Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:05 #1 Skrevet torsdag kl 20:05 Der sa jeg det, pluss det er mange som har samme sekk med samme motiv flere i klassen. Jeg leter etter en ny sekk til barnet og lurer på om noen andre har noe tips. Eller er det normalen at alle har beckmann sekker til nå? Er det pga sekkene har alt av utstyr? Anonymkode: 634cd...dfb
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:09 #2 Skrevet torsdag kl 20:09 Jeg syns nå de er fine, og sitter godt på små rygger. Men dersom du ønsker et annet merke anbefaler jeg deg å ta en tur innom en litt stor XXL butikk, de pleier å ha godt utvalg fra andre merker. Anonymkode: b0ab0...f5a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:10 #3 Skrevet torsdag kl 20:10 Det er gode kvalitetssekker. Ungenes rygg fortjener dem. Hva du synes om estetikken er ikke viktig. Anonymkode: 3e4a2...a75
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:26 #4 Skrevet torsdag kl 20:26 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Der sa jeg det, pluss det er mange som har samme sekk med samme motiv flere i klassen. Jeg leter etter en ny sekk til barnet og lurer på om noen andre har noe tips. Eller er det normalen at alle har beckmann sekker til nå? Er det pga sekkene har alt av utstyr? Anonymkode: 634cd...dfb Hvilken sekk vil barnet ditt har? Det er det viktigste. Jeg syns sekkene er fine. Det er gode sekker som varer mange år. Datter kjøpte en burgunderød en. Ingen andre som har. Anonymkode: c537e...320
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:35 #5 Skrevet torsdag kl 20:35 Det er en god sekk, men helt latterlig dyr!!! Nå er min yngste 7.klassing og alle 3 har hatt de sekkene, men da kosta de ikke over 2000 kroner Anonymkode: aab9c...2da
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:47 #6 Skrevet torsdag kl 20:47 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er en god sekk, men helt latterlig dyr!!! Nå er min yngste 7.klassing og alle 3 har hatt de sekkene, men da kosta de ikke over 2000 kroner Anonymkode: aab9c...2da Eh... de koster fra 599 til 999. Anonymkode: 3e4a2...a75
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:31 #7 Skrevet torsdag kl 22:31 Outlet – Beckmann Norway https://share.google/KPK0ko1ElVOgrVQsO Anonymkode: 1b013...65a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:58 #8 Skrevet torsdag kl 23:58 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Eh... de koster fra 599 til 999. Anonymkode: 3e4a2...a75 På ingen måte. Den dyreste koster 1399, så kommer pennal og gymsekk i tillegg. De skaper ett unormalt kjøpepress Anonymkode: aab9c...2da
Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:59 #9 Skrevet fredag kl 07:59 Da sønnen begynte på skolen i 2019, var det pakketilbud på Beckmannsekker/utstyr. Da betalte vi 1499 kr for sekk, penal, drikkeflaske og matboks. Heldigvis er det tradisjon i vår familie (både fars og min) at besteforeldre kjøper første skolesekk m/utstyr. Det ble morfar som kjøpte til sønnen. Anonymkode: 557e9...3c8
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:08 #10 Skrevet fredag kl 08:08 Utseende er det jo barnet som skal like, ikke du. Det vi foreldre må være opptatt av er at sekken er anatomisk riktig for en liten kropp i vekst, og det er Beckmann Så da burde jo alle være fornøyd. Anonymkode: a4197...25b
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:16 #11 Skrevet fredag kl 08:16 Vi har kjøpt sekk på Lyreco. Anonymkode: b188e...6bd
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:04 #12 Skrevet fredag kl 19:04 Har brukt skolesekken fra Bergans til mine. Synes de sitter bedre på da du faktisk kan stille inn høyden på ryggen så den passer barnet perfekt. De er også finere og mer praktisk med glidelås istedenfor snøring. Anonymkode: 54cd1...d42
Blondzilla Skrevet fredag kl 20:39 #13 Skrevet fredag kl 20:39 Jeg har alltid kjøpt Bergans skolesekk. Mye finere og mye billigere.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:13 #14 Skrevet fredag kl 21:13 Blondzilla skrev (31 minutter siden): Jeg har alltid kjøpt Bergans skolesekk. Mye finere og mye billigere. Tenker det kommer litt an på barnet. For de 2 eldste våres satt Bergans-sekkene best (som jeg skrev tidligere, mye fint av sekker på XXL), minste har annen kroppsfasong og for han satt Beckmann best Anonymkode: b0ab0...f5a
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:49 #15 Skrevet fredag kl 21:49 Hadde kjøpt DB sekk Anonymkode: a834b...1f7
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:52 #16 Skrevet fredag kl 21:52 Jeg synes Beckmann-sekkene er kjempefine! Anonymkode: 8cd3e...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå