Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:45 #1 Skrevet mandag kl 16:45 Jeg blir snart 50 og tenkte at jeg skal ha en feiring😃 gleder meg til å invitere mange venninner hit til fest. Men når jeg begynner å planlegge ser jeg jo at det blir veldig dyrt også. Jeg kommer likevel til å ha en feiring for jeg er redd jeg kommer til å angre i ettertid dersom jeg ikke har noe. Dere som har feiret rund dag, hvor mye kostet gildet😅? Anonymkode: bdb9c...0dc
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:58 #2 Skrevet mandag kl 18:58 Ikke så mange kronene tror jeg. Vi hadde middag med ungene våre. Jeg syns det er flaut å feire egen dag. Anonymkode: 9dead...326
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:21 #3 Skrevet mandag kl 19:21 Det kosta meg omtrent 6000 kroner da jeg feiret 40årsdagen min. Feiret rund dag for mamma og det kosta ca 3500. Forskjellen er lå i at jeg leide lokale til min egen feiring Anonymkode: 0037a...f33
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:05 #4 Skrevet tirsdag kl 22:05 Anonym bruker skrev (På 25.8.2025 den 20.58): Ikke så mange kronene tror jeg. Vi hadde middag med ungene våre. Jeg syns det er flaut å feire egen dag. Anonymkode: 9dead...326 ❤️Jeg føler at du trenger en god klem Anonymkode: d9f5d...57d
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:09 #5 Skrevet tirsdag kl 22:09 Jeg leide lokale til 4000, hadde catering som leverte tapas, kosta ca 20000, familie og venner bakte masse kaker. Kjøpte drikke for endel tusen, husker ikke. Dette var 50 årsdagen, tror jeg inviterte ca 50 gjester. Verdet hver eneste krone, fest er gøy! Du lever én gang p.s. jeg er ikke rik og tjener ikke veldig mye, men ville prioritere dette Anonymkode: d0810...d74
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:03 #6 Skrevet tirsdag kl 23:03 Jeg brukte ca 15000 og hadde ett selskap for familien, og ett for venner. Leide lokale, og bestilte mat. For meg var hovedsaken å samle folk til en koselig feiring - jeg er ikke noe festmenneske så det ble i rolige former akkurat slik jeg ønsket. 50 blir man bare en gang, og i den alderen begynner man gjerne å ha mistet folk rundt seg helt overraskende, og opplevd alvorlig sykdom blandt de nærmeste. Derfor syns jeg det var koselig å kunne samle folk. Anonymkode: 2a82e...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå