Anonym bruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg skal bare nyte det litt. Tror ikke jeg har innsett hvor mye dette har påvirket meg. Men i dag var hele familien i balanse. Ingen som sliter med spiseforstyrrelse, selvskading eller utestenging, ingen deprimert mann som tenker premien på forsikring er mer verdt enn han. Ingen våkne netter med bekymring. Vi bare stod opp, reiste ut i verden. Uanfektet. Kom hjem og spiste god mat. Ungdommen prater om venner i klassen for første gang på mange år. Mannen snakker om alt han fikk til på jobb. Aner ikke hvor jeg vil med det her 😮💨 Anonymkode: 0546d...244
Anonym bruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Så bra😊 Anonymkode: 86496...8cb 🥰 jeg må klype meg i armen, men ja. For en lettelse. Anonymkode: 0546d...244
Anonym bruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Har hatt ungdommer som har strevet (med litt annet enn dine) og husker følelsen av den dagen jeg tenkte at nå, nå er det ro og «normalitet» her. Jeg unner deg følelse og måtte den vare❤️ Anonymkode: 7c954...eda
oslofrk Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Åååå ♥️ Jeg blir helt på grinern her. Så utrolig fint at det går bra!
Anonym bruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Har hatt ungdommer som har strevet (med litt annet enn dine) og husker følelsen av den dagen jeg tenkte at nå, nå er det ro og «normalitet» her. Jeg unner deg følelse og måtte den vare❤️ Anonymkode: 7c954...eda Takk 🥹 Trodde aldri jeg skulle sette så pris på bare normalt ☺️ Anonymkode: 0546d...244
Anonym bruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august oslofrk skrev (5 timer siden): Åååå ♥️ Jeg blir helt på grinern her. Så utrolig fint at det går bra! ❤️ Lettelse, endelig lys i enden, kanskje jeg får litt overskudd til å gjøre livet mer positivt i stedet for å slukke branner. Anonymkode: 0546d...244
Anonym bruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Lei meg for at dere har hatt det så tøft, og fint å høre at det finnes lys i tunnelen og at ting faktisk kan ordne seg og bli bra! Anonymkode: 6abcd...e91
Anonym bruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Så godt å høre at det kan bli bra. Her er en av to blitt bra. Sliter fortsatt mye med 15 åringen min som har det fryktelig tøft og vanskelig for tiden. Anonymkode: 9dcc1...713
Anonym bruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Så bra for deg. Og så kjekt at du deler og på den måten kanskje kan gi andre håp. Mine to barn strevde på ulike måter i flere år, dysleksi, mobbing, utenforskap mm. Heldigvis falt ting på plass av ulike grunner (skolebytte, modning, mm). Anonymkode: 244ee...630
Anonym bruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Dette gjorde meg glad å lese, hi. Vel unt! 🥰 Anonymkode: c6462...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå