Optatium Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Mine unger vet ikke hva det er. Men vi har aldri drevet med det som er «in» heller😊
Anonym bruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Optatium skrev (1 time siden): Mine unger vet ikke hva det er. Men vi har aldri drevet med det som er «in» heller😊 Hvor gamle er barna dine? Anonymkode: 5fe12...0c8
Optatium Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Hvor gamle er barna dine? Anonymkode: 5fe12...0c8 En i 2. og en i 6. klasse.
Anonym bruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Optatium skrev (4 minutter siden): En i 2. og en i 6. klasse. Og ingen av de har hørt om Labubu? Ikke ment frekt, men går de på Steinerskolen eller lignende skoler? Anonymkode: 5fe12...0c8
Anonym bruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Labubu er vel mest for umodne ‘voksne’ damer som henger de på veska Anonymkode: 97155...45e
Optatium Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Og ingen av de har hørt om Labubu? Ikke ment frekt, men går de på Steinerskolen eller lignende skoler? Anonymkode: 5fe12...0c8 Hehe.. nei, helt vanlig unger på vanlig skole. Men de har kanskje andre interesser? Mine er mest opptatt av hvilke nyheter Lego kommer med liksom. De har ikke tilgang til YouTube eller andre sosiale medier, kanskje det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august Optatium skrev (8 minutter siden): Hehe.. nei, helt vanlig unger på vanlig skole. Men de har kanskje andre interesser? Mine er mest opptatt av hvilke nyheter Lego kommer med liksom. De har ikke tilgang til YouTube eller andre sosiale medier, kanskje det hjelper. Det er jo bra at de har andre interesser 😊 Menn synes det er rart at de ikke har hørt om det spesielt 6 klassingen Anonymkode: 5fe12...0c8
Anonym bruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Labubu er vel mest for umodne ‘voksne’ damer som henger de på veska Anonymkode: 97155...45e I "alle" aldre er dette en greie nå Anonymkode: 5fe12...0c8
Optatium Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er jo bra at de har andre interesser 😊 Menn synes det er rart at de ikke har hørt om det spesielt 6 klassingen Anonymkode: 5fe12...0c8 Det er mulig det, men å antyde at steinerskoleunger er noe helt annet enn andre unger og at mine er helt på jordet, er ikke så hyggelig. Sånt kan du jo spare deg for 😊
Anonym bruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Hvorfor er det så få som skjønner at vi må forsøke å unngå kinesiske varer så langt det lar seg gjøre? Kina truer vesten, og har faktisk mye av skylden for verdenssituasjonen i dag. Anonymkode: 28823...c12
Anonym bruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Optatium skrev (53 minutter siden): Det er mulig det, men å antyde at steinerskoleunger er noe helt annet enn andre unger og at mine er helt på jordet, er ikke så hyggelig. Sånt kan du jo spare deg for 😊 Var ikke ment noe galt med det. Bare synes det var ekstremt rart at de ikke hadde hørt om det Anonymkode: 5fe12...0c8
Anonym bruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Og ingen av de har hørt om Labubu? Ikke ment frekt, men går de på Steinerskolen eller lignende skoler? Anonymkode: 5fe12...0c8 I alle dager. Hva tror du egentlig om unger fra steinerskolen eller lignende skoler Anonymkode: 99d78...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå