Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at kvinneguiden gjør det, så da lurte jeg på om det gjøres her og?

Anonymkode: 7ecaa...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kvinneguiden er Egmonts melkeku. De er ute etter å reklamere for forumet på alle fronter. Dette forumet, sammen med en rekke andre fora som Egmont eier, er bare noe som finnes til tåls. De reklamerer ikke for noen av de, der er lite som finnes å få av informasjon om de, ut over google.

Anonymkode: 9c327...e74

Skrevet

Jeg tror det har blitt lagt ut noen tråder herfra. Når jeg legger ut bruker jeg de mest leste trådene, som er innenfor tema og som Facebook godtar (de godtar ikke innlegg hvor det brukes sex i overskriften f.eks) og som kan brukes til diskusjon. Det er ikke ofte trådene her inne er nok lest til at de ligger i oversikten min, men det har blitt delt tråder herfra innimellom når jeg selv har sett veldig gode diskusjoner om generelle temaer. 

Men det finnes en egen facebookside for Kvinneguiden, også har vi Snakkis som er en side både for innlegg fra Kvinneguiden, klikk.no, foreldre og diskusjon.no. 

Skrevet
Admin skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det har blitt lagt ut noen tråder herfra. Når jeg legger ut bruker jeg de mest leste trådene, som er innenfor tema og som Facebook godtar (de godtar ikke innlegg hvor det brukes sex i overskriften f.eks) og som kan brukes til diskusjon. Det er ikke ofte trådene her inne er nok lest til at de ligger i oversikten min, men det har blitt delt tråder herfra innimellom når jeg selv har sett veldig gode diskusjoner om generelle temaer. 

Men det finnes en egen facebookside for Kvinneguiden, også har vi Snakkis som er en side både for innlegg fra Kvinneguiden, klikk.no, foreldre og diskusjon.no. 

Men dere opplyser ikke om det noe sted, eller er det bare jeg som ikke har sett det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men dere opplyser ikke om det noe sted, eller er det bare jeg som ikke har sett det? 

Nå er det en god, god stund siden det ble postet noe herfra og da ble det ikke notert, men nå blir det lagt en opplysning øverst i tråden om det blir lagt ut, slik som i denne tråden på Kvinneguiden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1865181-hvorfor-får-ikke-elevene-ha-på-caps-eller-hette-inne-i-klasserommet/

Innleggene planlegges på morgenen, og notis om at tråden er postet blir lagt til neste hverdag slik at lenken til selve posten blir med. 

Når det gjelder selve postene og at de kan brukes på facebook eller andre steder er dette opplyst om i retningslinjene under rettigheter:

Sitat

Når du skriver et innlegg på Foreldreforumet gir du samtidig Story House Egmont rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter og i alle media, uten vederlag. Story House Egmont vil imidlertid ikke gjøre dette uten først å opplyse om dette til registrerte brukere, om det gjelder publisering andre steder enn på klikk.nos kanaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...