Gå til innhold

Uhøflig ungdom/trygg ungdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har besøk av et voksent barn (22år). Ikke mitt barn. Hun er forkjølet og jeg har sagt hun kan være her og føle seg som hjemme. Det gjør hun!
Hun har inntatt sofaen og snufser, hoster og tar mye plass, både fysisk og mentalt. Jeg skulle i butikken, men da spratt hun opp og ville være med. Jec har handlet inn og laget mat, men nå er det nok. Det er hyggelig, men jeg vil også sitte komfortabelt i sofaen og slappe av, men jeg synes det er vanskelig å si ifra… 

Anonymkode: 4b4c5...21c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt denne tråden? Har du sluppet inn ukjente?

Anonymkode: b162e...1b8

Skrevet

Om personen er nærme nok til å være hos deg når hun er syk er hun vel nærme nok til at du kan be henne gi plass til deg i sofaen også?

Anonymkode: 3ec4c...9fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har besøk av et voksent barn (22år). Ikke mitt barn. Hun er forkjølet og jeg har sagt hun kan være her og føle seg som hjemme. Det gjør hun!
Hun har inntatt sofaen og snufser, hoster og tar mye plass, både fysisk og mentalt. Jeg skulle i butikken, men da spratt hun opp og ville være med. Jec har handlet inn og laget mat, men nå er det nok. Det er hyggelig, men jeg vil også sitte komfortabelt i sofaen og slappe av, men jeg synes det er vanskelig å si ifra… 

Anonymkode: 4b4c5...21c

Ho tok deg på ordet.Det blir som med innvandringen i Norge, snart er du i mindretall. 

Anonymkode: 6a3e8...ec8

Skrevet

Man er ikke et voksent barn når man er 22. 

Da er man voksen.

Anonymkode: 16fb4...c31

Skrevet
20 minutes ago, Anonym bruker said:

Ho tok deg på ordet.Det blir som med innvandringen i Norge, snart er du i mindretall. 

Anonymkode: 6a3e8...ec8

Hvordan klarte du å gjøre dette til å handle om innvandring?

Anonymkode: b5681...e03

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Hvordan klarte du å gjøre dette til å handle om innvandring?

Anonymkode: b5681...e03

Fordi hun ikke får lov til å poste på politikkforumet som anonym lenger, så må hun slenge ut meningene sine alle andre veier.

Anonymkode: 43fde...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...