Gå til innhold

Tilbakeblikk på sommeren - brst og verdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har vært det beste og verste med sommeren i år for deg i ditt liv?

Anonymkode: b6da8...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for en samling skrivefeil i overskriften... beklager. BEST OG VERST! 😆

Anonymkode: b6da8...463

Skrevet

Hvorfor starter ikke du da?

Verst: 16 åringen min har vært veldig ensom i sommer, elendig miljø på ungdomsskolen og når ferien kom gikk alle bare hvert til sitt og det har knapt vært noe møte med venner. Vondt å se en tenåring sitte så mye alene...

Best: Været og kosen med bading, familiebesøk osv.

Anonymkode: 0805d...ee5

Skrevet

Best: Supert år å ha hjemmeferie. Stranda, bading, lange kvelder med bok og strikketøy på terrassen...helt herlig.

Verst: Alle de planene vi hadde om å gjøre nyttige og praktiske ting, som å male garasjen og snekre ny trapp, gikk føyken. Vi dro på stranda isteden. 

Skrevet

Best ; ukesvis i Italia hvor vi ble enda mer glad i byen vår 

verst: overgangen Italia -Norge ble hard og det tok lang tid å trives like godt her hjemme som før. Heldigvis gikk det seg til 😊

Skrevet

Det beste har vært nydelig vær, avslappet ferie og alle har vært friske. 

Det verste var at vår voksne datter og min mann/hennes far hadde en hendelse som nok sørget for at deres relasjon er brutt for alltid. Det er en sorg jeg nesten ikke kan bære, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å fortsette samlivet med han. 

Anonymkode: 2b3e0...81c

Skrevet

Beste har vært at jeg har kommet i form med masse nydelige fjellturer.

Det verste er at han jeg er skikkelig forelska i ikke ønsker et kjæresteforhold med meg.

Anonymkode: 52653...beb

Skrevet

Best :

Verst :mistet et nært familiemedlem

Anonymkode: 02891...38e

Skrevet

Beste var familietur med ungdommene våre, få skikkelig kvalitetstid sammen. Hytteturer, norgesferie. Sol og varme der vibdrom

Verste var å miste et familiemedlem, dog naturlig død og alderdom men likevel svært vondt å sårt.

Og så har ikke hele Norge hatt masse fint vær, her vi bor var finværet intens i 2 uker, nå har vi hatt høst i 3 uker og vi merker det allerede på humør etc. Men men. 

Anonymkode: b1e96...127

Skrevet

Best: alt! Nydelig hjemmesommer med masse turer, løping og trening - det jeg elsker mest. Masse bading og god mat.

Verst: Det eneste negative med hetebølge er at det blir dårlig soppår. 

Anonymkode: 2d626...cb6

Skrevet

Best: En skikkelig pause med god ferie på hytta så skuldrene og pulsen kom godt ned

Verst: Nå betaler vi prisen for kosen, må male både huset og hytta for vi gjorde ikke noe i ferien. 

Skrevet

Best: Fri, ferie, late dager, feriereise, sol og sommer☀️☀️ 

Verst: Å oppdage at det plutselig var søndag, ferien var over og jobb på mandag

Anonymkode: 25002...4a6

Skrevet

Best - fantastisk ferie rundt i Norge med familie og venner ved sjøen, på fjellet og i byen. Vi har vært så heldige med været, og besøkt steder ingen av oss tidligere har vært.

Verst - en skade som gir mye smerter og begrenser ting i hverdagen. Men det går seg nok til etter hvert.

Skrevet (endret)

Best: Ferien! Som dessverre er over, men for en fantastisk fin sommer vi har hatt i år. Festival, fest med gode venner, grilling soling og bading. 

Verst: Har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har gjort noenting i hagen eller vedlikeholdt huset på noen som helst måte. Mye som skulle vært malt og fikset. 

Endret av Elizabeth
Skrivefeil
Skrevet

Beste: en fin ferie, med opplevelser og avslapning

Verste: Varmen!!

Anonymkode: 96bf3...2e4

Skrevet

Beste: fikk pusset opp deler av huset og kjøpt masse nye møbler.

3 uker i Thailand 

Verste: store nakkesmerter som dessverre ødela deler av ferien.

Anonymkode: 6b9d3...1eb

Skrevet

Best: Nydelig sommervær og en fin ferieuke i Hellas

Værst: Min datter som har sosial angst har ikke vært utenfor døren i sommer

Anonymkode: 9432f...aaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...