Anonym bruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Hvordan fungerer de i hverdagen? Har de familie, barn og sånne ting? Anonymkode: e70f5...841
Anonym bruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Det har jeg ikke hatt siden lenge før vi etablerte oss og fikk barn. Det hører ikke hjemme i voksenlivet. Anonymkode: 8b8f1...071
Winterlady Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan fungerer de i hverdagen? Har de familie, barn og sånne ting? Anonymkode: e70f5...841 Mange av oss gjorde det til et stykke ut i tyveårene. Men jeg kjenner kun en som drakk ukentlig etter å ha fått barn. Tror de fleste jeg kjenner gjør som meg: Fester eller går ut 3- 6 ganger i året (skikkelig full blir jeg kanskje en gang årlig) og tar ellers et glass vin til mat i middag med andre en gang annenhver uke i snitt. Endret 24. august av Winterlady
Anonym bruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Det er ikke vanlig å gjøre det når man har passert 25 år og har stiftet familie. Hvem skal passe ungene hver fredag og lørdag? Anonymkode: 2e334...027
Winterlady Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det er ikke vanlig å gjøre det når man har passert 25 år og har stiftet familie. Hvem skal passe ungene hver fredag og lørdag? Anonymkode: 2e334...027 Senere i storbyene, der er førstegangsfødende 30-32 år
Anonym bruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august 2 hours ago, Anonym bruker said: Det er ikke vanlig å gjøre det når man har passert 25 år og har stiftet familie. Hvem skal passe ungene hver fredag og lørdag? Anonymkode: 2e334...027 Snittalderen på førstegangsfødene er 30,4 år (2024 tall) Anonymkode: b7dbe...ef9
Anonym bruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august kjenner mange som drikker mye fredag og lørdag ja. Oppegående intelligente, kreative kvinner som funker bra. Men kanskje ikke dritings da..... Anonymkode: beb20...394
Anonym bruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Ja, jeg og mange av vennene mine gjør. (Ikke fredag og lørdag, men en av dagene) Alle er i full jobb, har barn, aktiviteter å følge opp, egne hobbyer som tar tid. Helt vanlig liv. Anonymkode: 2bd8c...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå