Gå til innhold

Så trist og tomt i hus uten de små dyrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller flere som syntes det var pyton å levere fra seg sine små kattunger? Fulgt de opp i 13 uker og blitt så glad i de. En etter en forsvinner nå og tårene renner. Er det mulig😿

Anonymkode: 0f2cb...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt♥️ Hadde det sånn selv med valpekull 

Anonymkode: b242c...ee7

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner deg godt♥️ Hadde det sånn selv med valpekull 

Gikk det fort over? ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gikk det fort over? ❤️

Ja gikk ganske fort over, merket at valpemor var ganske glad for å ha oss for seg selv også 😅

Skrevet

Har ikke hatt kattunger på mine egne katter (de er selvsagt kastrert og steriliserte), men har i flere runder hatt fosterkattunger i hus. Blir veldig glad i dem, men det er også deilig når de drar til hjemmene sine. Godt med en liten pause og et litt roligere hverdagsliv uten de mange små

Anonymkode: 7c500...0b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Er det bare meg eller flere som syntes det var pyton å levere fra seg sine små kattunger? Fulgt de opp i 13 uker og blitt så glad i de. En etter en forsvinner nå og tårene renner. Er det mulig😿

Jeg syntes det var fantastisk. Vi hadde planlagt et kull , og skulle beholde noen selv men gi bort resten. Syntes det var en stor lettelse i hverdagen. Pluss at mora begynte å bli rimelig lei ja.

Anonymkode: e94fd...95b

Skrevet

Var fosterhjem for kattamammaer med småttiser i mange år. Måtte slutte for det var like vondt hver gang jeg måtte gi de fra meg. Nå bor jeg med fem katter og to hunder og er glad ingen skal reise. 
Jeg er ikke skapt for slikt. 

Anonymkode: 202e3...80f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...