venner og fjern familie på kaffe til konfirmasjon. Anonymkode: 84564...387
Anonym bruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august Vi var 37 stk. inkludert antrekk til konfirmanten (dress til 3000) og kurset (human etisk- 2500) kom det på omtrent 13 000. Da også inkludert blomster, invitasjoner, takkekort og porto Anonymkode: 1b121...d7f
Anonym bruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august Så fint for konfirmanten å ha så mange i livet sitt ❤️ Et selskap kan jo være så dyrt eller billig som helst. Vanskelig å sammenligne. Anonymkode: b8440...fee
Anonym bruker Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august Husk 70 kaker da, ellers er dere gniene 😉 Anonymkode: 2c303...6b5
Anonym bruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august Anonym bruker skrev (20 timer siden): Tenker ikke da på gave, men lokalet, pynt, mat osv? Og hvor mange var det i selskapet? Vi blir nesten 70 stk i selskap til våren, og jeg gruer meg litt til den utgiften allerede. Anonymkode: 375e0...3a8 35 gjester Ca 5000 kr på mat og drikke. Laget koldtbord selv med hjelp av vennimme som er kokk. Hadde masse rester, så det hadde vært nok til minst 20 gjester til😅 500 kr for lokale ( kjenner eier, så fikk det til symbolsk pris) 1000 kr for pynt: lys, blomster, servietter, bordkort, ballonger osv. Anonymkode: 20fb6...96c
Anonym bruker Skrevet 26. august #18 Skrevet 26. august Inviterte 350. Kom 260. Kostet omlag 150 000,- Anonymkode: ce037...ba2
Anonym bruker Skrevet 27. august #19 Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (13 timer siden): Inviterte 350. Kom 260. Kostet omlag 150 000,- Anonymkode: ce037...ba2 Tull? Bakte dere 260 kaker? Anonymkode: 2c303...6b5
Anonym bruker Skrevet 28. august #20 Skrevet 28. august Vi har vært mellom 60-70 til alle barnas konfirmasjoner, inkl et øvelse i covidtiden. Leid lokale hver gang pga antall(stor familie og faddere med egne barn osv). Hatt variasjoner over koldtbord/tapas og lokalmat etter konfirmantens ønsker, og ca 25 kaker/bakst. Det har vært passe. Vært innom flere varianter av pynt, det har de valgt selv og både bunad og dress. Sønnen fikk også bunad, men den monteres når han er ferdig vokst. Vi har endt på sånn 40 000kr i snitt utenom bunadene, men leie lokale, invitasjoner, pynt og mat- og fotograf. Da har vi ikke gått bananas, men heller ikke spart hardt for å komme i mål. Jeg er vokst opp i en familie hvor det alltid skal være nok på bordet, og helst en god porsjon igjen for å være sikre på at alle er mette 😂😂mine unger har vært takknemlige og fornøyde, og viktigst av alt- de har en tett og god relasjon til alle gjestene og det har både de og vi vært svært takknemlige for❤️ Anonymkode: e2047...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå