Anonym bruker Skrevet 22. august #1 Skrevet 22. august En liten smakstest i ny og ne helt greit, men av og til ender det at barnet heller vil ha min tallerken fordi det jeg bestilte smakte bedre. Min 6 åring for velge selv hva hun vil ha fra barnemenyen utenom vis det er noe jeg vet hun liker som suhsi, kina mat da får hun vanlig meny. Men etter at besteforeldre er begynt å passe litt mer oftere sa har jo morfar gjort en slags vane at barnet vil smake andre sine tallerkener og blir furten vis ikke. Spesielt når vi var alle sammen ute og spiste sammen og da mente min far at jeg var sær fordi jeg hadde lyst å ha maten for meg selv denne gang uten å dele eller gi smaksprøve til henne. Nå er jeg ikke stor fan av at barna alltid skal spørre og tigge fra andres tallerkner når de selv har mat i sin. Har selv litt instinkter med mat jeg😅 at jeg helst vil spise den selv uten å dele. Anonymkode: fcc8e...d3e
Anonym bruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Jøjemeg, det var da også en ting å lage konflikt ut av 🙈 Anonymkode: 2ae69...a6d
Anonym bruker Skrevet 22. august #3 Skrevet 22. august Stakkars unger som lærer at barnemeny er mat. Anonymkode: 41974...5de
Anonym bruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Du må være en av de særeste og gjerrigste menneskene jeg har kommet over! Har lest flere av innleggene dine, og synes de er like spesielle alle sammen. Anonymkode: aaa31...556
Anonym bruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Du må være en av de særeste og gjerrigste menneskene jeg har kommet over! Har lest flere av innleggene dine, og synes de er like spesielle alle sammen. Anonymkode: aaa31...556 Hvilket innlegg og hvofor påstår du at jeg er «alle disse andre folka?» ? Gjerrig? Hva har du tatt a ? Gjerrig er om man ikke lar barnet smake noe i det hele tatt eller lar barnet ser på mens alle spiser uten at dem har mat engang.. kjære du som har sinna problemer her Anonymkode: fcc8e...d3e
Anonym bruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Stakkars unger som lærer at barnemeny er mat. Anonymkode: 41974...5de Av og til fortrekker barnet det. Men noen barnemeny har andre retter en bare pølser og fries. Anonymkode: fcc8e...d3e
Anonym bruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvilket innlegg og hvofor påstår du at jeg er «alle disse andre folka?» ? Gjerrig? Hva har du tatt a ? Gjerrig er om man ikke lar barnet smake noe i det hele tatt eller lar barnet ser på mens alle spiser uten at dem har mat engang.. kjære du som har sinna problemer her Anonymkode: fcc8e...d3e Kjip og dramaqueen er du i hvertfall. Er det noen aspekt i livet du ikke lager store konflikter av? Anonymkode: faa18...63b
Anonym bruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvilket innlegg og hvofor påstår du at jeg er «alle disse andre folka?» ? Gjerrig? Hva har du tatt a ? Gjerrig er om man ikke lar barnet smake noe i det hele tatt eller lar barnet ser på mens alle spiser uten at dem har mat engang.. kjære du som har sinna problemer her Anonymkode: fcc8e...d3e Sinnaproblemer faktisk...hjelpes. Anonymkode: 99b4b...47a
Anonym bruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (1 time siden): En liten smakstest i ny og ne helt greit, men av og til ender det at barnet heller vil ha min tallerken fordi det jeg bestilte smakte bedre. Min 6 åring for velge selv hva hun vil ha fra barnemenyen utenom vis det er noe jeg vet hun liker som suhsi, kina mat da får hun vanlig meny. Men etter at besteforeldre er begynt å passe litt mer oftere sa har jo morfar gjort en slags vane at barnet vil smake andre sine tallerkener og blir furten vis ikke. Spesielt når vi var alle sammen ute og spiste sammen og da mente min far at jeg var sær fordi jeg hadde lyst å ha maten for meg selv denne gang uten å dele eller gi smaksprøve til henne. Nå er jeg ikke stor fan av at barna alltid skal spørre og tigge fra andres tallerkner når de selv har mat i sin. Har selv litt instinkter med mat jeg😅 at jeg helst vil spise den selv uten å dele. Anonymkode: fcc8e...d3e Virker som noen prøver alt de kan for å finne konflikter og skape misnøye og krangling. Skjerp deg! Anonymkode: b86b1...ab3
