Anonym bruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august Jeg går årlig til en gynekolog/spesialist siden jeg har hatt hpv og lette forandringer. Han skulle gi beskjed hvordan resultatet var denne gangen men fikk bare ny time på mld. Hva kan d være? Da har jeg fortsatt hpv da? Kan jeg være trygg ? Anonymkode: c180b...b99
Anonym bruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Står ingenting på helse norge🙉 Anonymkode: c180b...b99
Anonym bruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Man pleier som oftest bare å høre hvis prøvene var postitive Anonymkode: f7f9f...fdc
Anonym bruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg går årlig til en gynekolog/spesialist siden jeg har hatt hpv og lette forandringer. Han skulle gi beskjed hvordan resultatet var denne gangen men fikk bare ny time på mld. Hva kan d være? Da har jeg fortsatt hpv da? Kan jeg være trygg ? Anonymkode: c180b...b99 Fikk du en ny time til kontroll nå ganske raskt, eller om et år? Er det ganske raskt så trenger det ikke å bety at det er noe galt, men at de vil sjekke en gang til. Anonymkode: f5136...fe7
Anonym bruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fikk du en ny time til kontroll nå ganske raskt, eller om et år? Er det ganske raskt så trenger det ikke å bety at det er noe galt, men at de vil sjekke en gang til. Anonymkode: f5136...fe7 Nå ser jeg av overskriften at det er om et år, så da er det nok ikke noe som er galt / farlig nå, men som følges opp ved neste kontroll. Anonymkode: f5136...fe7
Anonym bruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Fikk du en ny time til kontroll nå ganske raskt, eller om et år? Er det ganske raskt så trenger det ikke å bety at det er noe galt, men at de vil sjekke en gang til. Anonymkode: f5136...fe7 Det er neste sommer. Jeg fikk bare mld. Han har jeg gått til nå i 4år med HPV og celleforandringer nå i 2år. Merkelig det bare står på sted hvil. Han sa til meg sist nå at det ikke var så mange som gikk årlig til han som meg, de fleste forsvinner av seg selv. Her kommer jeg år etter år, så jeg har omtrent blitt en stamsund hos han. Anonymkode: c180b...b99
Anonym bruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er neste sommer. Jeg fikk bare mld. Han har jeg gått til nå i 4år med HPV og celleforandringer nå i 2år. Merkelig det bare står på sted hvil. Han sa til meg sist nå at det ikke var så mange som gikk årlig til han som meg, de fleste forsvinner av seg selv. Her kommer jeg år etter år, så jeg har omtrent blitt en stamsund hos han. Anonymkode: c180b...b99 Skulle stå stam (pasient) Anonymkode: c180b...b99
Anonym bruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Husker moren min gikk i mange år med milde forandringer, tror aldri de utviklet seg videre. Selv er jeg konisert to ganger (med 25 års mellomrom) så de var vel grovere hos meg. Jeg er selvfølgelig ikke glad for at de fant alvorlige forandringer, men takknemlig for at jeg slapp å tenke på det i mange år. Det ser ut til at de fikk fjernet alt, skal til kontroll om 6 mnd. Var sløv og litt uvitende og tok ikke HPV-vaksinen da den kom (etter første konisering), men har tatt dem nå for å forebygge nye endringer. Anonymkode: 2283d...20c
Anonym bruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Husker moren min gikk i mange år med milde forandringer, tror aldri de utviklet seg videre. Selv er jeg konisert to ganger (med 25 års mellomrom) så de var vel grovere hos meg. Jeg er selvfølgelig ikke glad for at de fant alvorlige forandringer, men takknemlig for at jeg slapp å tenke på det i mange år. Det ser ut til at de fikk fjernet alt, skal til kontroll om 6 mnd. Var sløv og litt uvitende og tok ikke HPV-vaksinen da den kom (etter første konisering), men har tatt dem nå for å forebygge nye endringer. Anonymkode: 2283d...20c Bør jeg frykte at det utvikler seg videre? Han er ganske flink til å få meg positiv til dette. Innerst inne tror jeg det er små bekymringer rundt at jeg aldri blir kvitt dette. Anonymkode: c180b...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå