Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjelder det alle eller bare noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke valget som anonym lenger, men kjenner at jeg ikke lenger bryr meg. 

Det er synd å se at det er så mange som er redd for å ytre seg med nick. 

Skrevet

Er visst ikke det. Syns det er helt greit. Er mer hold i å tørre hevde meninger med nick syns jeg, men tenker at det muligens dør ut, når man ikke kan stå for meningene sine. 

Skrevet
prekæs skrev (På 23.8.2025 den 8.29):

Er visst ikke det. Syns det er helt greit. Er mer hold i å tørre hevde meninger med nick syns jeg, men tenker at det muligens dør ut, når man ikke kan stå for meningene sine. 

Men man ser jo nå på Skravle at politikk blir sauset inn i mange andre tråder. 

Skrevet

Det er så tullete at folk blir beskyldt for å ikke kunne stå for meningene sine bare fordi de ikke har ønske om å skrive med nick.  Det finnes og en forumregel som sier at 

Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere - dette regnes som brukerangrep.

Skrevet

Du har logget inn med bankID skjønner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...