Anonym bruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Hvilket innlegg og hvofor påstår du at jeg er «alle disse andre folka?» ? Gjerrig? Hva har du tatt a ? Gjerrig er om man ikke lar barnet smake noe i det hele tatt eller lar barnet ser på mens alle spiser uten at dem har mat engang.. kjære du som har sinna problemer her Anonymkode: fcc8e...d3e Du høres ut som hun som aldri ville ha med noen hjem fra barnehagen, ikke ville holde venninnes barn på middager, ikke være med på følgegruppe, ikke la kompis feire bursdagen sin hos dere selvom det var avtalt. Du har en særegen skrivestil med masse feil som er lett å gjenkjenne. Anonymkode: 3f4dd...b81
Anonym bruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Hjelpes.. er det ikke bare fint hvis barnet smaker på ny mat og liker det så mye at det vil spise mer? Jeg deler alltid med sønnen, selv om han nå er 12 år. Spiser han halve maten min og jeg ikke blir helt mett, kan jeg spise litt ekstra når vi kommer hjem. Nekter aldri barnet mitt mat, selv om det betyr at jeg ikke blir mett. Han gjør jo ikke det når han er med andre utenfor familien. Og der ligger læringen du kan gi ditt barn. At det er greit med nærmeste familie, men ikke andre. Anonymkode: 49109...97c
Anonym bruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Er jo bare bra at barnet vil smake på forskjellige typer mat. Har altid fra barna var små latt de gjøre det. Resultatet er at de liker det meste av forskjellige typer mat og smaker gjerne på noe nytt. Anonymkode: 01f55...14c
Anonym bruker Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august Mine barn har vel nesten aldri spist fra barnemenyen, men heller fått ordentlig mat. Du virker være veldig sær. Det normale er jo å oppmyntre barna til å smake nye smaker og ny mat for å unngå at de blir sære i matveien. Anonymkode: a2ad0...e19
Anonym bruker Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Du høres ut som hun som aldri ville ha med noen hjem fra barnehagen, ikke ville holde venninnes barn på middager, ikke være med på følgegruppe, ikke la kompis feire bursdagen sin hos dere selvom det var avtalt. Du har en særegen skrivestil med masse feil som er lett å gjenkjenne. Anonymkode: 3f4dd...b81 Dette! Anonymkode: aaa31...556
the amazing spidermamma Skrevet 22. august #15 Skrevet 22. august Smaksprøve må vel være greit. Men du trenger ikke å gi bort all eller halve maten din, du må jo kunne sette grenser eller gjøre dette på en annen måte. Kanskje morfar kan dele med barnet, siden han er så ivrig på dette?
Anonym bruker Skrevet 22. august #16 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg deler alltid med sønnen, selv om han nå er 12 år. Spiser han halve maten min og jeg ikke blir helt mett, kan jeg spise litt ekstra når vi kommer hjem. Nekter aldri barnet mitt mat, selv om det betyr at jeg ikke blir mett. Han gjør jo ikke det når han er med andre utenfor familien. Og der ligger læringen du kan gi ditt barn. At det er greit med nærmeste familie, men ikke andre. Anonymkode: 49109...97c Sånn er jo tullete da, at du ikke skal spise deg mett, fordi sønnen din vil ha halve maten din. Anonymkode: 99b4b...47a
Anonym bruker Skrevet 22. august #17 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): En liten smakstest i ny og ne helt greit, men av og til ender det at barnet heller vil ha min tallerken fordi det jeg bestilte smakte bedre. Min 6 åring for velge selv hva hun vil ha fra barnemenyen utenom vis det er noe jeg vet hun liker som suhsi, kina mat da får hun vanlig meny. Men etter at besteforeldre er begynt å passe litt mer oftere sa har jo morfar gjort en slags vane at barnet vil smake andre sine tallerkener og blir furten vis ikke. Spesielt når vi var alle sammen ute og spiste sammen og da mente min far at jeg var sær fordi jeg hadde lyst å ha maten for meg selv denne gang uten å dele eller gi smaksprøve til henne. Nå er jeg ikke stor fan av at barna alltid skal spørre og tigge fra andres tallerkner når de selv har mat i sin. Har selv litt instinkter med mat jeg😅 at jeg helst vil spise den selv uten å dele. Anonymkode: fcc8e...d3e Er du barnets mor eller barnets litt eldre søster? Anonymkode: ad102...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå