Anonym bruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Var ute på byen i går og svingte meg. Har ennå ikke dusjet, men føler ikke at musa mi lukter så ille. Lukter selvsagt ikke rent heller, men kunne vært verre. Er nok veldig forskjellig fra kvinne til kvinne, og kanskje alder. Jeg er 33. Hva med dere andre? Pleier dere å få discomus etter dere har svingt dere på byen? Anonymkode: 2cdc3...092
Anonym bruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Det er jo litt søtt at en tenker det er en plausibel samtale mellom kvinner. Anonymkode: 66c09...2e5
Anonym bruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Discomus har ikke vært et gjentagende problem, nei. Discomus?? Seriøst? Anonymkode: f287a...608
Anonym bruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Hvorfor finnes det et ord som det men ikke et ord som "diskopikk"? Anonymkode: 69150...3d8
Anonym bruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august 🙈 Tror virkelig dere menn at kvinner snakker om sånt? At dette er en normal samtale å ha? Og discomus? Er det et ord menn bruker seg imellom eller fant du det på? Jeg har ihvertfall aldri hørt det før... Anonymkode: bfae9...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå