Anonym bruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august I en ekstremt stressende situasjon i dag ( for sent ute) med et barn som slo seg vrangt osv. og en bøtte kjeft min vei, satte jeg ned foten og sa måten å snakke til oss på var uakseptabel. Det fortsatte og han gikk helt i lås, klarte ikke å tenke klart, nektet å høre, hjelpe, så til slutt tok jeg tannkremen til barnet og presset tuben inn i hånden hans. « Ta denne og puss tennene» så skal jeg ordne « katastrofen» ( som han ikke gjorde noe med). Det er snakk om en blomsterpotte med jord som rant utover møbler. I det jeg snur meg, kjenner jeg en dask. Han slo meg! Ikke hardt, men like fullt og helt slo han med flat hånd på ryggen min i det jeg snudde. Han unnskyldte seg og skyldte på stresset. Jeg vet han er elendig til å takle stress. Men hva skal jeg tenke om dette? Er helt målløs Anonymkode: f1e24...429
Anonym bruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Hva i alle dager er det du forteller? Eller forsøker å fortelle? Dette er jo HELT uforståelig. Anonymkode: 4eaac...13b
Anonym bruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Jaja, godt du ikke overdramatiserer, i det minste. Anonymkode: 16c4a...f87
Anonym bruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Hvem gikk i lås og hvem slo? Barnet, ungdom, partneren din? Var vanskelig å forstå dette... Anonymkode: 79ba6...a8e
Anonym bruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Prøv på nytt, dette går ikke an å forstå…. Anonymkode: 41d98...b51
Anonym bruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Hvis det var mannen som slo regner jeg med du har gitt beskjed til han at enten flytter han eller du ut. Anonymkode: b042f...cf9
Anonym bruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvis det var mannen som slo regner jeg med du har gitt beskjed til han at enten flytter han eller du ut. Anonymkode: b042f...cf9 Det er jo barnet som slo. Anonymkode: 94abc...228
Anonym bruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo barnet som slo. Anonymkode: 94abc...228 Leste igjen, kanskje det var mannen. Var vanskelig å forstå. Anonymkode: 94abc...228
Anonym bruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Hvorfor tvinger du på barnet en tannkremtube? Anonymkode: 93bab...458
Anonym bruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): I en ekstremt stressende situasjon i dag ( for sent ute) med et barn som slo seg vrangt osv. og en bøtte kjeft min vei, satte jeg ned foten og sa måten å snakke til oss på var uakseptabel. Det fortsatte og han gikk helt i lås, klarte ikke å tenke klart, nektet å høre, hjelpe, så til slutt tok jeg tannkremen til barnet og presset tuben inn i hånden hans. « Ta denne og puss tennene» så skal jeg ordne « katastrofen» ( som han ikke gjorde noe med). Det er snakk om en blomsterpotte med jord som rant utover møbler. I det jeg snur meg, kjenner jeg en dask. Han slo meg! Ikke hardt, men like fullt og helt slo han med flat hånd på ryggen min i det jeg snudde. Han unnskyldte seg og skyldte på stresset. Jeg vet han er elendig til å takle stress. Men hva skal jeg tenke om dette? Er helt målløs Anonymkode: f1e24...429 Han speiler deg! Det er det han gjør. Når han får kjeft, er han ikke mottakelig fornå tenke klart, akkuart som DU unnskylder deg med. At du var stressa.. Dere er dårlige på å takle stress begge to. Du er voksen. Du må forholde deg rolig. Kanskje lese om barn fra Hedvig Montgomery. Mange fine tipse om relasjonen, og om hvordan hjernen til barn fungerer. Du som voksen klarer ikke behersk3 deg, men du forventer at en unge skal klare det? Gi mye ros og kjærlighet. Anonymkode: 2353f...a6c
Anonym bruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): I en ekstremt stressende situasjon i dag ( for sent ute) med et barn som slo seg vrangt osv. og en bøtte kjeft min vei, satte jeg ned foten og sa måten å snakke til oss på var uakseptabel. Det fortsatte og han gikk helt i lås, klarte ikke å tenke klart, nektet å høre, hjelpe, så til slutt tok jeg tannkremen til barnet og presset tuben inn i hånden hans. « Ta denne og puss tennene» så skal jeg ordne « katastrofen» ( som han ikke gjorde noe med). Det er snakk om en blomsterpotte med jord som rant utover møbler. I det jeg snur meg, kjenner jeg en dask. Han slo meg! Ikke hardt, men like fullt og helt slo han med flat hånd på ryggen min i det jeg snudde. Han unnskyldte seg og skyldte på stresset. Jeg vet han er elendig til å takle stress. Men hva skal jeg tenke om dette? Er helt målløs Anonymkode: f1e24...429 Han slo deg i affekt! Skjønner han godt. Du trykka tannkremen inn i hånda hans. Du handlet i affekt. Men blir helt målløs når han gjør det samme som deg? Prøv å se situasjonen utenfra. Han sa unnskyld. Gjorde du? Anonymkode: 2353f...a6c
Anonym bruker Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august Barnet var vrangt, og alt var stressende og spent.Mannen kjeftet. Noe hadde skjedd i hagen som mannen ikke hadde fikset. Du/HI var sint og sa at mannen skulle pusse ungens tenner mens du fikset i hagen. Mannen slo. Stemmer dette? Hvis ja: Anmeldelse, utflytting. Anonymkode: 618f3...494
Anonym bruker Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august Skjønner ikke hva du mener? Hvem snakker du om? Anonymkode: a8983...7d8
Anonym bruker Skrevet 22. august #16 Skrevet 22. august Hi er visst for målløs til å svare. Anonymkode: 94abc...228
Anonym bruker Skrevet 22. august #17 Skrevet 22. august Hun har kranglet med mannen, ikke barnet. At barnet slo seg vrangt er bare en bisetning for å forklare stresset de sto i. Det endte med at mannen slo henne. Anonymkode: 501d5...53d
Pobie Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Umulig å forstå hvem som har kjeftet, slått seg vrang, slo deg osv, var det barnet eller mannen? Men dere har problemer med å beherske dere alle sammen høres det ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå