Gå til innhold

Katt som har vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 5 kattunger og kom hjem å så at den ene kattungene halter. De er alle solgt og skal videre imorgen. Jeg er en rødlig mor i 20årene og overhodet ikke rå til veterinær, gar 45% jobb . Hva gjør jeg? 

Anonymkode: b019b...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bor i Oslo så mener jeg det finnes en gratis veterinær. Om ikke så kan du jo tak kontakt med de som har kjøpt den, vil de ta den med til vetrinær? Eller vil de heve kjøpet? 

Skrevet

Enig med forrige taler, du må ringe de som skal ha den og fortelle hva som har skjedd og spørre om de fremdeles vil kjøpe den. Evt tilby dem å slippe betale siden de kanskje må ta den til veterinær og spørre om de da vil ha den selv om den er skadet.

Og for etterpåklokskapens skyld må jeg jo presisere at dette er ditt ansvar, og har du ikke råd til å ha kattunger så må du sterilisere katten din....

Anonymkode: 5634d...928

Skrevet

Det hun over sier. Og du må heretter vurdere om du kan ha dyr, for med dyrehold følger også en plikt til å benytte veterinærtjenester.

Anonymkode: a5be3...8fd

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Har 5 kattunger og kom hjem å så at den ene kattungene halter. De er alle solgt og skal videre imorgen. Jeg er en rødlig mor i 20årene og overhodet ikke rå til veterinær, gar 45% jobb . Hva gjør jeg? 

Om du har rødthår har da ikke noe å si?

Anonymkode: a56e8...b9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Om du har rødthår har da ikke noe å si?

Anonymkode: a56e8...b9c

Skulle stå enslig 😏😅 men ja, det er litt krise. Kattungen har vondt i benet. Det er vondt å se, men har kun vondt når det står på benet, ikke ellers. 

Skrevet

Om du bor i Oslo,  ring til Lisa klinikken i morgen tidlig å hør om de kan se på kattungen. 
I mellomtiden , putt kattungen i ett bur eller inne på ett rom hvor den ikke får brukt beinet så mye. Kattungen burde være mest mulige i ro frem til en veterinær har undersøkt den.

Anonymkode: ea3ea...453

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Du skaffer deg ikke kjæledyr... 

Anonymkode: 10100...719

Skrevet

Hvordan går det med katten?

Anonymkode: ea3ea...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...