GÃ¥ til innhold

Hva om dette blir feil💓

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (PÃ¥ 22.8.2025 den 7.36):

Godt mulig det. Jeg har vært voksen siden barndommen.

Anonymkode: 33e38...5c4

Nei, det har du ikke vært, selv om din barndom ikke har vært som andres. Du har sikkert opplevelser i din barndom som barn ikke burde opplevd, men kanskje har disse opplevelsene også gitt deg et reaksjonsmønster som hindrer deg i å håndtere emosjonelle utfordringer på en «voksen» måte? Eller rasjonell måte, eller hva vet jeg. For de aller fleste av oss er dette du står i nå ikke noen sak fordi vi ikke ville latt det være et alternativ engang. Vi ville tenkt at hensynet til barna går først og latt det bli med det.

Anonymkode: e8d0d...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det har du ikke vært, selv om din barndom ikke har vært som andres. Du har sikkert opplevelser i din barndom som barn ikke burde opplevd, men kanskje har disse opplevelsene også gitt deg et reaksjonsmønster som hindrer deg i å håndtere emosjonelle utfordringer på en «voksen» måte? Eller rasjonell måte, eller hva vet jeg. For de aller fleste av oss er dette du står i nå ikke noen sak fordi vi ikke ville latt det være et alternativ engang. Vi ville tenkt at hensynet til barna går først og latt det bli med det.

Det er sjelden jeg opplever noe så fullstendig uten empati, kunnskap og folkeskikk. Enten har du et svært begrenset og trist liv eller så er du for dum til å innse dine begrensinger. 

Anonymkode: f769b...036

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det er sjelden jeg opplever noe så fullstendig uten empati, kunnskap og folkeskikk. Enten har du et svært begrenset og trist liv eller så er du for dum til å innse dine begrensinger. 

😂

Anonymkode: da898...b10

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Noen ganger burde man virkleig puste noen ganger før man poster. Du vet da ikke noe som helst om personen du siterer.

Anonymkode: 9689f...e97

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det har du ikke...

Anonymkode: da898...b10

Hva vet du om det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hva vet du om det?

Jeg tror at hun tror at du mener at du ble født fullt utvokst voksen 😂billedlig tale ligger ikke for alle 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...